تقریبا کامل: آیا مستند منجر به یک انفجار در سازمان بدون یک دفتر ؟

فضای اداری شده است یک نقطه کانونی برای آژانس های تبلیغاتی. به خوبی روشن ‘در دیدار با تیم’ گروه شات گرفته شده در برابر در معرض آجر, دیوار, استخر, میز در پس زمینه قابل مشاهده است استاندارد کرایه در وب سایت خلاق ترین مغازه ها.

وقتی که می آید به تبادل و شیمی جلسات آن چهار دیوار می تواند به عنوان یک تفاوت. برای معماران و طراحان copywriters و برنامه ریزان دفتر توپی که در آن مبارزات به زندگی می آیند. برای سازمان مدیریت, می توان آن را یک بنای بتن برای کسب و کار خود را کشت.

در میان coronavirus هر چند که مجبور به بسته شدن فضاهای فیزیکی دیده است آگهی execs محوری از راه کار, همکاری با پرت و دور افتاده همکاران برای دریافت خلاق در طول خط برای مشتریان.

تقریبا از سه ماه به این عادی سازمان در حال حل و فصل به شیار و متوجه باشند که جهان را متوقف کرده است. آنها ممکن است مجبور به تجدید نظر چگونه کار می کنند اما تیم آژانس هنوز در تولید کار برای برخی از جهان بزرگترین تبلیغ; زمین هنوز در حال پیش رفتن فقط بیش از زوم و M&A فعالیت است سبز روشن.

با بسیاری از کارکنان در شرکت های هلدینگ و هند به طور یکسان هنوز هم مطمئن نیستید در مورد زمانی که آنها بازگشت به میز خود فرصت آن رسیده برای ظهور موج جدیدی از سازمان های مجازی را که به درس های آموخته شده در مستند و قهرمان یک راه کاملا جدید کار می کند.

اما این صنعت آماده به آغوش واقعا مجازی مدل ؟ و آنچه را کمبود فضاهای فیزیکی میانگین برای هر دو سازمان فرهنگ و خلاقیت ؟

افزایش مجازی agency

سرویس کامل مجازی سازمان آگهی و دیجیتال خلاق, تعاونی شده اند springing تا در سراسر این صنعت در دهه گذشته. قبل از همه گیر بازیکنان مانند Ogmog (ایالات متحده مجازی طراحی مشاوره) و Frontroom (که تعداد Clinique و نینتندو در میان مشتریان خود) پدید آمده به چالش آجر و ملات رقبا.

لباس های که اتصال با مارک های مستقل افراد و تیم ها نیز شده است به طور پیوسته در حال رشد در محبوبیت از قبل Covid-19 از جمله آمریکا مبتنی بر کار نه کار استرالیا را مستقل جمعی و نقطه در انگلستان است.

با برگزاری شرکت های فشرده به صورت نقدی و بسیاری از طراحان از سازمان های کوچک تر آواره می کند و این راه را برای دیگر مدل های مجازی به افزایش از خاکستر از همه گیر?

پل Houlding ارشد اجرایی در indie در فروشگاه Isobel است در حصار. “حقیقت این است که سازمان های مجازی باید همیشه وجود داشته است اما هرگز واقعا هر کشش. شما باید بپرسید که چرا و اینکه آیا در حال حاضر خواهد شد هر گونه متفاوت است.”

او معتقد است که با بسیاری از مردم furloughed یا برکنار قرعه کشی قادر به شروع یک کسب و کار با “کاملا صفر فیزیکی هزینه” فراتر از یک وب سایت را هموار کردن راه برای یک میزبان مجازی سازمان آمدن که قهرمان “یک راه کاملا جدید کار می کند.”

“مجازی آژانس مدل وجود داشته قبل از coronavirus” موافق زید Al-Zaidy گروه اجرایی فراتر از جمعی. اما در حالی که او اذعان دارد وجود دارد اتاق را برای آنها در صنعت او باقی می ماند یک مدافع فیزیکی برای لباس.

“من فکر می کنم آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که همه سازمان ها اتخاذ خواهد شد واقعی-دیدار-مجازی مدل ترکیبی است که ارائه می دهد انعطاف پذیری بیشتر و باعث می شود بسیاری از این تکنولوژی نشان داده است که خود را به صورت WFH موفقیت است.”

