یک نظرسنجی جدید از فدراسیون جهانی تبلیغ می یابد که 81% از بازاریابان از عمده شرکت های چند ملیتی می گویند که آنها در حال به تعویق انداختن برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی به عنوان یک نتیجه از COVID-19
بحران است.

یک سوم (34 درصد) را آغاز یکی – دو ماه تاخیر 28 درصد در حال برگزاری به صورت کامل در سه ماهه اول و 13 درصد خواهد صبر کنید برای شش ماه قبل از آوردن مبارزات بازگشت به بازار است.

اما 79 درصد در حال ایجاد پیام های جدید است که پاسخ به طور مستقیم به تاثیر بحران در افرادی که استفاده از محصولات و خدمات خود را در بررسی. نیمی از این پیام های جدید در حال حاضر
آغاز شده در حال اجرا و یا در حال رفتن زندگی می کنند. بیشتر از 29 درصد برنامه ریزی برای شروع به ایجاد پیام های جدید به زودی.

نتیجه خالص این تغییرات این است افت سالانه بودجه بازاریابی با 57% از
پاسخ دهندگان گفت: آنها در حال برش صرف و 32% نمایش بدون تغییر دهید.

این یافته ها بر اساس یک نظرسنجی در هفته گذشته از 32 WFA عضو با ترکیب سالانه بازاریابی صرف نزدیک به 60 میلیارد دلار
در 10 بخش صنعت.

تبلیغات

تبلیغات

در یک نظرسنجی جداگانه از 58 رسانه های رهبران انجام شده در طول یک WFA عضو وبینار در هفته گذشته پاسخ دهندگان پیش بینی به طور متوسط کاهش بودجه رسانه
از 23 درصد در نیمه اول سال 2020 است. برخی از 21 درصد از نمونه پیش بینی کاهش 40 ٪ یا بیشتر.

همچنین 80 درصد در حال حاضر “ارائه راهنمایی” برای آژانس و شرکت های رسانه ای و دیگر
همکاران در مورد تغییرات در کمپین برنامه.

اگر شما به دنبال برای برخی از الهام (که نیست این روز) WFA ایجاد کرده است “Covid اختصار” به ارائه درست آن.
آن را به یک منبع باز پلت فرم برای این صنعت برای به اشتراک گذاشتن مبارزات و اقدامات است که در اینجا در دسترس هستند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im