چه BritBox نیاز به انجام به موفقیت در استرالیا ؟

پس از راه اندازی در انگلستان و سپس تست بازار در آمریکای شمالی ITV و BBC متعلق به OTT پلت فرم BritBox رهبری به استرالیا در ماه مارس سال 2020 بزرگترین زبان انگلیسی بازار در جهان است.

آن را انتخاب استرالیا به دلیل بازار شبیه به بریتانیا و میزبان یک جامعه مهاجرین. در حال حاضر 1.2 میلیون بریتانیا شهروندان ساکن در استرالیا, و آن را یکی از مهم تر فرصت های بازار برای یک سرویس مانند BritBox در خارج از انگلستان است.

میچ Incoll استراتژی مدیر در R/GA سیدنی معتقد است که برای جهانی سرگرمی و اشتراک مبتنی بر کسب و کار مانند BritBox وجود دارد اتاق را به رشد در استرالیا با توجه به کشور زمان نفوذ سطوح.

“بیش از یک سوم از استرالیا شناسایی شده به عنوان از انگلیسی تبار با توجه به سرشماری سال 2016 پس از آن را عادلانه می گویند که این محتوا است از یک فرهنگی مناسب است. بی بی سی به مدت طولانی تثبیت حقوق صاحبان سهام و روابط از طریق Foxtel و ABC پخش شود. Britbox تکمیل خواهد شد و این با بیشتر از آنچه که ما در حال حاضر عشق” Incoll توضیح می دهد که به درام.

“یک نسبت بالا از استرالیا هستند تمایل بیشتری نسبت به اکثر کشورها به صرف سرگرمی و خدمات اشتراک. BritBox در حال حاضر برخی از آموخته های از شمال امریکا (2017) و U. K (2019)- ساخت استرالیا راه اندازی یک کمی کمتر مخاطره آمیز و کمی کارآمد تر است.”

با توجه به ana ortega استرالیا درآمد در اشتراک ویدئو در تقاضا (SVOD) بخش به مقدار US$157m در سال 2020 است. درآمد انتظار می رود که نرخ رشد سالانه 10.2% در نتیجه بازار حجم US$231m توسط 2024.

کاربر نفوذ است 20.5% در سال 2020 است و انتظار می رود آمار 22.5% توسط 2024 و Telsyte پیش بینی های استرالیا برگزار خواهد شد بیش از دو بار به عنوان بسیاری از SVOD اشتراک (22m) تا پایان ماه ژوئن 2022.

ویکتور Corones مدیر برای مگنا استرالیا نشان می دهد به درام که BritBox می بیند این به عنوان یک فرصت برای رشد و ایجاد روابط مستقیم با مصرف کنندگان در یک سرعت در حال تغییر بازار مانند استرالیا.

“ایجاد روابط مستقیم با مصرف کنندگان فرصتی است که محتوای بسیاری از سازندگان در حال حاضر به دنبال. نیروهای ترکیبی از این دو تولید محتوا انجام آنها را به یک ارزش جهانی رقیب در برابر امثال Netflix و آمازون و دیزنی+” می گوید Corones.

“این یک فرصت برای ایجاد و رشد جریان درآمد جدید که قبلا در دسترس نیست به آنها.”

یکی دیگر از دلایل استرالیا انتخاب شد این است که این کشور اغلب به عنوان یک تست بازار با مارک های بین المللی و سازمان های رسانه های, با توجه به لی والش معاون رئیس جمهور برای رسانه های فعال در آسیا و اقیانوسیه ذات است. این نتایج در کشور با داشتن یک چشم انداز رسانه های با شباهت های بسیاری به غرب اروپا و ایالات متحده است.

شکستن از طریق OTT جمعیت در استرالیا

در حالی که آن را می شود سخت تر برای شکستن به در حال حاضر شلوغ OTT فضا با یک مدل اشتراک چارلی باترفیلد مدیر طراحی و شریک در دوي معتقد است که بی بی سی و ITV شد “کوبیدن کردن محتوا عالی سری” راه قبل از Netflix شد ارائه.

او همچنین اشاره کرد هر دو مارک های همیشه در درک چگونه به مربوط به محتوا به مخاطبان خود اضافه کرد که او هنوز به تماشای هر چیزی به عنوان خوب به عنوان لوتر و اگر Netflix Instagram, BritBox است Kodak – خالص, اصلی, واقعی, با کیفیت.

