رشد شبکه های تلویزیونی’ تبلیغات برداشت
در محلی از کابل ویدئو بر روی تقاضا خدمات همچنان رکود تا حدی به دلیل نزدیکی-sellout شرایط با توجه به قایق رانی سرمایه گذاری.

این ویدئو در تقاضا (VOD) آگهی شرکت فن آوری —
متعلق به سه تن از بزرگترین اپراتورهای تلویزیون کابلی — گفت: برداشت تبلیغات بر روی ویدئو بر روی تقاضا برنامه نویسی افزایش 4 ٪ در سال 2019 به 27.3 میلیارد و بسیار آهسته تر از سال قبل است. آن را تا 12 درصد در
2018 به 26 میلیون و 30% بالاتر در سال 2017 به 23.3 میلیون..

در طول شش ماه اول سال 2019 VOD تبلیغات برداشت شد و در 13.1 میلیارد — تقریبا در همان سطح 13
میلیارد دلار به عنوان اولین شش ماه از سال 2018 است.

دلیلی برای کاهش سرعت می گوید: Chris Pizzurro, معاون رئيس جمهور از فروش جهانی در قایق رانی است که شبکه “هستند
شروع به ضربه خود را با سقف موجودی در دسترس بر روی پلت فرم و در حال فروش است.”

تبلیغات

تبلیغات

قایق رانی فراهم می کند و تصویری بر روی تقاضا پویا درج آگهی (DAI) به بیش از 100 ملی
شبکه های تلویزیونی در بیشتر از 180 بازار.

قایق رانی سرمایه گذاری متعلق به, Comcast در, منشور ارتباطات’ طیف و Cox Communications — در حال حاضر را پوشش می دهد 38 میلیون خانه. در طول سال گذشته
آن اضافه شده حدود 800,000 کابل تلویزیون خانه از مرز ارتباطات است.

در سال گذشته 79 درصد از این اپراتورهای کابلی’ VOD آگهی آمد از set-top box با 21 درصد از سایر
دستگاه های.

قایق رانی می گوید که قاچاق 10,071 مبارزات در سال 2019 — 86% که از تبلیغات پرداخت می شود و 14 درصد از شبکه تلویزیونی وله.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im