WFA راه اندازی تنوع نیروی کار

فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) است راه اندازی یک
تنوع نیروی کار طراحی را به چالش جهانی صنعت تبلیغات به بهتر نشان دادن و حمایت از هویت های متنوع زمانی که بازاریابی به مصرف کنندگان است.

تنوع شده است یک چالش عمده
برای این صنعت در طول سال با وجود تلاش های برخی از شرکت ها و سازمان ها به آن آدرس. WFA ذکر یک مطالعه جهانی اخیر توسط ایپسوس که متوجه شد که 72 درصد از بزرگسالان معتقدند تبلیغات
منعکس نمی کند جهان اطراف آنها را.

این گروه به نام بلیندا اسمیت رئیس بازاریابی جهانی اطلاعاتی در EA و جری Daykin ارشد مدیر رسانه ای برای EMEA در GSK مصرف کننده
سلامت به عنوان WFA تنوع سفیران و co-تسهيل کننده جدید ،

تبلیغات

تبلیغات

دیگر اعضای این کارگروه شامل مدیران ارشد از برندها و سازمان ها از جمله بانک مرکزی نیجریه
نام تجاری پیشبرد Diageo, Forsman & Bodenfors, Kin, مسترکارت, P&G, Publicis و یونیلور.

“محتوای ما می رسد میلیاردها نفر از مردم هر روز” اظهار داشت Daykin. “ما
می توانید استفاده کنید که رسیدن به مثبت چالش های اجتماعی ، تنوع ندارد به اصلی ترین موضوع تبلیغات. معمولی بهبود نمایندگی در سراسر خروجی شما کمک می کند تا به
عادی سازی جوامع مختلف و نشان دهنده جهان است.”

همراه با کار جدید نیروی WFA منتشر کرده است یک گزارش جدید با بینش
و توصیه هایی برای بهبود تنوع عملکرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de