“ما موقعیت scouted در زوم: چگونه تویوتا و Saatchis شات یک کمپین جدید از راه دور

Coronavirus مجبور است از برندها به بازنویسی پیام خود و برنامه های بازاریابی به عنوان مستند ارائه قبلی خود را از تلاش های بی اثر و یا توهین آمیز. آنها همچنین نیاز به تولید خلاق جدید بدون لوکس از یک استودیو. در اینجا چگونه تویوتا و ساعتچی & ساعتچی لا موفق.

تویوتا مثل اکثر مارک های ماشین و برنامه های آن کمپین های بازاریابی در سراسر یک دوره ای تقویم. آن را تبلیغ فروش, حوادث و راه اندازی حوادث و اینها تعیین شده توسط تولید برنامه بر اساس توافق ماه – اگر نه سال در پیش است.

بنابراین زمانی که اد Laukes گروه معاون رئیس جمهور از تویوتا بخش, بازاریابی, تماشا به عنوان coronavirus گسترش از چین در ووهان در استان به خود بازار او در بر داشت خود را ساخت یک تماس او می خواهم هرگز به قبل از: چوب با طرح خندق آنها را به طور کامل و یا ایجاد چیزی کاملا جدید برای پر کردن فضای رسانه ای.

او انتخاب دوم. چسبیده با طرح خود برای ماه مارس – یک رویداد فروش پیام – نمی تواند مناسب باشد. و تبلیغات در همه می تواند آسیب های کوتاه مدت کسب و کار از تویوتا نمایندگی که بسیاری از آنها هنوز هم باز در سراسر ایالات متحده است.

“بسیاری از خدمات خود را به بخش هنوز عملیاتی برای افرادی که نیاز نسبت به روزمره خدمات خودرو” توضیح می دهد که Laukes. “اولین پاسخ دهندگان و تمام افراد دیگر که ارائه خدمات ضروری هنوز هم می توانید اتومبیل خود را تعمیر.

“این [انتخاباتی] توسعه داده شد برای آنها نیز هست.”

Laukes به نام ساعتچی & ساعتچی در لا کشیده و یک تیم با هم در یک کنفرانس تلفنی; کالیفرنیا به خوبی مستند به این نقطه. این جلسات اولیه – آنهایی که اتو کردن کاملا جدید استراتژی – شد سخت به یاد می آورد Jason Schragger مدیر ارشد خلاق افسر در آژانس.

“من به یاد داشته باشید رسیدن به پایان اولین هفته از زمانی که ما شروع به پرسیدن ‘ما باید همه چیز را تغییر دهید?” و من خسته بود,” او می گوید. “فقط از آمادگی روانی لازم برای دریافت همه با هم بود بسیار دشوار است.

“اما آن را در سال 2020 و آن باور نکردنی است آنچه شما می توانید در لباس خواب خود را. ما پا به مجازی و چت روم و همه چپ نفس خود را در درب و گفت: “آنچه ما باید انجام دهید؟’ بحث خلاقانه بود در مورد پیدا کردن حق روحیۀ – چگونه اصیل و صادقانه به مردم صحبت می کنند در یک زمان بسیار بالا و احساسات.”

Laukes خواست یک پیام ساده از اطمینان. گر چه این کار چندان ساده نیست اما با توجه به این که این بیماری همه گیر در حال حرکت است در اطراف متحده در چنین سرعت های متفاوت.

سرد یا طنز آمیز پیام نخواهد بود قدردانی در یک کانون مانند نیویورک برای مثال در حالی که هر چیزی به مرز نگران کننده نمی خواهد طنین انداز کوهستانی در وایومینگ (کشته شدگان: 0).

“آن را در مورد حق انتخاب عبارت سمت راست عبارت پردازی و چک کردن آن با بسیاری از افراد مختلف که در نقاط مختلف کشور” را به یاد می آورد Schragger. “هنگامی که ما می خواهم که مسیر پیام ما واقعا رفت و به ساخت مطمئن شوید که کلمات واقعی بودند دقیقا درست است.”

ضربه زدن به صفحه نمایش و اخبار روز در 27 مارس ” ما در اینجا برای شما مجموعه ای اطمینان تن برای مبارزه است. اول تجاری متشکل بایگانی فیلم ترکیب در کنار یک بازی دوستانه صدای خارج از قاب.

فاز دو از رسانه های خرید بود و کمی پیچیده تر است.

برای اولین بار تویوتا خریداری بالا و دم’ تجاری با فرمت. این به این معنی مقدمه و مامانم آگهی ثابت است اما وسط می تواند با پر محتوای موضعی از بازارهای مختلف ،

‘جان از تویوتا’, تشخیص بازیگر که به نظر می رسد در تعدادی از این خودروساز را در آگهی های بازرگانی انتخاب شد به جلو شروع و پایان نقطه. که به معنای تیراندازی مطالب جدید بدون استودیو و یا تنظیم – همه در حالی که اعضای هر یک از “خدمه” بودند خود جدا مایل دور.

“اولین چیزی که ما تا به حال به انجام پیدا کردن جایی در خانه او که [ژان] می تواند فیلم در مقابل می گوید:” Schragger. “بنابراین بسیار آسان برای استفاده از دوربین تحویل داده شد به او و محل دیده بانی انجام شد بیش از زوم. ما به دنبال او در اطراف خانه او و گفت: “این دیوار به نظر می رسد کاملا خوب است – شما می توانید با قرار دادن دوربین وجود دارد ؟” و ما رفت و در اطراف تا زمانی که ما به جای حق.

“او خود مو و آرایش و کل تجاری کارگردانی شد از طریق زوم. و سپس تمام فیلم های فرستاده شده به یک ویرایشگر که کار از خانه. ما را بررسی کنید در ویرایشگر و دیدن روی صفحه نمایش خود را – همه چیز را از طریق به ویرایش صدا – از طریق زوم.”

و تویوتا لیوان بنابراین کاملا قرار داده شده در مقابل Jan? شات موقت صفحه نمایش سبز و ویرایش شده است.

دو فیلم جدید شامل این DIY شلیک رفته اند زنده امروز (6 آوریل). یک آموزش مشتریان در باز کردن سرویس وارد می شود و دیگری معرفی تویوتا 90 روز تاخیر در برنامه ریزی برای جایگزینی وسایل نقلیه.

خلاق ممکن است به صورت بصری خیره کننده اما این نقطه نیست: آنها طراحی شده برای اطلاع و اطمینان سرگرم نیست.

و حداقل هفته روند طولانی آموخته است Schragger چیزی جدید در مورد تیم خلاق مدیریت.

“شما باید به کار کردن که در آن اکتشافی در همه زره و پذیرش از کسانی که همه چیز” او می گوید. “قبل از, چرا که هر کس در یک اتاق با هم شما فقط هل دادن هر کس از طریق همان درب. در حال حاضر شما واقعا فکر کردن در مورد ‘مصاحبه’ – فکر کردن در مورد که اعضا باید وظیفه با چه. و شما یاد بگیرند که چگونه به بهتر ارتباط برقرار کنید تا زمانی که مردم رفتن آنها می دانند که دقیقا چه باید بکنید.

“برای من شده اند وجود دارد بسیاری از فرصت های یادگیری. شده اند وجود دارد چیزهای مثبت فکر می کنم در مورد زمانی که آن را واقعا دشوار است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im