مجازی پیش نویس NFL رشد 37 درصد به 15.7 میلیون بیننده

ورزشی-گرسنگی طرفداران NFL یافت
پناه در سال جاری پیش نویس NFL در اولین روز از این رویداد سه روزه.

ترکیب بینندگان در چهار شبکه های تلویزیونی — ESPN, ABC, NFL شبکه و دیجیتال سیستم عامل — افزایش یافت و 37% در
اول شب به 15.7 میلیون Nielsen-اندازه گیری بینندگان.

ESPN کشیده در 7.86 میلیون بیننده به دنبال ABC با 6.1 میلیون بیننده و NFL شبکه در 1.72
میلیون.

این مقایسه با 11.4 میلیون بیننده در اولین شب از سال 2019 پیش نویس NFL. مشاهده برای سه روز دوره یک سال پیش در تمام شبکه های — ESPN, ABC, NFL,
شبکه ها و کانال های دیجیتال — به طور متوسط 6.1 میلیون بیننده در هر روز در تلویزیون بینندگان.

دیزنی تبلیغات فروش می گوید آن را کشیده در دو رقمی در صد افزایش
درآمد حاصل از تبلیغات برای این رویداد را سال در مقابل این رویداد از یک سال پیش — با 100 برندها در سراسر این رویداد سه روزه از جمله بیش از 60 مارک های جدید از جمله رایانه های بیمه باغبانی
و رسانه های بازاریابان.

شب گذشته نتایج جای کسی را گرفتن از 12.4 میلیون بالا علامت آب برای مجموعه رویداد در سال 2014.

 

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im