“ما می خواهیم به سیل کانال های رسانه های’: آنچه در آینده برای سازمان ملل Covid-19 خلاق باز مختصر

پس از آن باز مختصر به معماران و طراحان تولید بیش از 13000 اعلانات آگاهی عامه درمورد سازمان ملل متحد در حال حاضر درخواست های تجاری و صاحبان رسانه به درگیر شدن در coronavirus پیشگیری و بهبود توزیع کار در سراسر جهان است.

Dawda Jobarteh جهانی, رئیس سازمان ملل متحد توسعه پایدار اهداف استراتژی هاب هرگز اجرا باز مختصر قبل از. درخواست از مجموع انسان متفکران خلاق برای توسعه چشم نواز PSA کار و کار است که می تواند به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی – نیست در CV.

اما Jobarteh آگهی توپی که لینک کار سازمان ملل متحد توسعه پایدار فعالیت با بقیه جهان است. بنابراین زمانی که سازمان تعیین می شود آن را نمی تواند تولید توده های موضعی و ارتباط مواد مورد نیاز برای توقف Covid-19 خود را در آن از او خواسته برای پیدا کردن یک راه حل است.

پاسخ Jobarteh و تیم او این است که ” فراخوان جهانی برای معماران و طراحان: باز مختصری از سازمان ملل متحد. این پروژه که باز ارسالی تا 5 بعد از ظهر BST امشب (14 مارس) را تشویق می کند معماران و طراحان از تمام کشورها و زبان ها به ارائه اصل کار خلاق طراحی شده جلوگیری از گسترش coronavirus.

سازمان ملل متحد خواسته همکاران برای انتقال یکی از شش تماس به عمل (آگاهی از بهداشت شخصی, عمل, فیزیکی, فاصله, می دانم علائم گسترش محبت, افسانه نیم تنه و donate) از طریق مجموعهای از رسانه: هر چیزی که از تصاویر به رادیو اسکریپت خوش آمدید.

و در حالی که Jobarteh به طور مستقیم در اصل خواسته مخاطبین خود را در تبلیغات برای کمک به این مختصر نیست طراحی شده صرفا برای جشنواره کن شیر برندگان در خیابان مدیسون و لندن سوهو. او شنود گذاشته آژانس از “پاریس بمبئی, Rio de Janeiro, آفریقا, توکیو” و حتی باز مختصر به کسانی که با هیچ تجربه در تبلیغات و ارتباطات.

“این یک مراسم جایزه,” او می گوید. “این بسیج جامعه برای نگه داشتن مردم در امن و ارائه اطلاعات دقیق است.”

خلاصه اول رفتم زنده در 25 مارس. 30 مارس Jobarteh یافت او تا به حال به تماس در Talenthouse خلاق توجیهی پلت فرم برای رسیدگی به این حجم گسترده از کار ارائه شده بود.

“ما در اصل یک فرم گوگل که بسیار به سرعت تبدیل شد محزون می خوانی ناکافی” او به یاد می آورد. “پاسخ شده است به شدت مثبت است. آن را به ذهن ترا درهم میشکنند.”

بیش از 13000 قطعه کار ارائه شده از طریق Talenthouse پورتال تا کنون. هنگامی که یک خالق پرس ‘ارسال’ کار خود را بررسی و در خط فعلی سازمان بهداشت جهانی راهنمایی های برچسب شده با زبان و قالب و پیام و منتشر شده در یک سازمان ملل متحد microsite.

این کار پس از آن می تواند و منتشر شده توسط هر کسی که می خواهد به استفاده از آن ارائه شده آنها اعتباری خالق. محتوا ممکن است در نظر گرفته شود به عنوان و زمانی که هدایت و تغییرات پس از این پیام باقی می ماند امن و دقیق است. وجود دارد ‘برنده’ در این مختصر.

