Viu نشانه همکاری با رسانههای Mediacorp و GMM گرمی

مستقر در هنگ کنگ بیش از حد بالا (OTT) پلت فرم Viu اعلام کرده است مشارکت با Singaporian و تایلندی پخش به رشد آن محتوای ارائه شده برای مخاطبان در سراسر آسیا.

بیش از 600 ساعت از سنگاپور پخش Mediacorp محتوای در دسترس خواهد بود به Viu مخاطبان در سراسر اندونزی و هنگ کنگ و مالزی و فیلیپین و سنگاپور و تایلند است.

در تایلند, Viu خود را گسترش دهد سه سال همکاری با سرگرمی های غول پیکر GMM گرمی به One31 کانال و GMM 25 محتوا بر روی پلت فرم آن به منطقه 30 روز پیش از این برنامه در دسترس ساخته شده در سیستم عامل های دیگر

Viu حق بیمه کاربران همچنین قادر خواهد بود برای دانلود ad-free محتوا در عرض دو ساعت از One31 کانال محتوا در تایلند

ویرجینیا لیم رئیس محتوای افسر Viu می گوید درام او معتقد است Viu مخاطبان را به نفع واقعا از پلت فرم همکاری با پخشکنندگان و صاحبان محتوا.

“زمانی که آنها بر روی Viu پلت فرم آنها هزاران ساعت و صدها عنوان از حق بیمه کره جنوبی تایلند و سنگاپور محتوای در دسترس ساخته شده با پخش می و relatable با زیرنویس در زبان محلی به آنها در دسترس هستند برای آنها به تعامل با هر زمان و در هر نقطه” او توضیح می دهد.

در حالی که OTT بزرگترین بازار شده است ما APAC است که انتظار می رود به رشد در ترکیب نرخ رشد سالانه بیش از 20 درصد بیش از پنج سال آینده به دلیل OTT رشد در APAC محور بر روی تلفن همراه مصرف در حالی که ما می بیند OTT به عنوان بخشی از خانه را تجربه کنند.

این نشان دهنده یک فرصت بزرگ در منطقه اما بازاریابان هنوز هم نیاز به به درستی درک که در آن OTT متناسب و چگونه برای اندازه گیری موفقیت در مقیاس سراسر مخلوطی از اشتراک آگهی تامین می شود و بخشی ad-بودجه راه حل.

کارشناسان قبلا گفته درام آنها انتظار ظهور محلی و منطقه ای تولید محتوا توسط منطقه OTT بازیکنان رانده شده توسط نیاز به داستان سرایی و ایجاد سفارشی ارائه شده برای بخش های مختلف بازار.

مشارکت در یک زمان می آید زمانی که دولت ها در سراسر جهان توصیه کرده اند که مردم را به ماندن در خانه برای تمرین های اجتماعی فاصله و جلوگیری از اماکن عمومی برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس (Covid-19).

Lim یادداشت در ماه ژانویه برای اولین بار در بازار آسیا به ضربه سخت Covid-19 بودند هنگ کنگ و سنگاپور. این منجر به مصرف uplifts در هنگ کنگ و سنگاپور در Viu پلت فرم.

“ما این ویژگی مشاهده الگوهای بیشتر مردم در این بازارها ماندن در منزل و با توجه به دستورالعمل دولت در اجتماعی فاصله و بیشتر اجتماعی آگاهانه و تبدیل به OTT سیستم عامل مانند Viu برای کاهش استرس آورده Covid-19” توضیح می دهد که Lim.

هر دو Netflix و YouTube را کاهش داد و کیفیت جریان در سیستم عامل خود را در اروپا به عنوان مردم بیشتر خود را افزایش استفاده از سیستم عامل در حالی که cooped در صفحه اصلی قرار دادن یک سویه در قاره اینترنت زیرساخت ها است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im