‘ما می تواند کاتالیزور برای تغییر”: چه 4 بازاریابان آموخته از پرداختن به سازمان ملل متحد

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

نیست هر روز که یک گروه از بازاریابان فرصتی برای رسیدگی به سازمان ملل متحد (UN). اما یک هیئت از خودآگاه تبلیغات شبکه (می تواند) به تازگی انجام داد که فقط مارک قابل توجهی “نقطه عطف” برای انگلستان آگهی صنعت در چگونه آن را درگیر با خارجی global changemakers.

می تواند توسط یک نهاد مستقل با دیگر 80 همکاران و به دنبال آن به تمیز کردن آگهی اکوسیستم با توقف های دیجیتال خود را سازگار با محیط زیست سیستم از بودجه سوء استفاده از محتوای آنلاین.

در 18 دسامبر 2019 یک می تواند هیئت – شامل جیک Dubbins از بنیانگذاران می توانید امیر مالک Accenture تعاملی تریسی DeGroose مدیر اجرایی Newsworks و جری Daykin EMEA ارشد مدیر رسانه ای برای GSK – در مورد نقش تبلیغات در بودجه خبر جعلی و همچنین گسترش نفرت سخنرانی به خصوص وقتی که می آید به داشتن یک anti-مهاجرت موضع.

این گروه همچنین نگاه چه اقداماتی می توان برای بهبود نام تجاری ایمنی و چه کشورهای مختلف می توانید به هدف برای آینده ای روشن تر وقتی که می آید به تبلیغات دیجیتال.

Dubbins صحبت کرده است در سازمان ملل متحد یک بار قبل از, اما او می گوید این واقعیت می تواند دعوت شد به آدرس سازمان ملل در فروم از کسب و کار برای حقوق بشر نشان می دهد که صنعت بازاریابی است که رهبری در مسیر درست است.

“آن احساس می کند مانند یک نقطه عطف او گفت:” در کنار سه تن دیگر از اعضای سازمان ملل متحد در یک پادکست جدید از درام تأمل در تجربه. “در بسیاری از بازاریابان که کاملا نمی دانند که چگونه برنامه ریزی اکو سیستم با این نسخهها کار به عنوان آنها را به شخص ثالث یا واقعیت آنها سهوا بودجه نفرت آنلاین. با صحبت کردن به مقامات سازمان ملل متحد ما قادر به مبادله تجارب ما در یک واقعا قانع کننده راه است.”

وی افزود: “درست یا غلط ما می توانیم درخشش نور چگونه در اینترنت با بودجه و سازمان ملل متحد می تواند به ما نشان می دهد بازاریابان چگونه جهان ما است تاثیر منفی مردم در خط مقدم. آن را در مورد ترکیب نیروهای خود را برای اطمینان از ما قطع محتوای مضر و حفاظت از آزادی بیان است. ما می خواهیم انگلستان صنعت تبلیغات به واقعی کاتالیزور برای تغییر است و این یک گام مثبت در این جهت است.”

با توجه به مالک می توانید در حال حاضر مسئول نفرت موعظه سایت خود را برنامه ریزی SSPs غیر فعال شده در حالی که توقف بحث راست و ارقام مانند تامی رابینسون از قادر بودن به monetise مطالب خود را با ظاهر شدن در کنار تبلیغات تجاری آنلاین.

“این یک فرصت خوب برای نشان دادن سازمان ملل متحد است که ما واقعا در تلاش برای پاک کردن تبلیغات صنعت” Mailk اضافه شده است. “ما می خواهیم برای بهبود زیرساخت های چه که در اطراف mar-tech یا adtech و نشان می دهد که تا زمانی که مارک و تبلیغ به صرف پول در تبلیغات آنلاین, آنها قادر به تحت تاثیر قرار است که عرضه و تغییر آن برای بهتر است.”

Dubbins اذعان تجربه کمی دلهره آور در ابتدا: “ما تا به حال کسی در سازمان ملل متحد پنل که تحت پیگرد قانونی قرار Ratko mladic در لاهه و شما تمایل به دریافت پنج سوال پرتاب شما را در یک بار است که می تواند یک کمی وحشتناک است.” در عین حال DeGroose می گوید که اگر چه تجربه فوق العاده رسمی این واقعیت اتفاق افتاده در سازمان ملل متحد اضافه gravitas به بحث داد و آن را مناسب نوع از پلت فرم به پخش شد.

“این زبان است که استفاده از آنها کمی نامطلوب در اولین” او اعتراف کرد. “این مسائل مانند “ما در حال حاضر تماس برای مداخله از طبقه”. شما به این کوچک میکروفون و شما با فشار یک دکمه به صحبت می کنند. آن است که بسیار ساختار رسمی اما افزود که اهمیت واقعی به بحث و واقعا formalised آن است.”

GSK را Daykin که او نیز بخشی از این هیئت امیدوار است این نوع بحث خواهد شد و در نهایت الهام بخش بازاریابان در نظر گرفتن تاثیر دیجیتال اکو سیستم بیشتر دقت کنید و راه هایی که در صنعت تبلیغات می تواند بسیار بیشتر از یک مثبت اجتماعی.

“بودن در سازمان ملل متحد در حال رفتن به ایجاد یک واقعا تغییر مثبت [که] بازاریابان به تنوع اخبار جعلی و با نام تجاری ایمنی واقعا جدی است. این بحث بود که مورد کاوش چگونه همه ما را به یک وضعیت که در آن ما آگاهانه فکر می کنم چگونه برای ایجاد کیفیت بالا و تبلیغات سرمایه گذاری و رانندگی اثربخشی بازاریابی است که یک تاثیر مثبت در جامعه به جای هل دادن کسانی که همه چیز به کنار.”

به دنبال به جلو به آینده Dubbins به نام برای بیشتر بازاریابان و برندها برای حمایت از می و تغییر درک از بازاریابی برای بهتر.

او نتیجه گرفت: “ما بیش از 80 عضو در حال حاضر که شامل گروه های جامعه مدنی موسسات خیریه اتحادیه های کارگری و گروه های فشار, اما اگر ما می توانید اضافی پنج تا 10 تبلیغ در مورد مراقبت سپس می توانید آن را واقعا کمک به پاک کردن این صنعت است. اما این فقط در مورد صنعت تبلیغات اما ایجاد یک جهان که در آن انسان ایمنی مطمئن تر. این فقط آغاز است.”

شما می توانید گوش دادن به مکالمه از طریق این پادکست ثبت شده توسط در Publicis’ شگرف استودیو ضبط در لندن اینجا و یا با کلیک کردن بر روی جعبه بالا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>