ویروس mystery: The case of the missing Fresca

آن است که اغلب با فشار دادن سوال.

بیایید که گفت: حق دور.

در میان سر و صدا از مهیجی بحث و خاردار مجادلات حل این پازل خاص بالا است که در هر لیست. حتی من به همین دلیل است که از طریق فروردین, اردیبهشت و نیمه اول خرداد من خفه کنجکاوی من. برخی که حتی پرسیدن این سؤال از امتیاز.

جهان در هرج و مرج — صدای جیغ از طریق خیابان های مواج همه گیر شعله های آتش ناآرامی لیس مبانی ما عمیقا نژادپرستانه جامعه مشاغل در هم شکسته راس در حال چرخش است. تصور پر سر و صدا چشم انداز دود مواج ضخیم با پلیس ضد شورش مبارزه تظاهرکنندگان با تکان دادن نشانه, همه سر و صدا و درگیری و اغتشاش.

من بالا بردن یک انگشت و پاک کردن گلو من “a-سجاف!” و آن را به نحوی جادویی می افتد و هنوز هم سکوت. همه سران — عرق نقاب دوده-رنگ آمیزی — مفصل گردنده در جهت من و من پرس و جو:

“چه اتفاقی افتاد به Fresca?”

چون من واقعا دوست دارم Fresca و به طور معمول لذت بردن از یک می تواند در ناهار. سپس Fresca فقط از بین رفت از فروشگاه ها در ماه مارس است. اما بر خلاف کاغذ توالت هرگز آن را به عقب آمد حداقل نه به غروب آفتاب و یا جواهر و یا فروشگاه های دیگر در نزدیکی من است. باید وجود داشته باشد یک دلیل درست است ؟ اگر تنها وجود دارد یک سازمان یک شرکت شاید که من می توانید بپرسید. . . اما کسانی که … که … ?

اینجا جایی است که 35 سال از نگار تجربه در می آید.

“من یک خبر نویس در شیکاگو سان تایمز” من شروع من, درخواست برای شرکت کوکا کولا. “می خواهم بدانم که در آن شیرین است و هنگامی که آن را ممکن است می آیند.”

که در ژوئن 15 و البته بدستآمده هیچ چیز نیست. بنابراین من سعی کردم دوباره یک هفته بعد و mirabile dictuدریافت این پاسخ از ارین Russ مدیر برند و ارتباطات کسب و کار:

“توجه به محیط زیست در حال حاضر با COVID-19 ما را تجربه کرده اند برخی از تاخیر در توزیع و از Fresca محصولات در برخی از مکان ها و فروشگاه ها. که گفت: تولید این محصول نشده است متوقف شده و ما در حال انجام همه چیز ما می تواند همچنان به سهام Fresca برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.”

که مجموعه ای از کلمات ساخت دستوری ، اما آنچه که او در واقع گفت ؟ تنها اطلاعات جدید است که آنها هنوز هم در حال ساخت ،

من تصمیم به فشار بر روی کلید دیگر روزنامه نگاری مهارت است.

“من می دانم که شیرین نمی شدن که چرا من به شما نوشت:” من پاسخ داد: با لمس تلخی و خشونت. “سوال این است که چرا ؟ Coca-Cola بدیهی است که می شود از طریق. آن است که یک ماده از تمرکز بر روی هسته محصولات؟”

در ضمن من سعی کردم منتشرشدن هر دو نوشابه — به هیچ وجه نزدیک به عنوان به خوبی به عنوان Fresca اما حداقل برای خرید در دسترس است — و این شرکت است که باعث می شود آن را.

“می خواهم بدانم که چگونه دکتر فلفل می توانید آن را در فروشگاه ها در حالی که کک به نظر می رسد قادر به” من خواسته کتی گیلروی مدیر ارتباطات شرکت در Keurig, Dr Pepper.

این سوال به نظر می رسید به اشتباه او.

“شما می توانید روشن کردن آنچه شما در حال اشاره به … ؟” او پرسید: و اگر من با دقت من هرگز شنیده از او را دوباره. من هنوز در تلاش برای خفه کردن, پاشیدن منی خریدم.

برای من تعجب کک در پاسخ به پيگيری اهل نوشتن:

“در طول COVID-19 تولید کاهش پیدا کرده است و کمی بر روی انواع محصولات در مکان های مختلف از جمله Fresca اجازه می دهد تا ما را به اطمینان حاصل شود که ما می تواند تمرکز تولید در جلسه تقاضای بالا از آب و نوشیدنی های دیگر در طول بیماری همه گیر. این نیز همراه با افزایش تقاضا از انواع محصولات ما از جمله Fresca با توجه به همه گیر. ما پس از بازگشت به سطح نرمال Fresca تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید به طور منظم سطح محصول در بازار دوباره به زودی.”

همسر من حل شد مشکل — به عنوان او اغلب می کند — quizzing یک نوشیدنی تحویل مرد. او به او گفت که وجود دارد این است که آلومینیوم می تواند کمبود با توجه به مردم به خرید شش بسته آبجو از میله بسته شده است. تقاضا برای 12-آیا هر اونس “به ضرب گلوله از طریق سقف.”

“این چیزی است که بسیاری از ما که مشغول به کار در صنعت آبجو برای مدت زمان طولانی را به سادگی دیده می شود هرگز” یک زنجیره تامین افسر Molson Coors گفت: آلمان InsideBeer سایت.

حس می کند. به همین دلیل کک و یا دکتر فلفل نمی تواند آمد تا با آن به خوبی در نظر بگیرید این یک یادآوری است که کسانی که نالان “ما-در-آن-با هم” آگهی های بازرگانی تلویزیون فقط بسیار خود خدمت شرکت های بزرگ piffle. در دنیای واقعی آنها نمی توانند حتی به خود زحمت توضیح دهد که چرا خود را اشغال نیست در فروشگاه ها. خودم گرفته ام به فشردن یک لیمو را در آب یخ و نوشیدن آن. سالم به مراتب ارزان تر و با سلیقه خوب بیش از حد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de