صدای فعال, تبلیغات در حال شنیدن — Er اینجا

حرکت سوم-صفحه نمایش تبلیغات. چهارم-صفحه نمایش تبلیغات وجود دارد به شکل صوتی فعال تبلیغات.

با توجه به تحقیقات مشتری حدود 8 میلیارد صدای دیجیتال دستیاران
مانند آمازون الکسا, گوگل, دستیار و اپل سیری را در استفاده از 2023 جامد افزایش از 2.5 میلیارد دستیاران استفاده می شود در سال 2018 است.

این بازیکنان بزرگ در حال از بین بردن ad
درهم و برهمی با درخواست مصرف کنندگان را دوست دارد و دوست نداشتن — ایجاد مستقیم-از-مصرف کننده بازاریابی است.

جریان سنگین وزن ها و تازه واردان به طور یکسان گرفته شده توجه داشته باشید و اضافه صوتی فعال تبلیغات به
زرادخانه خود را. بیایید نگاهی به در چگونه مارک های در حال تعامل با مصرف کنندگان با صدای فرمان تبلیغات.

پاندورا: پس از راه اندازی آن hands-free Voice Mode mobile assistant در
تابستان 2019 پاندورا دارای اسکریپت و تست شده, خلاق, تبلیغات برای مارک های مانند نستله Doritos, وندی را Unilever, Comcast و Turner Broadcasting برگزار شود در بین آهنگ ها. این اثبات
مفهوم برجسته مزایای hands-free voice فعال محتوای آگهی که درگیر شنوندگان که زمانی که آنها ظاهرا قابل دسترسی است.

تبلیغات

تبلیغات

به تعامل با تبلیغ یک کاربر به سادگی نیاز به می گویند “بله” را به شنیدن مطالب اضافی. تبلیغ باید صرف ثانیه به رنجش شنونده علاقه به ادامه آگهی. اگر کاربر پاسخ نمی و یا می گوید: “نه،”
موسیقی سر گرفته خواهد شد.

برای مثال در یک آگهی برای Hellmann s سس مایونز, کاربران خواسته می شود که اگر آنها می خواهند به خود را ارتقا ساندویچ پنیر کبابی بازی. گفت: “بله” بعد از یک بوق
باعث تبلیغ برای ادامه و اجازه مصرف کنندگان یاد بگیرند که با اضافه کردن مایو به خارج از نان قبل از کباب را در یک crispier ساندویچ پنیر کبابی.

DiGiorno پیتزا گفت:
شوخی در آن پاندورا آگهی — اما برای شنیدن punchline شنوندگان تا به حال به می گویند: “بله.”

“شما می توانید به من گوش کن” تبدیل به “ما می تواند به شما بگویم بیشتر —
لطفا؟”

Spotify: جریان موسیقی شرکت تست صدا-تبلیغات تعاملی است که ترویج محتوای آن برنامه است. دنبال سوراخ خرگوش به بعدی خود را پیدا کنید گوش worm.

هر TechCrunch,
Spotify در برای اولین بار صدای فعال آگهی آورده شنوندگان به “اقامت رایگان: داستان برخورد” یک Spotify اصلی پادکست. آگهی های دیگری برای Unilever تبر ترویج مارک
لیست پخش.

که باعث یک آگهی کاربر باید بگویم “بازی” به کارگردانی شود به پادکست و یا لیست پخش. اگر کاربر می گوید هر چیز و یا هیچ چیز در همه, این میکروفون داخلی
خاموش و آگهی پایان خواهد رسید. در حالی که تست قالب تبلیغات تنها توزیع می شود به شنوندگان با استفاده از رایگان موبایل نسخه از نرم افزار است. شنوندگان می توانید انتخاب کردن از صدا را فعال کنید تبلیغات در
تنظیمات.

طاووس NBCU جریان خدمات نمی کمان تا مارس, اما این شرکت منتشر کرده است آگهی خود را استراتژی و افتتاحیه مشتریان از جمله الی لیلی و شرکت هدف
دولت مزرعه و یونیلور.

طاووس برنامه های خود را با تبلیغات جذاب تر و مخاطب پسند با استفاده از تبلیغات است که درخواست بیننده تعامل از طریق چیزهای بی اهمیت و یا محصول گالری و فرمان تبلیغات
که با استفاده از Comcast Xfinity صدای فن آوری اجازه می دهد تا بینندگان به صحبت می کنند به از راه دور خود را به ارتباط برقرار کردن با تبلیغات است.

جوانان امروز تجربه نزدیک تحریک ثابت — بسیار وجود دارد به
مصرف آن می تواند طاقت فرسا. صدای فعال, آگهی فضا ممکن است به خوبی آماده برای رسیدن به Gen Z و مصرف کنندگان هزاره, از آنجایی که آنها در حال دادن به مصرف کننده بسیار کنترل خواهد شد و شنیده می شود که
مصرف کننده بیشتر پذیرای و درگیر.

آنچه شما در صدای فعال ads اجازه دهید من می دانم که در بخش نظرات.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de