ما لازم نیست در صف مقابل به نابودی — فقط به تغییر

بهداشت جهانی بحران wreaked ویران کردن در upfronts (از جمله لغو شبکه live events), نابود, زندگی ورزشی, برنامه نویسی, ایجاد عدم قطعیت در اطراف سقوط
برنامه — و باعث شده است همه را به مکث و از وجودی سوال در مورد اینکه آیا یا نه در صف مقابل و حتی باید برای زنده ماندن به آینده است.

سلامت و ایمنی
ما خانواده ها و همکاران و دوستان و جهانی شهروندان هستند و باید برترین در همه ذهن ما و اقدامات. این نیز زمان برای اندیشیدن به طرح و ایجاد طبیعی جدید برای
آینده است. آگهی و صنعت رسانه ها را برای زنده ماندن این بحران اما راه آن را به کار گیرند در آینده است که در حال حاضر در دست ما است. با در نظر گرفتن, در اینجا برخی از تغییرات است که پیشنهاد شده است
در گذشته:

جدا مخاطبان مبتنی بر upfronts. برای سال افسانه ای رسانه های اجرایی و محقق اد Papazian شده است خواستار
این ufront به محل دو شاخه شدن با یک فاز برای محتوا بر اساس تعهدات — سوپر باول نخست-زمان را نشان می دهد و غیره-و در مرحله دوم برای مخاطبان بر اساس تعهدات است که در آن تبلیغ و شبکه
توافق بر مخاطبان بر اساس خرید بر اساس گرانول segmentations بسیار عمیق تر از امروز جنسیت/سن دموی. یک مسئله کلیدی در اینجا به عنوان اد به ما هشدار داده است که به بازاریابان اجازه انعطاف پذیری برای ارتکاب در
سطح شرکت و نمی توان مجبور به خرید و متعهد تنها در فردی با نام تجاری سطح.

تبلیغات

تبلیغات

جهانی, برنامه crossplatform ارزهای مانند CFlight. معاملات در درجه اول در گسترده جنسیت/سن
دموی و تلویزیون ارزهای مختلف از ارزهای دیجیتال مشکل ساز است. این زمان به تمام شبکه های بزرگ و تلویزیون خریداران و ستد در گسترده جهانی بیشتر از ارز فقط
این C3, C7 و Cn که در آن خطی TV, نشانی, تلویزیون, OTT, CTV و تصویری دیجیتال را می توان با هم خریداری و قابل تعویض ساخته شده? NBCU لیندا Yaccarino واقعی بوده است پیشگام در اینجا با CFlight;
شاید آن زمان برای بیشتر از بازار به دنبال او.

ثانویه وعده. فراتر از ارزهای جهانی است و این زمان است که شبکه تلویزیونی فروشندگان گام خواهد شد تا در وعده
به ارائه نه تنها سخت تر مخاطبان هدف اما ارائه نتایج تضمین شده مانند هفتگی برسد ؟ یا تضمین پایین-of-the-قیف نتایج کسب و کار مانند آگهی تبدیل یا فروش ؟ من می دانم که بسیاری از
فروشندگان ببینید که به کار تبلیغ و آژانس است. اما روشن است بازاریابان را گسترده پرداخت حق بیمه اگر آنها می توانند این قابل پیش بینی (چیزی DR تلویزیون نمی تواند انجام دهد) با استفاده از
امروز تلویزیون سیستم عامل و بهینه سازی سیستم است که می تواند ارائه است که برای شبکه ها و بازاریابان به طور یکسان.

لغو کردن ، بسیاری از آنها نام خود را برای این سال است.
اما آنها از دست دادن بینایی از این واقعیت است که تقاضا برای بیمه خطی تلویزیون و آگهی های واحد بیش از تقاضا و محتوای بزرگ نیاز به پیشبرد برنامه ریزی سرمایه گذاری و تولید. در نتیجه فروش
بخش های زیادی از ارزش واحد آگهی به مارک های مایل به ارتکاب به خوبی در پیشبرد برای قیمت گذاری بهتر و بیشتر به اشتراک گذاشتن صدا و یا هر دو ادامه خواهد داد ضروری است. من فکر نمی کنم که
در صف مقابل باید — یا — به دور است.

چه در مورد شما ؟ آنچه شما انجام دهد فکر می کنم ؟ آیا شما تغییر چشمگیر? آیا شما آن را لغو?

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de