‘ما انباشته قابل ملاحظه بودجه بازاریابی’: مک دونالد آماده 2020 تبلیغات گرفتن

پس از یک دانش سطحی جهانی تعطیلی مک دونالد “تقریبا همه” از آن رستوران عامل دوباره پس از حرکت سریع برای دیدار با خرده فروشی های جدید مورد نیاز است. در حالی که اختلال کمی به حاشیه سود فست فود غول همچنان مشتاق برای باز کردن آن بازاریابی جهانی در نیمه دوم سال 2020 را برای زمان از دست رفته.

زنجیره ای به تصویب رسید ‘مدل 3D’ – درایو-از طریق تحویل و دیجیتال – برای زنده ماندن. درایو را از طریق اختصاص به همان اندازه از 90 درصد از فروش در ما هنگام ناهار خوری اتاق بسته شدند.

این Q2 نتایج ارائه شده برخی از خوش بینی برای چه آمده و پس از آن آخرین درآمد از دست ندهید. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

Financials

  • درآمد سه ماهه سقوط نزدیک به یک سوم سال در سال به $3.76 bn از $5.41 میلیارد دلار رسیده است.

  • ما درآمد تهدید است با افزایش ویروس بازارهای اروپایی (مانند انگلستان در حال بازگشایی).

  • این شرکت در گزارش سه ماهه دوم سال درآمد خالص از $483.8 m – پایین از $1.52 میلیارد دلار در سال در سال.

  • جهانی همان فروشگاه فروش کاهش یافته 23.9%

Covid-19 اثر

  • 94 درصد از مکان تا به حال بازگشایی جزئی عملیات توسط Q2 ، این شرکت می گوید فروش بازیابی سالم است در بسیاری از این مکان است.

  • سایت در انگلستان و اسپانیا و فرانسه و ایتالیا به طور کامل بسته برای مدت طولانی در طول سه ماهه. در حال حاضر به لطف “درایو از طریق نفوذ” 70 درصد از سالن در آن پنج تا از بزرگترین بازارهای بین المللی (استرالیا, کانادا, فرانسه, آلمان و انگلستان) عملکرد هستند. مک دونالد اجرایی کریس Kempczinski گفت: “این امن و راحت خدمات کانال شده است به خصوص جذاب به مشتریان ما در طول همه گیر.”

  • آن دیدم “ادامه داد: بهبود در نتایج ما در طول سه ماهه دوم به بازار بازگشایی شد در سراسر جهان”.

  • این تهدید توسط نرخ بالای بیکاری موج در خانه پخت و پز و رقابت در داخل خانه تحویل سیستم عامل است. همچنین در مستند حالات جذبه سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر ممکن است نگه دارید همان نوسان آنها تا به حال یک بار با مشغول رفت و آمد.

  • به دنبال به جلو در Covid-19 زنجیره بازیابی کند به عنوان “مشتریان باقی مانده با احتیاط از فعالیت های اجتماعی… ما در حال حاضر انتظار می رود این رام الگوی ادامه به 2021.”

چه انتظار از بودجه بازاریابی

  • بازاریابی پس انداز از Q2 به مجددا در Q3 و Q4. در طول Q2, ترین های بالا در بازار “به طور قابل توجهی کاهش می یابد” صرف. در ایالات متحده بازاریابی صرف پایین بود 70% به عنوان “ما تصمیم به حفظ ما هفته تا زمانی که وضعیت تثبیت شده”.

  • Kempczinski گفت: “ما انباشته قابل ملاحظه بودجه بازاریابی فقط به سرمایه گذاری در نیمی از سال 2020 است.”

  • “مک دونالد نیز سرمایه گذاری افزایشی $200 متر در بازاریابی صرف در سراسر ایالات متحده و بین المللی اپراتور بازار در نیمه دوم به سرعت بخشیدن به بهبود است. که معادل یک ماه بیشتر از رسانه ها در هر بازار است. این اقدامات منجر به افزایش قابل ملاحظه در بازاریابی ما صرف برای بقیه سال.”

سهام این شرکت کاهش بیش از 2 درصد در premarket تجارت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de