دیده بان اصرار خریداران بالقوه تیک تیک تیک به بازسازی شیوه های حریم خصوصی کودکان

گروه های مدافع از خریداران بالقوه TikTok می خواهند
برای تجدید نظر در شیوه های برنامه ویدئویی اجتماعی در مورد حریم خصوصی کودکان.

“TikTok همچنان به نگاه راه دیگر زمانی که آن را به حریم خصوصی کودکان می آید،” کمپین برای
دوران کودکی بدون تجاری و مرکز دموکراسی دیجیتال در نامه ای که روز پنجشنبه به CEOs مایکروسافت، اوراکل و والمارت ارسال شد، می گویند. “اگر چه آن را مستند کرده است، دانش واقعی است که میلیون ها نفر
از کاربران آن کودکان هستند، TikTok هرگز به پدر و مادر و یا رضایت خود را در مورد هر حساب کودکان به دست آورد.”

هر سه شرکت به خرید ابراز علاقه کرده اند
TikTok. (مایکروسافت و والمارت ممکن است شریک برای انجام این کار، در حالی که اوراکل گزارش شده است با توجه به خرید این شرکت بدون شریک.)

گروه های مدافع از خریداران بالقوه می خواهند که
بلافاصله پردازش داده ها را از هر کاربر TikTok به عنوان زیر 13 پرچم متوقف کنید، و برای حذف آن حساب ها — مگر اینکه اثباتی وجود داشته باشد که کاربران 13 یا مسن تر هستند.

تبلیغات

تبلیغات

پارسال تیک تیک با این موافقت کرد
پرداخت 5.7 میلیون دلار برای حل و فصل شکایت کمیسیون تجارت فدرال با اشاره به این شرکت نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان. این قانون اپراتورهای وب سایت را از آگاهانه منع می کند
جمع آوری اطلاعات شخصی کودکان زیر ۱۳ سال را بدون رضایت والدین تشکیل می دهد.

TikTok همچنین سال گذشته موافقت کرد که تمام فیلم های ایجاد شده توسط کودکان 12 و جوان تر را حذف کند. FTC در آن زمان گفت
که “درصد قابل توجهی” از کاربران TikTok زیر 13 سال بود.

اما در ماه مه امسال، کمپین کودکی بدون تجاری، مرکز دموکراسی دیجیتال و سازمان های دیگر
ادعا شده در شکایت FTC که TikTok همچنان به جمع آوری اطلاعات شخصی از کودکان کوچکتر از 13، و آن را موفق به حذف داده های قبلا جمع آوری شده است.

تجاری رایگان
دوران کودکی و مرکز دموکراسی دیجیتال در حال حاضر ادعا می کنند که TikTok باعث می شود آن را آسان برای کودکان برای جلوگیری از تلاش های این شرکت در سن gating. گروه ها می گویند کودکانی که اقدام به ثبت نام با
زمان تولد واقعی خود را در یک حساب “کاربران جوان تر” ثبت نام است که اجازه نمی دهد آنها را به اشتراک گذاری فیلم. اما آن بچه های مشابه پس از آن می توانند بلافاصله دوباره ثبت نام، از همان
دستگاه، با زمان تولد جعلی، با توجه به سازمان ها.

دیدبان ها می نویسند: «تیک تیک تیک هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی به والدین یا کسب رضایت آنها نمی کند.»

“این حریم خصوصی
تخلفات می تواند پیامدهای جدی برای کودکان داشته باشد.»

از جمله پیامدهای دیگر، این سازمان ها می گویند که کودکان خردسال «در معرض
دستکاری بازاریابی داده محور” قانون حریم خصوصی کودکان فدرال با هدف جلوگیری از.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im