‘ما’ — تبلیغ پیام تغییر در آه

  • توسط کلاین کن Op-Ed نویسندگان 7 دقیقه پیش

وجود یک صفت جدید در تبلیغات: “تماس با ما.”

تبلیغ — مارک های بزرگ و کسب و کارهای کوچک محلی — در حال تغییر کپی در زمینه COVID-19. Sarpino را تحویل پیتزا است curbside
تماس با ما و می گوید: آن بیلبورد تبلیغ. استفاده از “تماس با ما” (به عنوان امتیاز مثبت) نشان دهنده گسترده تر امتیاز/روند در رسانه ها:

تبلیغ
تغییر کپی در پاسخ به همه گیر; out-of-صفحه اصلی مسابقات و یا ضربان سرعت از رسانه های دیگر.

در میدان تایمز, Coca-Cola گفت: در آن یاد بالا-کنتراست قرمز و سفید: “ماندن از هم جدا است بهترین راه برای اقامت در ایالات.”

بیش از 9000 بیلبوردهای دیجیتال (الکترونیکی) همراه تعداد فزاینده ای از صفحه نمایش در
عابر پیاده سطح در سیستم های حمل و نقل فرودگاه و جاهای دیگر.

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغ برقراری ارتباط با مصرف کنندگان هستند که هنوز موبایل (انجام وظايف مهم),
با بومرنگ برسد در رسانه های اجتماعی. برخی از این تبلیغات در حال برقراری ارتباط به نمایندگی از توابع کسب و کار تلقی می شود “ضروری” در دولت stay-at-home سفارشات از قبیل مواد غذایی و
فروشگاه سخت افزار ایستگاه های گاز و آماده مواد غذایی مصرف شده در محل.

بیشتر-از-تبلیغات صفحه اصلی ترویج کسب و کار محلی و بسیاری از کسانی که در نظر گرفته “کسب و کار کوچک.”

در بازارهای بزرگتر (تمپا به عنوان مثال) یک نمونه تبلیغ با استفاده از صفحه نمایش در استخدام 43 کارگران به طور متوسط. یک دلار صرف شده در خارج از خانه رسانه ها
بازده $5.97 به طور متوسط (منبع: Benchmarketing).

محبوب کنار جاده ای در کسب و کار مستقر در میانه آزمایش بیلبورد اثربخشی
به طور موقت توسط پوشش کپی کنید. نتیجه: فوری از دست دادن حداقل 10% در فروش.

در پاسخ به COVID-19 بحران, خارج از خانه, تبلیغ
در حال برقراری ارتباط پیام مانند “باز برای انجام” تحویل خدمات در دسترس بودن لوازم مورد نیاز و فرصت های شغلی.

خارج-از-خانه رسانه ها نیز در برقراری ارتباط
پیامهای غیر تجاری مانند صلیب سرخ به دنبال اهدای خون.

دولت محلی و دولت فدرال
سازمان های برقراری ارتباط پیام های ترویج بهداشت و پیشگیری است.

متحده و محلات صادر stay-at-home سفارشات برای کاهش
گسترش COVID-19. این دستورات به طور معمول معاف “ضروری کسب و کار.” این فرمان اجرایی صادر شده توسط فرماندار کنتاکی اندی Beshear در مارس 25 شناسایی خدمات ضروری به
شامل فروشگاه های سخت افزاری, رسانه ها, ایستگاه های گاز, بانک ها و رستوران ها برای مصرف کردن محل.

ایالت نیویورک نوشت: به Lamar شرکت تبلیغاتی که در آن عملکرد کسب و کار ضروری است.

“بر اساس اطلاعاتی که شما ارائه کرده اند” نیویورک Empire State توسعه نوشت: به Lamar, تبلیغات “است که عملکرد کسب و کار است
ضروری کسب و کار و/یا پشتیبانی از یک کسب و کار ضروری است و نه موضوع را به 100% مورد نیاز نیروی کار کاهش به موجب تجدید نظر حکم اجرایی 202.6. اما خود را کسب و کار شده است
تعیین شده به عنوان ضروری تنها با توجه به آن دسته از کارکنان که باید در حال حاضر در محل کسب و کار در حمایت از ضروری فعالیت های کسب و کار.”

 

 

 

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im