چه مارک نیاز به دانستن در مورد نقش comms پست-Covid-19

برای اکثریت 2020 جهان شده است در یک حالت ثابت از شار. برای کسانی که مشغول به کار در comms که برای ماساژ کردن گره ها نیاز به ارتباط باشید با اتفاقات شده است ضروری است برای اطمینان از آنها به وضوح هر دو داخلی و خارجی به عنوان مارک های خود را هدایت آشفته باد از coronavirus.

به عنوان بخشی از Can-Do جشنواره منصفه از امسال درام PR جوایز به بینش در تجربیات خود هوازدگی طوفان است. پیوستن به سردبیر اجرایی Stephen Lepitak شد تامارا, بنت, مدیر ارتباطات, باکره, Jason Teitler معاون ارشد رئیس جمهور جهانی ارتباطات و با نام تجاری سرب ویژه بازی های المپیک بین المللی و جکی خان رئیس بازاریابی و ارتباطات اسکار سلامت.

چه بیشتر شما می توانید انجام دهید نه حداقل شما می توانید دور با

“بزرگترین غذای آماده شد – چه چیزی بیشتر شما می توانید انجام دهید و نه شما می توانید دور با ؟” سهام تامارا بنت مدیر ارتباطات و باکره. “چگونه ما موقعیت خودمان را به عنوان مارک های رفتن به جلو در آینده به عنوان ما از ظهور این بیماری همه گیر?

“این به اندازه کافی می گویند این چیزی است که ما می توانید دور با آن چگونه ما در حال رفتن به بیش از و بالاتر پس از نگاه کارکنان و مشتریان است. این چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد بسیاری در این لحظه از نظر ما چگونه به گزاف گویی بهتر و آماده سازی خود را برای یک آینده که ما فقط تا به حال پیش بینی شده قبل از همه گیر” او همچنان ادامه دارد.

“وجود دارد بسیار برای یادگیری از آنچه که ما شده ایم از طریق به عنوان یک comms تیم و به عنوان مردم است. من فکر می کنم ما نمی توانیم دست کم گرفتن تاثیر این. اما ما می توانید تمام از آموخته های جلو و redevelop استراتژی ما در آن است.”

زیرک, آماده, شود, سازگار

“ما آموخته اهمیت بودن زیرک بودن و آماده بودن سازگار” اصرار دارد Jason Teitler معاون ارشد رئیس جمهور, جهانی ارتباطات و با نام تجاری سرب ویژه بازی های المپیک بین المللی است.

“ما تا به حال به حرکت بسیار سریع به عنوان چیزهایی هستند که وجود دارد اتفاق می افتد و در حال ظهور, لحظه به لحظه تا شما رو به فوق العاده زیرک قادر به تعیین آنچه حق کانال ها برای اولین بار و چگونه ارتباط برقرار کنیم که اطلاعات” او به یاد می آورد.

“این تیم نیاز به دسترسی به مواد در سراسر جهان با ثبات بلکه با وضوح” Teitler همچنان ادامه دارد. “و آمادگی. در حالی که شما نمی توانید پیش بینی یک بیماری همه گیر باید چیزی اتفاق می افتد داشتن یک بانک اطلاعات و توانایی فوق العاده زیرک چیزی است که ما به دنبال در انجام حتی بیشتر در حال حرکت رو به جلو است.”

اطلاعات دوست شما است

“این فوق العاده استرس زا و هیجانی زمان” اذعان جکی خان رئیس بازاریابی و ارتباطات اسکار سلامت.

“ما بزرگترین درسی بود که ما واقعا نیاز به تکیه بر این اطلاعات به تصمیم گیری های ما,” او تاکید می کند. “ما یک data-driven شرکت های دنیا از تکنولوژی. بنابراین هر بخشی از شرکت ما زندگی داده و به نظر می رسد به ما چه داشبورد می گوید برای تصمیم گیری در مورد این محصول.

“اما از یک comms و بازاریابی چشم انداز ما آن را انجام نمی به اندازه کافی. شیوع واقعا تحت فشار قرار دادند این تیم برای دریافت دقیق تر تشویق آنها را به نگاه در تجزیه و تحلیل زمانی که ما فکر تاکتیک برای استقرار از جمله آنچه داستان را بگویید و زمانی که به آنها بگویید و این چیزی است که ما قطعا حمل به جلو است.”

درام جوایز روابط عمومی هیئت منصفه صحبت با درام اجرایی ویرایشگر Stephen Lepitak به عنوان بخشی از درام را می تواند انجام جشنواره یک رویداد آنلاین جشن, انرژی مثبت, نوآوری و تفکر خلاق است که می تواند بازاریابی جامعه از جمله یک نیروی قدرتمند برای خوب است. شما می توانید مصاحبه کامل در اینجا.

ثبت نام برای تماشای آینده جلسات و دیدن کامل می تواند انجام برنامه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im