برای هلن جیمز مدیر عامل Crispin پورتر Bogusky لندن بر خلاف پیرو مد زودگذر عجله برای باز کردن سازمان های مجازی در زندگی دوم در noughties این آگهی صنعت فشار به مجازی است که نتیجه واقعی ضرورت است.

“ضرورت است که البته مادر اختراع و استفاده از برخی نوآوری های زبان توسعه محصول جدید به سرعت پیشرفت و کسانی که از ما به طور موثر کار در یک مجازی آژانس در حال حاضر احتمالا غافلگیر چگونه صاف تغییر شده است. صاف و همچنین قابل ملاحظه ای موثر,” او می گوید.

او مشتاق است که به استرس هر چند که پس از همه گیر خود آژانس است و هیچ برنامه ای برای رفتن مجازی در هر زمان به زودی.

“برای من که یک فایل باینری پاسخ به سنتی راه اندازی دفتر و یکی که نادیده انرژی که fizzes زمانی که یک تیم با هم می آید و چگونه قدرتمند است که می تواند در یک صنعت مانند ماست.”

نگه داشتن جرقه های خلاق زنده

هر چند سازمان توسعه سریع آتش واکنشی برای همه کار از مایکروسافت به مریخ تحت مستند تحقیقات اخیر از لندن نشان داد که مشتریان در حال گرفتن خسته از راه دور با تولید زوم-سبک تبلیغات.

در ازای طراحان copywriters برنامه ریزان و دیگر اعضای کارکنان قادر به نشستن side-by-side, صنعت, صدای نگران هستند که کیفیت کار می تواند رنج می برند اگر سازمان بازنشسته دفاتر خود را به طور کامل.

“خیلی از خلاق سحر و جادو در سازمان می آید از سازمان فرهنگ و رک و پوست کنده به هیچ وجه به جای جرقه که اتفاق می افتد زمانی که ذهن خلاق هستند در یک اتاق گرد هم می گوید:” Al-Zaidy. “پس گفت که تبادل در زوم محدودیت مقدار زنگ ها و سوت تئاتر است که می تواند انجام شود – که هیچ چیز بد و تضمین می کند که تمرکز درستی بر روی آن کار می کنند.”

CPB را جیمز می گوید: این یک چالش بوده است تیم او در حال حاضر مشاهده شده در کار از خانه. “خلاق تیم به طبیعت خود تمایل به تغذیه کردن هر یک از دیگر ایده های گزاف گویی کردن هر یک از دیگر, سانسور یکدیگر معمولا نشسته اند با هم در یک گوشه در راحت مبل های.

“که عنصر لازم هم همیشه نمی تواند ساخته شود به طور کامل مجازی در دنیای مجازی وجود ندارد ‘, خلاق برخورد که منجر به نعمت غیر مترقبه راه و ایده است.”

بنابراین آنچه را که ایده آل مجازی آژانس شبیه برای او باید آن را به بحران? “این خواهد بود یک نیمه مجازی سازمان. ما را به همه آموخته از سه ماه گذشته در طول مستند و اعمال آنها را به یک راه جدید برای کار: دفتر توپی که مردم hotdesk و x روز در هفته و یا ماه هر کس حاضر است.

“بقیه مردم زمان کار انعطاف پذیری و اغلب از راه دور با استفاده از قدرت تکنولوژی به ماندن متصل به یکدیگر و مشتریان است.”

او اشاره می کند که این فرصت را با کارمندان از راه دور به آن معنا آژانس می تواند استخدام صرفا بر اساس توانایی و تجربه شاید اجازه می دهد برای برخی از توانایی و تمایل به سفر به صورت هفتگی یا ماهانه چهره به چهره نشست.

“کاهش در دفتر سربار می تواند مورد استفاده قرار گیرد به شروطي یا به طور کامل پوشش این هزینه های سفر را قادر می سازد یک hub-and-spoke راه کار.”

فریزر گیبنی که رئیس اجرایی در FCB دوزخ نشان می دهد که آژانس او در میان استقبال یک رویکرد ترکیبی در میان همه گیر. مانند بسیاری از, اگر چه آن را اجاره و تعهدات مالی است. در حالی که او آگاه از فن آوری های مانند telepresence robot صفحه نمایش و پشت سر هم دفاتر مجازی است که می تواند اجازه می دهد تا کارکنان به کار با هم به غیر او نمی رسد بر این ایده است.

