با بیشتر کار زیان های بلندی در میان مشتری کاهش, تبلیغات, نویسنده Paul Burke استدلال می کند که 16 درصد از کارکنان سازمان که هیچ تمایلی به بازگشت به کار دوباره باید مراقب باشید آنچه را که آنها برای آرزو.

من باید بگویم من کمی شگفت زده کرد.

هر چند اگر من یک مشتری عمده ad agency, من می خواهم به بیش از تعجب من می خواهم به وحشت انداخت. چرا که با توجه به بررسی های اخیر توسط Nabs آژانس کارکنان به نظر می رسد بیکار تمایلی به بازگشت به کار.

بیش از نیمی ادعا می شود دچار یک “فقدان انگیزه و رانندگی” و تقریبا دو سوم احساس بازگشت به دفتر خواهد بود “ناامن” و افزایش احساسات خود را از “اضطراب”.

بنابراین من یک سوال برای آنها: “شما را از ذهن خود را?” شما نیاز به بازگشت sharpish و یا شما ممکن است کشف که وجود دارد هیچ چیز برای بازگشت به.

مطمئنا شما می دانید که یک سازمان را بزرگترین دارایی است که این سازمان خود را. که جمعی از با استعداد کار مشارکتی مردم همه زیر یک سقف, تقویت فرهنگ خلاقیت که منجر به بزرگ کار می کنند.

یک سازمان خوب است که همیشه بیشتر از مجموع اجزاء آن است. شما می توانید احساس اورا لحظه ای که شما راه رفتن را به یکی. اما بدون که هاله و حضور کسانی که آن را ایجاد سازمان ها به شدت کاهش یافته است. کارکنان خود را به معنای واقعی کلمه و ظاهرا در حال حاضر در همه جا. آنها قادر بوده اما در حال حاضر به نظر می رسد تمایلی برای ارائه به مشتریان با خدمات کامل آنها استفاده می شود. بنابراین تعجب نکنید اگر آنها در حال طراحی برنامه ای برای برش خود را به سازمان های هزینه و یا حتی با توزیع آنها در دسترس نباشد.

و زمانی که آن را روی حیله و تزویر.

با به شدت کاهش می یابد, درآمد, سازمان, مدیران مالی خواهد بود جوش خود گلابتون و به دلجویی از خود paymasters نمی دریغ به استفاده از آنها. متاسفانه بعضی از آنها در حال حاضر آغاز شده و نمرات خوب مردم از آژانس های بزرگ را تنها با بازگشت به میز خود را به آنها روشن است.

بنابراین اگر شما نمی خواهید برای روشن شدن شما, شما واقعا نیاز به عقب بر گردیم در پشت آن. شما کار نمی کند برای بیمه خدمات درمانی بی سی یا لندن قصبه Islington. شما نمی باید لوکس ضد گلوله امنیت شغلی و طلا اندود بخش عمومی بازنشستگی. شما در پایان تیز از سرمایه داری. و در زمان هایی از این دست می توان آن را سرد و بی رحمانه محل. در پاییز آن را حتی سردتر. برگ ها سقوط خواهد کرد و درختان از جمله Rishi سحر و جادو پول درخت دیگر میوه. پس از آن چه ؟

شما ممکن است می خواهم از خواب بیدار کنید و شروع به پرسیدن از خود چند سوال دشوار. چگونه می تواند شما را به ترس از یک ویروس است که از نظر آماری بعید به مخاطره می اندازد شما در عین حال می شود bizarrely blasé مورد تهدید بسیار واقعی از دست دادن امرار معاش خود را?

اگر شما یکی از 16 درصد از کارکنان آژانس که گفت: آنها تا به حال هیچ تمایل به بازگشت به کار دوباره مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای.

رفتار خود را در شما و مشتریان شما’ چشم در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای سخت برای توجیه. آنها همیشه خریداری شده – با پول نقد واقعی – این ایده که سازمان رشد در کار تیمی به خصوص خلاق بخش است. تیم خلاق به طور معمول بحث در مورد چگونه, زمانی که آنها با هم در همان اتاق آنها ایجاد یک alchemic “سوم شخص” که conjures تا ایده های جادویی خود را. بنابراین پس از افسانه ای سوم شخص کشته شده توسط Covid, چگونه باید دو نفر دیگر موفق به انجام هر گونه کار می کند ؟

و صحبت از کار چگونه شما متقاعد کردن مشتریان به خرید یک “شجاع” کمپین زمانی که آنها می دانند که شما حتی نمی شد به اندازه کافی شجاع برای دریافت بر روی لوله?

آنها خوشحال بودند به پرداخت سخاوتمندانه برای سازمان خود را به کاملا به معنای واقعی کلمه وجود داشته باشد برای آنها. اما اگر شما وجود دارد دیگر شما به طور جدی انتظار می رود آنها را به نگه داشتن به پرداخت?

دیو Trott, به عنوان او اغلب می کند آن را بسیار خوب: “مشتری می پردازد شیک, دفاتر فانتزی, مبلمان, جوایز مطالب اسراف سرگرمی و البته سود زیادی برای آژانس سهامداران است.” هیچ چیز با آن اشتباه اما در حال حاضر سازمان نیست نگه داشتن خود و طرف معامله.

من نمی گویم این کار یک آژانس تبلیغاتی نمی تواند انجام شود بدون پوش, دفاتر فانتزی مبلمان و اسراف سرگرمی. بر خلاف. این همه می تواند انجام شود به راحتی بسیار با انگیزه و بسیار با تجربه مترجمان آزاد است. بیشتر چه, آن اغلب می تواند انجام شود بهتر و برای کسری از هزینه.

در یک دقیقه قطع من یک مترجم آزاد است.

بله ببخشید فقط چشم پوشی از همه چیز به من گفت: در مورد بازگشت به کار و اقامت در سمت راست جایی که شما هستند.

دنبال پل در توییتر @paulburkeradio

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de