“ما نیاز به تغییر جهت باورها ما’: شرقی بزرگ در بازاریابی بیمه در طول Covid-19

برای شرکت های بیمه مانند سنگاپور مبتنی بر شرقی بزرگ زندگی (بزرگ شرقی) آن را دیده است Covid-19 بالا بردن آگاهی عمومی از نیاز به بیمه کافی برای حفاظت از این ممکن است شرایط پیش بینی نشده.

بزرگ شرقی نیز دیده می شود این بیماری همه گیر وضعیت سرعت بخشیدن به سرعت دیجیتال پذیرش برای تکمیل سنتی و چهره به چهره, کسب و کار, Colin چان مدیر عامل گروه بازاریابی در شرق می گوید درام.

او معتقد است که در “آینده جدید’, شرقی بزرگ مالی نمایندگان خواهد شد به طور فزاینده ای به تعامل با مشتریان خود را از طریق کانال های دیجیتال به عنوان بیشتر از مشتریان خود در حال خرید بیمه محصولات آنلاین و یا از طریق کنترل از راه دور کانال های, به خصوص برای کوتاه تر و ساده تر-ترم محصولات.

“از زمان شروع این بیماری همه گیر ما شده اند به طور مداوم بررسی محصولات موجود ما برای دیدن آنچه که بهترین کار برای مشتریان ما را به ارائه آنها را با اطمینان بیشتر و آرامش خاطر در طول این زمان دشوار است” توضیح می دهد چان.

“با مصرف کنندگان به عنوان بالاترین اولویت ما همچنان سازگار تعامل با آنها در طول این چند ماه گذشته از طریق دیجیتال طرح برای ارائه ساده و موثر مشاوره مالی ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت و مرتبط گزاره. این ترجمه به طرح های اخیر.”

او می افزاید: “مهم است که سازمانها بدون در نظر گرفتن صنعت, reorient خود باورها در آینده است. بازاریابی شده است بسیار در مورد هل دادن یک نام تجاری در مقابل مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. نه آن است که همه در مورد تعامل با مصرف کننده با روشنگری و پیام های مربوطه در جای مناسب و زمان مناسب در کانال های مربوطه. در صنعت بیمه یک به طور سنتی یکی از مرسوم ما یکی از اولین تشخیص آن و شکل تعاملات ما با مشتریان در سراسر درآمده – و است که طنین انداز است.”

بازاریابی بیمه در Covid-19 عصر

در اخیر آن کمپین قسط دوم از آن #Lifeproof کمپین بزرگ شرقی تصریح کرد مرکزی آن وعده نام تجاری به عنوان ‘زندگی شرکت و چشم انداز خود را برای توانمند سازی مشتریان به آماده برای همه زندگی قطعیت.

بر اساس مرکزی با موضوع تند و تلخ و واقعا سوال شخصی است که مردم به دنبال در جستجوهای اینترنتی خود را با نام تجاری فیلم تقویت این باور است که “پرسش های زندگی را تعریف نمی کند ما. ما پاسخ را” از طریق نمونه هایی از زندگی بسیاری از نگرانی ها و ابهامات در مواجهه با مردم در مراحل مختلف زندگی.

این اشاره به یک تقاضای بیشتر بزرگ شرقی دریافت از مشتریان برای بیشتر شخصی و هدفمند بیمه محصولات مربوط به زمان نگرانی از مصرف کنندگان مانند حادثه شخصی و پزشکی برنامه برای پوشش بیماری های عفونی مانند Covid-19 و دانگ.

مبارزات انتخاباتی نیز به رسمیت شناخته شده که تاثیر قابل توجهی از این بیماری همه گیر در سنگاپور اقتصاد و کسب و کار که بر افزایش چالش ها و ابهامات مواجه توسط خود اشتغالی مترجمان آزاد و فرفره-اقتصاد کارگران است. در حالی که اکثر کسب و کار و فعالیت را از سر گرفته و در مرحله دوم از سنگاپور بازگشایی, از آن خواهد شد به احتمال زیاد هنوز هم می تواند یک کار دشوار برای بسیاری از فرفره اقتصاد کارگران به دست آوردن مجدد خود را قبل از همه گیر درآمد.