“در Netflix بکشد شما باید یک انتخاب بزرگ برای پیدا کردن چیزی است که شما ممکن است مانند. اما با پخش سریال BBC و ITV حال تکیه بر درک مخاطبان خود را. این است تفاوت کلیدی. بی بی سی و ITV با اتکا بر درک مخاطبان خود و رفتارهای خود در هنگام ایجاد محتوا که بود فریبنده برای مخاطب انبوه است. Netflix بکشد آیا این به برخی از درجه است اما بیشتر از یک کتابخانه از بیش از یک کاتالوگ,” او توضیح می دهد که به درام.

“نیز وجود دارد که رضایت بزرگ در انتخاب چیزی است که شما می دانید. واقعی وجود دارد اضطراب در اطراف اختصاص زمان خود را به یک اصلی است. با BritBox موفقیت ثابت شده است. شما می توانید ابتدا که آشنا خارش و استراحت بدون تردید و اضطراب خود را انتخاب کنید.”

او می افزاید: “همچنین وجود یک فرهنگی شیفت برای دلتنگی. مجبور اتصال جعلی اخبار و بیش در حال ویرایش را ترک کرده اند ما همه به دنبال اصالت. به عنوان یک جامعه ما به دنبال بازگشت, برای راحتی و همچنین به جلو برای هیجان. BritBox پیدا کرده است و جایی برای آرام که ارائه راحتی از آنچه ما می دانیم با هیچ شگفتی. خالص اوقات فراغت است.”

اما چالش های قابل توجهی برای BritBox در استرالیا پیش رو آن را به عنوان نه تنها به رقابت با دیگر SVOD خدمات بلکه استرالیا پر جنب و جوش اکوسیستم های free-to-air پخش ویدئو در تقاضا (BVOD) کانال با توجه به ژولیت جا ارشد معاون آسیا و اقیانوسیه در Telaria.

دلیل این است که استرالیا در رسانههای آغوش OTT در اوایل و بینندگان لذت بردم رایگان, حرفه ای تولید شده و پخش با کیفیت برنامه نویسی بیش از یک اتصال به اینترنت برای سال.

“با یک میزبان از تلویزیون حق بیمه آنها می توانید بدون اشتراک ماهانه استرالیا بینندگان خواهد شد نیاز به یک قوی گزاره ارزش برای ثبت نام جدید SVOD, خدمات,” او می گوید درام.

Corones موافق است و اضافه کرد که از آن باقی مانده است دیده می شود اگر BritBox خواهد upstage آن دو استرالیا بزرگترین شرکای ABC و Foxtel به عنوان یک تعداد زیادی از پتانسیل محتوای نشسته در سراسر Britbox در حال حاضر نشسته در SVOD خدمات مانند Netflix استن و Foxtel و همچنین چندین رایگان به هوا زمینی شبکه های تلویزیونی.

“Netflix بکشد اولیه disruptor و موفق به حفظ سهم بازار استرالیا. دیگر کسانی که توانسته اند به هر نقطه در نزدیکی که موفقیت,” او توضیح می دهد.

“بی بی سی و ITV برای اطمینان از موفقیت Britbox که نیاز به ارزیابی مجدد خود را از زمان سیستم عامل های توزیع در استرالیا. آن ضروری خواهد بود به افتراق و ارائه ارزش از این سرویس در مقایسه با محتوای در حال حاضر در دسترس است.”

او ادامه می دهد: “Britbox باید و جذب مخاطب است. درخواست تجدید نظر خود را کاملا متفاوت از دیگر خدمات جریان. محتوا باید روشن تفاوت از انتظار به شدت اریب ما محور محتوا را پر می کند که بسیاری از SVOD خدمات. این نوع برنامه نویسی در Britbox خواهد بود یک بیت متفاوت است. آنها را انجام خواهد داد و در مقابل یک جمعیتی است. آنها قوی با بچه های برنامه نویسی به خصوص از مطلب آموزشی و انواع. آنها را ارائه چیزی متفاوت است.”

چگونه خواهد Britbox متقاعد کردن مردم استرالیا به ثبت نام است ؟

برای متقاعد کردن بیننده که در حال حاضر ضعف محتوا انتخاب و احساس اشتراک خستگی بسیاری از OTT سیستم عامل به تصویب رسید و مدل هیبرید با هر دو AVOD و گزینه های SVOD, به عنوان مخالف به خالص SVOD.

در حالی که سیستم عامل جدید ممکن است به عنوان اولین تنها اشتراک آنها ممکن است شما را رایگان و تبلیغ حمایت ردیف برای جذب بینندگان به منظور دستیابی به مقیاس.

