چه دسته بازتعریف برندها می توانند یاد بگیرند از موفقیت مردان جنگ رنگ آرایش

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

این 2020s و آن را آسان به احساس می کنید که وقتی که می آید به مقوله زیبایی را دیده ایم همه چیز را; که هر چیزی که می رود وجود دارد و آن را زیر آفتاب هیچ چیز جدیدی.

پس چرا یک نام تجاری جدید یک هدف در درجه اول علاقمند به جنس مخالف, در کشورهای مستقل مشترک المنافع — جنسیتی مردان را جذب بسیار توجه می شود ؟

که با نام تجاری است که رنگ جنگ و هفته گذشته شما خواهد بود سخت و فشرده به دست رسانه ها هم بزنید این باعث زمانی که John Lewis اعلام کرد پس از یک خلبان موفق شد به طور دائم ویدئو محصول در آن خیابان آکسفورد فروشگاه گل سرسبد. این محصولات مراقبت از پوست و آرایش محدوده برای مردان که می خواهند به بهبود خود را به نظر می رسد بدون آن که آشکار است. دنی خاکستری نام تجاری بنیانگذار باعث به هم بزنید هنگامی که او برنده £70,000 بودجه از دن اژدها سرمایه گذاران.

مردان پوشیده شده اند آرایش را برای دهه پس چرا این مصرف کردن در حال حاضر ؟

برای یک چیز, آن مفهوم و آن را به خوبی اجرا شده است. به جای اینکه خالص, بازی آرایش, رنگ جنگ باعث می شود که محصولات محصولات مراقبت از پوست ترکیب با لوازم آرایشی و بهداشتی بهره مند شوند.

بسته بندی و نام تجاری هوشمندانه آج خط بین بودن مخل و به چالش کشیدن مردانگی در دراز مدت است. هر دو افزایش قدرت خود را به یک ‘دروازه’ محصول برای مردانی که می خواهم به نظر می رسد خود را افزایش دهد اما هرگز در نظر گرفته اند با استفاده از آرایش در گذشته است.

آن را نیز احساس می کند مانند یک معامله بزرگ توجه داده شده است به رنگ جنگ مشتری سفر – خوب لمس مانند “چگونه به” فیلم ها و یا پیشنهاد یک هزینه کامل اگر شما نمی توانید سایه حق اولین بار. من به ویژه می خواهم که نام تجاری مواد refreshingly رایگان از کلیشه ای مزخرف که سایه افکنده خیلی از مردان نظافت بازاریابی محصول.

دنی است شجاعانه صحبت در مورد مسائل خود را با اختلال بدشکلی بدن و چگونه او ایجاد جنگ رنگ چون او هرگز احساس خرید راحت آرایش. در گفتن داستان خود را به او داده جنگ رنگ اصالت و هدف و ایجاد ارتباط با مردان دیگر زندگی می کنند که با ناامنی شدید در مورد خود می رسد. و تحت, حتی اگر آن را هنوز هم یک نوپای تجاری آنها در حال حاضر ساخته شده یک تعهد روشن به خیریه آرام (علیه زندگی مفتضحانه) با اختصاص بخشی از درآمد خود را به سازمان است.

تا جایی که دنی را با نام تجاری بعدی ؟

به عنوان مردان حرکت Instagram جهان وجود دارد به نظر می رسد شکاف در حال رشد بین ایده ساخت بسیاری از خودمان و این ایده که ما باید راحت در پوست خود ما. دانیل می تواند به جنگ رنگ مالکیت مکالمات مانند این و استدلال می کنند که خود را با نام تجاری نیست در مورد غرور, آن را در مورد اعتماد به نفس. همانطور که ما وارد یک دهه جدید که در آن گنجاندن همه چیز است, مطمئنا این تنها می تواند یک چیز خوب است.

آن را هیجان انگیز برای دیدن یک نام تجاری جدید از طریق شکستن در یک بخش که در طول تاریخ کمی تابو. تا چه حد جنگ رنگ می تواند تبدیل به نر نظافت بازار باقی مانده است دیده شود اما من برای یک هستم برای سر و صدا ایجاد کرده است. نام تجاری شکستن موانع در کلیشه و این چیزی است که ما می تواند همه را با قرار گرفتن در معرض بیشتر به.

کریس Freeland, مدیر ارشد اجرایی در RAPP.

// در این مقاله برجسته

RAPP

RAPP جهانی, داده محور, خلاق جامعه است که می سازد مستقیم و معنی دار و با ارزش روابط بین مارک ها و مردم است. در RAPP با ما بی نظیر عمق تخصص در اول د…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>