بدون حمایت از مزایای کارمند و یا شرکت تحت پوشش بیمه این وضعیت حتی بیشتر به چالش کشیدن اگر این افراد در بیمارستان بستری به دلیل آسیب یا بیماری و درآمد روزانه خود را محدود است.

“برای رسیدگی به نیازهای خاص این گروه ما همکاری با پزشکی از راه دور ارائه دهنده دکتر در هر نقطه به ارائه مقرون به صرفه بیمه محصول – بزرگ مراقبت جامع برای دیدار با حفاظت از نیازهای فرفره اقتصاد کارگران در سنگاپور” چان توضیح می دهد.

“ما در حال ارائه اضافی از نو سنگر سازی سود به مشتریان که خرید به طور منظم حق بیمه سرمایه گذاری-برنامه های مرتبط. مشتریان را دریافت افتخاری نو سنگر سازی چشم پوشی از حق بیمه بهره مند شوند تا 12 ماه اگر آنها retrenched در طول دو سال اول سیاست های خود را. این است که برای کمک به نگه داشتن مشتریان سیاست رفتن در حالی که کمک به آنها برای رایگان کردن هزینه های دیگر بیشتر نیازهای فوری در همان زمان آنها را قادر به سرمایه گذاری برای مدت طولانی.”

“علاوه بر این با در نظر گرفتن افزایش موارد تب دانگ در سنگاپور مشتریان که خرید انتخاب شده به طور منظم حق بیمه زندگی شخصی, تصادف و برنامه های بیمه درمانی را دریافت افتخاری 12 ماه دانگ مراقبت است.”

پس از همه گیر صنعت بیمه

همه گیر و یا نه آن است و نه تغییر بزرگ شرق با نام تجاری هدف به عنوان “زندگی شرکت’ و اخلاق به طور کلی به ‘Lifeproof’ آن مشتریان و جوامع اطراف این شرکت می گوید چان اشاره به این که پس از فوریه مشتریان شده اند قادر به خرید حادثه شخصی طرح وب سایت خود را.

برای پیچیده تر برنامه های بیمه بزرگ شرقی مشتریان می توانند در تعامل با نمایندگان مالی در ویدئو کنفرانس تلفنی تضمین می کند که مشتریان هنوز هم قادر به تضمین حفاظت راه حل های تقریبا و باید خود را نمایش داده شد پاسخ به موقع و به شیوه ای پاسخگو در حالی که نه از دست دادن همه مهم ارتباط انسانی ،

“شرکت دیدم نیاز به دیجیتال چند سال قبل به عنوان یک استراتژیک ضروری است که صنعت بیمه تکامل یافته است. این شده است بیشتر تقویت طول بیماری همه گیر به همه کسب و کار در حال پیدا کردن که آنها را به محوری به سمت تعاملات دیجیتالی. حتی قبل از مدار شکن و یا اجتماعی فاصله اقدامات بودند در محل ما در حال حاضر شروع به استفاده از مجازی/کنترل از راه دور کانال به حداقل رساندن چهره به چهره تعامل و در عین حال همچنان مشتری ثابت نامزدی” توضیح می دهد که چان.

“ما دیجیتال طرح ما را قادر به پاسخ بی درنگ به چالش های مطرح شده در مورد COVID-19 و اطمینان حاصل شود که نمایندگان مالی مجهز به پشتیبانی مشتریان است. از طریق آموزش و پرورش و مداوم با مشتری تعامل ما همچنان به طراحی محصولات و خدمات خواهد شد که مربوط به نیازهای مشتریان و ارائه آنها را راحت و بدون درز دسترسی به این محصولات و خدمات. ما همچنان به حصول اطمینان از کیفیت خدمات به مشتریان از طریق چندین تاچ پونت و سیستم عامل های دیجیتال.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im