“برای من این فن آوری است که می تواند نشان می دهد که در آن هر کس احساس می کند یک گام بیش از حد و کمی بیش از حد بزرگ برادر-esque” او می گوید.

اگر هر چیزی او استدلال می کند که مستند نشان داده است که ارزش داشتن یک فضا برای کارکنان به جمع.

“هیچ کس به صنعت تبلیغات به کار در انزوا و یا در زوم تماس. ما رشد در تعامل و همکاری و که در آن فرهنگ می آید. من نمی توانم تصور کنید که سازمان ما ، من فکر می کنم ما خواهد شد به دنبال به پیکربندی فضا ما آن را احساس بیشتر شبیه به خانه خلاق آن باید باشد.”

ایجاد فرهنگ عملا

Wayne دیکین مدیر خلاق در کلان معتقد است که سازمان فرهنگ نیست ساختمان های خود و یا “برخی از سرد گه بر در و دیوار.”

“فرهنگ در مورد مجموعه ای از ارزش های مشترک و یک چشم انداز روشن. شما نمی نیاز به یک سرپرستی محیط زیست به فرهنگ” او اشاره می کند. “این مهم ترین چیز در نظر من و فراتر از سطحی محیط زیست را از دفتر. آن چیزی است که از پایین به بالا چیزی است که شما احساس می کنید به عنوان مجموعه ای از باورها و نشان می دهد از طریق کار و رویکرد است.

“تجربه من این بوده است که خود ما و سازمان فرهنگ در تنها رو قوی تر در این انزوا اما این مهم است که به نگه داشتن آن شکوفایی با اقدامات و مطمئن شوید که هر کس در این سازمان می شود یک فرصت برای شرکت و کمک. “

که در آن Gibney می بیند به عنوان یک چشمه برای آژانس فرهنگ به رشد و دیکین معتقد است از راه دور شیوه های ساخته شده خود را به آژانس قوی تر از دیگران مشاهده میکنیم که مجازی درس های آموخته شده از این بیماری همه گیر می تواند به آگهی زمین یک فرصت برای retune آن هنجارهای فرهنگی.

جنس زنبق و سوسن مدیر خلاق گابی eagles report ادعا میکند که اگر سه ماه گذشته را به ما آموخت هر چیزی آن است که کسب و کار به عنوان معمول است که “شکسته” در سازمان زمین است.

او موافق است که سازمان های مجازی را پیدا خواهد کرد آن را دشوار برای تصحیح فرهنگ خود اما یادداشت ها وجود دارد بالقوه برای صنعت به تغییر برای بهتر.

“خیلی از سازمان فرهنگ محور فیزیکی کار فضای همسایگی و محلی مشروب خور,” او توضیح می دهد. “با این که مجازی سازمان ایجاد فرصت برای جدید و گسترده تر فرهنگ است. یکی نیست که صرفا تعریف شده توسط mad شب کریسمس احزاب سمی دسته و آژانس bro فرهنگ است.”

او در حال حاضر درک آنچه که او خود را مجازی آژانس ممکن است مانند نگاه کنید; پس از زوم تماس آن را به درستی به نام شما قطع.

“ما بسیار درخشان و مترقی است. ما هرگز بیش از دو نفر که نگاه و یا همان صدا مشغول کار بر روی یک مختصر. ما در حال حرکت جلسات’ که در آن ما راه رفتن و صحبت کردن در پارک محلی ما. ما بازجویی از یک نام تجاری ارزش های هسته ای و نژادی خود را/جنسیت پرداخت-فاصله قبل تا کنون موافقت بشه.

“ما چهار روز در هفته. هیچ عرشه مجاز به بیش از 12 صفحه. ما نمی خودآزارانه perfectionists مانند ما استفاده می شود در ما زندگی می کند. ما سفید هم تیمی های تشخیص امتیاز این صنعت فراهم کرده است و آنها به طور فعال به پلت فرم و فضا به سیاه و اقلیت استعداد. ما عاشق کار ما فشار سخت و فراموش خوب برای کسب و کار خوب.

“ما اصلا پول زیادی متاسفانه اما ما خواب خوب در شب و ما می دانیم که آن را به ارزش آن در دراز مدت است.”

برای تلفن های موبایل تقریبا کامل درست است ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de