در حال حاضر با گسترده کتابخانه های عمومی از دقیق بهداشت عمومی پیام در دست Jobarteh است عطف توجه خود را به گرفتن آن را به جهان است. برندها و صاحبان رسانه ها خود پورت اول از تماس; سازمان ملل متحد می خواهد آنها را به آنچه آنها نیاز دارند از این مجموعه تغییر آن برای نیاز خود و مخاطبان و “اساسا سیل همه کانال های رسانه ای”.

“بسیاری از مطالب کشیده شده … و وجود دارد مقدار زیادی از موجودی که در دسترس است به دلیل به تعویق افتادن بازی های المپیک و رویدادهای دیگر می گوید:” Jobarteh. “ما خیلی دوست دارم برای یک فضای رسانه ها کمک مالی و یا ادغام این کار را به آنچه در آن است که علامت های تجاری در حال حاضر در حال هل دادن.

“ما همچنین می خواهم آنها را به ترکیب ما Covid امن پیام در محتوا است که آنها در حال برنامه ریزی به آینده نیز هست. این حتی نمی باید بود نسبت به ما – آن را فقط در نظر گرفته شده را امتحان کنید و نگه داشتن افراد سالم و صاف منحنی.”

بزرگترین صاحبان رسانه – کسانی که Talenthouse بنیانگذاران مایا Bogle توصیف به عنوان “Facebooks, TikToks, Snapchats و گوگل از جهان” – نیز نامیده خواهد شد پس خود را برای دیجیتال موجودی به طور مستقیم. در ضمن Jobarteh است که به دنبال به صحبت می کنند به بالا-مشخصات عمومی ارقام – مانند بازیگران, تاثیرگذاران, ورزشکاران و سازمان ملل متحد خود را در گروه سفیران حسن نیت – به قیف خلاق از طریق خود سیستم عامل اجتماعی.

او همچنین خانههای گلی خالی امکان ایجاد یکی دیگر از باز کردن مختصر طراحی شده برای صاحبان رسانه.

“ما در حال رفتن را از طریق فرایند گردآوری برخی از کسانی که [ارسالی] قادر به در دسترس ساخته شده به بالا تاثیر بالا, تخم چشم بالا کانال های توزیع,” او توضیح می دهد. “بنابراین آنچه ما نیاز داریم برای رسانه های کمک مجدد محتوا برای چیزهایی مانند خاص و امکانات و بازارهای خاص.

“ما در حال حاضر برخی از شگفت انگیز ارائه می دهد از همکاری از برخی از نام های بزرگ که می خواهند به عنوان مفید به عنوان آنها می توانند. و ما فقط بدانند بسیار به شدت و به سرعت چگونه به انجام این کار است.”

در دامنه آن و جاه طلبی سازمان ملل ارتباطات پروژه است به عنوان موثر به عنوان آن را که معنی دار است. اما در میان قایق از دولت اعلانات آگاهی عامه درمورد مصرف بیش از ایرویز – و در میان سیل از Covid-19 تنظیمات کار مبارزه برای چشم در توییتر – آن را قطع کند ؟ و لازم است ؟

“من را پاسخ دهید که: حتی اگر مردم می دانند [پیشگیری مشاوره] آنها نه لزوما پیوستن به آن می گوید:” Jobarteh. “من از پنجره بیرون را نگاه می بینم مردم حلق آویز کردن در خارج. شما نگاه بی بی سی و گزارش خود را وجود دارد 29 درجه افزایش درصد مردم در بازدید از پارک ها در بریتانیا در هفته گذشته.

“بنابراین این اطلاعات وجود دارد لزوما تغییر رفتار مردم را به درجه ای که لازم است. و … نیز وجود دارد اطلاعات غلط وجود دارد.

“اما قدرت برای مارک های, رسانه و ارتباط برقرار حکم بزرگ برای کمک به شکل دادن به رفتار است که هنوز هم بسیار در حال حاضر.”

اگر سازمان شما می خواهم به پیشنهاد سازمان ملل متحد رسانه موجودی و یا پشتیبانی لطفا با ایمیل به [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im