‘ما نه عجیب و غریب دیگر’: Giffgaff را CMO-تبدیل-مدیر عامل در دادن نام تجاری هدف

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

آن بوده است که 18 ماه پس از Giffgaff ارشد بازاریابی افسر بود رو به بالا کار نادر حرکت در این dog-eat-dog جهان از مخابرات. در حقیقت خاکستر Schofield اذعان می کند او ممکن است دست کم گرفت چگونه یک جهش تغییر میز خواهد بود. در حال حاضر پس از یک دوره به چالش کشیدن او در حل و فصل و نشان خود برنامه های بلند پروازانه برای نام تجاری.

Schofield شده است در دهه پیر Giffgaff نام تجاری برای نزدیک به هشت سال است. او پیوسته از تسکو تلفن همراه در سال 2012 بود که آن را یک دلیر تازه بدوران رسیده و قرار دارد فقط تعداد انگشت شماری از کارکنان. او اجرا می شود یک شرکت از بیش از 230 کارکنان.

“بازاریابی همیشه به حال یک صدای قوی در این شرکت تا چه خواهد بود متفاوت است ؟” او به یاد می آورد از ارتقاء خود را. “به محض این که من تغییر میز – همه چیز متفاوت بود.

“من تا به حال فکر Giffgaff بود, بازاریابی, کسب و کار, اما به عنوان مدیر عامل شرکت متوجه شدم که در واقع من در حال اجرا یک شرکت فن آوری. من در یک بیت از یک سفر که در شش ماه اول برای پیدا کردن جای من در آن است. چگونه من آن را توصیف بازگشت به این تیم در حال حاضر این است که آنچه ما در حال اجرا است یک نام تجاری led فن آوری شرکت است.”

این یک بیت از یک لقمه اما یک ایده اساسی است که کل گروه تا به حال برای دریافت سر خود را در اطراف بیش از سال گذشته است. Schofield می خواهد خود را در گروه از داده ها و کارشناسان فن آوری به همان قدردانی برای ایجاد نام تجاری است که تیم بازاریابی انجام دهید و برعکس برای بازاریابان به رویکرد همه چیز با سرعت, “تست و یادگیری” طرز فکر که جاسازی شده در فن آوری های جانبی کسب و کار.

“من می خواهم به را بازار از همه. هر کس در حال کار بر روی نام تجاری در برخی از راه, آیا توان نوشتن یک خط کد به ارائه یک تجربه و یا کار در, خلاق, و آن همه اثرات اعضای ما و آینده بالقوه اعضای. بنابراین من می خواهم همه را به فکر می کنم با این نوع از ارزش ایجاد طرز فکر. که این ماموریت می گوید:” Schofield.

“رفته اند روز هنگامی که شما با تکیه بر یک تیم بازاریابی و سازمان خود را به آمده تا با ایده های بزرگ است که شما در حال رفتن به صرف شش ماه یا یک سال ساختمان و سپس همه چیز را در آن شرط و عبور از انگشتان دست خود را که شما برنده شوید. ما در حال حاضر در آغوش lean UX روش.”

با وجود این کسب و کار که پنج برابر اندازه از زمانی که او برای اولین بار راه می رفت از طریق درب Schofield مشخص شده است برای حفظ start-up “عادات” است که می شده اند بسیار آسان به پارک در برخی از نقطه در طول راه. این مهم به راه او می بیند در این شرکت مشغول به کار در آینده به عنوان آن را همچنان به رشد.

“زمانی که من ملحق هر دوشنبه 40 نفر رو با هم به بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده بود [هفته گذشته] و آنچه در حال اتفاق است. ما هنوز هم که امروز انجام,” او می گوید هفتگی مراسم که می بیند همه کارکنان در جمع آن آکس سالن به روز رسانی در اولویت های کسب و کار.

