چه مارک باید بدانید از جنگ در پلاستیک

زمانی که هیو Fearnley-Whittingstall جنگ در پلاستیک مستند باز با این واقعیت است که در هر دقیقه از هر روز معادل یک کامیون پر از پلاستیک خالی را به اقیانوس های جهان روشن بود که آن زمان برای علامت های تجاری و مصرف کنندگان به گوش کردن.

با 2.2 میلیون تن پلاستیک تولید می شود هر سال چالش بود برای کسب و کار به انجام بیشتر برای کاهش میزان پلاستیک استفاده می کنند. به عنوان مصرف کنندگان آگاهی از محیط رشد می کند عادات خرید خود را تغییر, با بسیاری از تحریم برندها انجام بخشی خود را برای محیط زیست و به جای چسبیدن به علامت های تجاری که در حال فراخوانی یک پاسخ عاطفی و ساخت یک تفاوت.

هشت ماه از مستند ما فکر می کنیم می خواهم نگاهی به تغییرات ما دیده ایم در این صنعت به نگاه در آن بخش هستند مراتب بهترین.

سوپر مارکت رفت و برگشت از پلاستیک

یکی از اولین کانال به طور هدفمند در این مستند سوپر مارکت میباشد. تحقیقات نشان داده که بیش از یک سوم از تمام پلاستیک بسته بندی در کشور می آید از ده پیشرو در فروشگاه های زنجیره ای (بیش از 800,000 تن در سال) و مواد غذایی بدون بسته بندی های غیر ضروری بود و قیمت عالی در فروشگاه.

نشانه تقلا از فروشگاه های ساخت وعده برای رفتن ضایعات صفر و کاهش پلاستیک بسته بندی. Sainsbury, Aldi و Morrisons, در میان دیگران ساخته شده تعهدات خود را کاهش استفاده از پلاستیک و بسته بندی قابل بازیافت و همچنین تشویق مشتریان را در ظروف خود را به صورت over-the-counter ماهی و گوشت است. پلاستیک-رایگان راهرو نیز معرفی شده با فروشگاه هایی مانند Sainsbury از بین بردن کیسه های پلاستیکی خود را برای سست میوه و سبزی و Lidl راه اندازی بازیافت بسته بندی ساخته شده از اقیانوس محدود پلاستیکی’.

مبارزه با بطری

بطری های پلاستیکی اغلب در بر داشت در بستر سواحل انگلستان و واقعیت آنها را 450 سال به تجزیه معنی است که آنها یک مشکل است که در اینجا به ماندن بگیرید. در حالی که این بخش مسلما بزرگترین چالش پیش رو مراحل در حال حاضر گرفته شده است برای اصلاح این.

در اینجا راه حل تمرکز بر بازیافت به عنوان مخالف به تغییر فرمت به طور کامل – اگر چه برخی از برندها شروع به تغییر به سمت قوطی های آلومینیومی. مارک های چنین به عنوان Buxton باید متعهد به راه اندازی 100% قابل بازیافت بطری های پلاستیکی در یک حرکت برای کاهش تولید پلاستیک جدید و ایجاد یک دایره اقتصاد در حالی که کوکا کولا راه اندازی آن دور در محافل’ کمپین برای آموزش مصرف کنندگان در مزایای بازیافت پلاستیک. این فقط نوشیدنی مارک گرفتن در عمل هم با شرکت های مانند چکمه, اعلام برنامه های بازیافت 86,000 بطری های پلاستیکی یک سال را به نام تجاری خود را سازگار با محیط زیست دوستانه لباس تنگ.

این نام تجاری در طرح های ذکر شده در بالا نشان داده اند که آنها مایل به ایجاد یک تغییر و آموزش مصرف کنندگان در مورد مزایای خرید پلاستیک بازیافت شده بیش از تک استفاده در امید حفظ عادات خرید برای سال آمده است.

تغییر فرمت

این مواد غذایی به ” صنعت باعث می شود 11 میلیارد اقلام ضایعات بسته بندی از یک سال آنجا که نمی توان بازیافت. برندها با این حال به طور فزاینده ای ایجاد تغییرات با بسیاری از داشتن تبدیل به بسته بندی پایدار گزینه های. نوشیدنی مارک های مبادله کردن سبک قدیمی حلقه های پلاستیکی برای دارندگان مقوا تغییرات مانند Heineken انگلستان در حالی که چای مارک های چنین به عنوان Numi چای و گیر چای باید حذف پلاستیک از خود teabags و تولید گزینه های جایگزین.

اسباب بازی takedown

یکی دیگر از هدف در جنگ با پلاستیک مستند بود سریع-صنایع غذایی. با مک دونالد بزرگترین توزیع کننده اسباب بازی در جهان با نام تجاری دست بیش از 1.4 میلیارد دلار تنها در استفاده از اسباب بازی های پلاستیکی در هر سال در سراسر جهان است. پایان سال گذشته دیدم این بخش توجه داشته باشید با هر دو مک دونالد و برگر کینگ از بین بردن اسباب بازی های پلاستیکی از این رسانه ها خود را. بعلاوه هر دو علامت های تجاری نیز قرار دادن یک روابط عمومی چرخش در این طرح با تشویق مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد آن را در اسباب بازی های پلاستیکی به ذوب و بازیافت مناسب با برگر کینگ ایجاد مناطق بازی جدید از پلاستیک بازیافت و مک دونالد قرار دادن آن نسبت به موارد مفید مانند فنجان قهوه.

مستند مانند جنگ در پلاستیک به عنوان به خوبی به عنوان هر یک از اتنبرا سری ساخته شده اند به مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آگاه از تاثیر عادات خرید خود را ممکن است در این سیاره که از جمله آنها بیشتر مایل به پایدار خرید و زباله کمتر است. آن را نیز روشن ساخته است که مصرف کنندگان در حالی که خوشحال برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت های زیست محیطی نگاه به مارک آنها عشق را به انجام کمی خود را بیش از حد – و اگر آنها باور نمی کنم این اتفاق می افتد را بدون مشکل تعویض وفاداری خود را به کسانی که نمی.

وجود واقعی مثبت فرصت برای برندها به نشان دهد که چگونه آنها در حال کار برای تغییر رویکرد خود را به پلاستیک. آن را ندارد به یک بازنویسی کامل اما یک بسته بندی تازه و یا یک فداکارانه بازیافت ابتکار می تواند تمام تفاوت را وقتی که می آید به درک مصرف کننده. یکی از کلیدی سازمان دیده بان این است که به اطمینان حاصل شود که این تلاش ها معتبر هستند و با حمایت گسترده تر کسب و کار نه تنها ساختگی به عنوان مصرف کنندگان زرنگ و دانا هستند و فورا خر خر کردن خود انجام فرصت بیش از یک فداکارانه عمل. اگر معتبر نام تجاری میل به تغییر را می توان تبدیل به مثبت روابط عمومی, اخبار, داستان, درست مثل برگر کینگ با آن ذوب پایین اما وعده نگهداری می شود باید پس از مبارزات انتخاباتی.

در تماس اگر شما می خواهم برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه خود را ابتکار و میل به تغییر را می توان به روابط عمومی (persian).

آدم Cooksey ارشد مدیریت حساب در بهم زدن روابط عمومی.

// در این مقاله برجسته

هم بزنید روابط عمومی

هم بزنید ساخته شده است تا معماران و طراحان استراتژیک متفکران و ظالمان مبلغینی نویسندگان و برگزارکنندگان رویداد. ما متحد در ما میل به بلند پروازانه برای مشتریان در هر روز است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im