“این واقعا مهم است که به نگه داشتن این چیزها که شما در مقیاس. از آنجا که شما نمی خواهید به از دست دادن که لبه. من نمی خواهم هر کسی که تا به حال می گویند: “من نمی دانم چرا ما این کار را – آن را تنها راه ما همیشه انجام داده ایم این. شما رو به چالش به طور مداوم به آنچه شما انجام دهد و چگونه شما آن را انجام دهد.”

این طرز فکر چیزی است که شاید کمک کرد تا آن را از طریق چالش ها در سال گذشته که هیچ رئیس جدید اجرایی می خواهد به چهره است. رئیس در میان آنها یک برنامه به طور بالقوه تجاری-قتل وحی که Giffgaff شده بود سهوا overcharging 2.6 میلیون مشتری برای بسیاری از وجود آن است. Ofcom جریمه آن £1.4 m برای خطا هر چند به آن اعتبار را برای اعتراف به اشتباه.

Schofield بود فقط چند ماه به مدیر عامل تصدی زمانی که او تا به حال برای مقابله با خرید اینترنتی.

“من می دانستم که مردم قضاوت ما در مورد آنچه اتفاق افتاده است. ما همه انسان هستند و مردم گاهی اوقات اشتباه می کنند. در زمان ما می گفت Ofcom ما در حال حاضر شروع به پرداخت همه عقب از جمله افرادی که در حال حاضر سمت چپ Giffgaff. ما استخدام یک آژانس را امتحان کنید و پیدا کردن آنها را به آنها را به بازگشت پول خود را حتی اگر آن را مانند تنها یک پوند” او به یاد می آورد.

در آن دوره آن را با وسواس دنبال تاثیر بر, برند, اما encouragingly آن سقوط نمی کند. در واقع Schofield ادعا می کند که به عنوان یک نتیجه از اقدام سریع و comms استراتژی آن در واقع شاهد آن ثابت نمره پروموتر خالص 68 بروید تا یک زن و شوهر امتیاز.

“که چگونه نظرات تشکیل شده است. شما نمی توانید آن را درست در هر زمان در همه زمان ها. و مردم را شکل قضاوت خود را بر اساس آنچه که اتفاق می افتد زمانی که شاید آن را نمی رفتن تا کاملا هموار” او همچنان ادامه دارد.

“من حدس می زنم که از یک بازاریابی, پس زمینه استفاده می شود برای مدیریت comms آن منطقه ای که من می توانم اضافه کردن چیزی را. هنگامی که شما مدیر عامل شرکت شما برای تصمیم می گیرید که چه نوع شما برای رفتن به. شما در حال رفتن به یکی است که می گوید هر آنچه که برای انجام و یا شما می رویم به نوعی که رهایی مردم ؟ برای من این دومی است. و که در آن من می توانم شخصا خودم مفید هدایت مردم از طریق یک وضعیت بر اساس تجربه و رشد آنها از آن به عنوان به خوبی.”

مشکلات پشت سر او Schofield در حال حاضر به دنبال به جلو و می خواهد Giffgaff برای ایجاد آن “هدف” در طول سال آینده است. آن 3 میلیون پایه مشتری قوی است گسترش از 18 تا 25 نر-حملات مخاطبان آن را برای اولین بار جذب با ارزان بسته نرم افزاری و “آزادی” موقعیت. و با آن آمده است این فرصت را به بحث در مورد بیش از فقط قیمت و راحتی.

تمرکز اصلی این است که این ایده از پایداری. او هنوز هم کار را از طریق این بدان معنی دراز مدت برای Giffgaff اما فشار بی امان برای همه به آغوش “آزمون-و-یادگیری” از راه کار به معنی آن بوده است ساخت کوچک شرط بر روی چند پروژه به ببینید که چگونه مفهوم سرزمین با مشتریان است.

تا کنون آن را پرداخت کردن.

در آغاز سال 2019 آن را به شدت سرمایه گذاری در آن refurbed تلفن را بدست آورد که اجازه می دهد تا مردم را به خرید یک دست دوم گوشی که آیا آنها برنامه ریزی برای استفاده از سیم کارت Giffgaff-کارت یا نه. آن را به سرعت فیلم برداری یک سری از 300-idents خود را برای حمایت از ITV صدای همه از آن به ضرب گلوله کشته شد بر دست دوم, گوشی های.

چند ماه بعد در جمعه آن را راه اندازی یک pop-up store – اولین بار با نام تجاری رفته بود آفلاین – که آن را با دست دوم موارد از جمله تلفن و خواست بازدید کنندگان برای تعهد را پایدار تر را انتخاب کند. 1500 نفر در شرکت تجربی شیرین کاری و آن را برجسته چقدر “مفید” شرکت تلفن می تواند به مردم را یک جایگزین برای خرید های جدید از مارک های بزرگ.

“این یک تغییر” Schofield می گوید. “ما در حال ساخت یک دسته. اکثر فروش ها که از refurbed گوشی های. موفقیت است که ما تا به حال به ما داده اضافی بهم زدن به نگاه حتی عمیق تر اینکه بیشتر وجود دارد ما می تواند انجام آن را یک پیروزی برای ما مشتریان و جامعه است.”

چگونه این همچنان به بازی کردن بیش از سال آینده است که هنوز هم یک بیت از یک رمز و راز است. Schofield می گوید که او نمی خواهید برای تنظیم بودجه بازاریابی و یا بتن طرح برای سال; انجام این کار خود را محدود می کند انعطاف پذیری برای راه اندازی چیزی در قطره از کلاه. او می کند اما انتظار می رود به صرف بیشتر در مورد اتفاقاتی که دریافت نام تجاری کردن صفحه نمایش و اجازه می دهد مردم را به ارتباط برقرار کردن با آن در دنیای واقعی است.

“Giffgaff بسیار بیشتر جریان اصلی. 10 سال پیش که شبکه تلفن همراه است که نمی باید هر گونه مغازه ها و نبود یک مرکز تماس و به نظر می رسید کمی عجیب و غریب است. ما رسما عجیب و غریب دیگر,” او می خندد.

در گسترش این درخواست تجدید نظر را به بیش از فقط و دانشجو جمعیتی به معنی آن را نیز باز کردن درب به فرصت های تجاری. در عین حال یکی دیگر از آزمایش در سال گذشته این اجازه را راه اندازی شرکت انرژی لامپ به طور موثر تبلیغ به مشتری خود را پایه.

در آن زمان در حال اجرا یک سری با مشاوره مالی و به دنبال راه هایی برای کمک به مردم صرفه جویی در پول. این فرصت پس از آن ضربه زدن به لامپ برای ترویج آن مقرون به صرفه سبز خدمات انرژی بر روی پلت فرم آن است.

“ما در یک جامعه مبتنی بر پلت فرم است که اتفاق می افتد به تمرکز بر روی تلفن همراه, اما ما می توانیم به فروش هر چیزی در جامعه ما می خواهد” Schofield توضیح می دهد وجود دارد گفت: حدود 10 ، 000 نفر از اعضای این گروه آنلاین که Giffgaff مشورت در همه چیز از بسته نرم افزاری جدید و ایده برنامه به نحوه خدمات آن در حال انجام است.

“این یک آزمایش جالب به کار کردن که آیا مردم را گوش اگر ما ما شروع به صحبت در مورد چیزهای دیگر از تلفن همراه. آنها انجام داد. آن را هیجان انگیز برای ما است.”

Schofield و شرکت در حال حاضر خانههای گلی خالی چگونه آنها می توانند “درخشش نور” در دیگر برندها به مشتریان خود را هر چند که استرس آن را به سادگی “خاک به کشف”.

او surmises: “محیط زیست است که ما در عمل احساس می کند مانند آن را در حال تغییر است. هر دو به لحاظ اجتماعی و فن آوری و این واقعا هیجان انگیز است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>