Incoll می گوید او انتظار BritBox به کافی صرف به حفظ آگاهی گسترده میان رده و رقابت به عنوان احتمال وجود خواهد داشت بسیار محدودی از جدید BritBox محتوای آماده برای سال 2020 او reckons آن اشتراک بخش در سال 2020 خواهد شد به احتمال زیاد استرالیا در حال حاضر آشنا با برنامه های خود را و می خواهید بیشتر از آن.

“من تصور می کنم آنها را به یک بیت از یک فرانکشتاین بین SBS, ABC و Foxtel نوع نمایشگر. وجود دارد یک بیت از یک حق بیمه لنز به آن بلکه با اعتماد به نفس کافی در برنامه های خود را به تکیه به تو رفتگی در دیوار خود,” او اضافه می کند.

جسیکا مایل مدیر کسب و کار برای استرالیا و نیوزیلند در انتگرال آگهی علم یادداشت BritBox را مخاطبان است 25 تا 54 ساله در حال حاضر مشترک به خدمات جریان.

او می گوید: تحقیقات اخیر از YouGov نمونه 1,010 بزرگسالان نشان می دهد که 23 درصد از مردم خواهد بود علاقه مند در به اشتراک BritBox رقمی که دو برابر زمانی که مردم در حال حاضر مشترک به یک جریان خدمات.

Concurring با مایل Corones در سطح جهانی می گوید مصرف کنندگان را به نظر می رسد اشتها به جای به سه تا پنج اشتراک خدمات جریان است که هیچ تفاوتی در استرالیا.

او استدلال می کند چالش برای BritBox به جای آن این است که به اطمینان حاصل شود آنها همیشه بالا-توجه به سه خانواده برای زنده ماندن طولانی مدت. که شدیدا وابسته به محتوای آنها خط لوله شناخته شده به عقب کاتالوگ و تاسیس franchises.

است که با داشتن محتوای محلی مهم برای BritBox?

قطعا وجود دارد یک محل برای محتوای محلی اما Incoll فکر نمی کنم از آن خواهد شد یک اولویت برای Britbox به عنوان استرالیایی مثل خودش عاشق محلی محتوا اما به عنوان یک فرهنگ آنها قطعا نگاه به بیرون به بازارهای جهانی برای بسیاری از چیزهایی که نه فقط سرگرمی است.

Britbox را تفاوت کلیدی این است که آنها دارای بزرگترین مجموعه از تلویزیون بریتانیا در جریان می افزاید جا که بدان معنی است که آنها به احتمال زیاد خواهد شد که چوب پیام رفتن به بازار استرالیا است.

“هزینه برای تولید محتوای حق بیمه بسیار بالا است بنابراین تا زمانی که BBC و ITV قابل توجهی علاقه آنها ممکن است نگه داشتن در تولید محتوای محلی در بازار است که آنها فقط با وارد کردن” او توضیح می دهد.

در حالی که او نیز معتقد است محتوای محلی غیر ضروری است در ابتدا Corones پیش بینی BBC و ITV را بررسی مطالب خود را انتشار ویندوز در سراسر استرالیا محتوا سیستم عامل و تصمیم گیری مطلوب راه به monetise مطالب خود را در حال حرکت رو به جلو است. آنها باید آگاه باشند که قراردادهای موجود به احتمال زیاد مانع مستقیم و بی واسطه از این انتقال.

“در حال رشد وجود دارد دروس از محلی های زمینی شبکه های تلویزیونی که SVOD خدمات باید در معرض همان محلی سهمیه محتوا مورد نیاز است. باید که تغییر Britbox ممکن است نیاز به شناسایی و چین با محتوای محلی تولید می کنند.”

در پایان روز وفاداری به نام تجاری برای یک جریان خدمات boils پایین به داشتن محتوای بزرگ و با کیفیت بالا و تجربه کاربر است که بینندگان می خواهید به بازگشت به.

برای مثال والش اشاره HBO بدون “بازی تاج و تخت” یا Netflix بکشد بدون “شکستن بد” و در حال حاضر ‘Better Call Saul’ را بسیار متفاوت مشترک پایگاه های.

BritBox نیاز به دانستن آن محل در حال معتبر و مرتبط و شخصی و نه به دنبال رقیب امثال Netflix و اپل. در عوض آنها باید چیزی کاملا متفاوت است. یک مثال خوب است Spotify که به نظر می رسد برای نگه داشتن بهترین کتابخانه و توصیه محتوا بر روی پلت فرم آن است.

Spotify نمی کند ‘ایجاد’ موسیقی است و فقط عالی دایرکتوری با درخشان UX. آن است که همه در مورد محتوای اصلی اگر شما تن از چیزهای بزرگ در جیب عقب خود را – کلید پس از آن می شود مطمئن شوید که مردم می توانید آن را پیدا کنید. پروفایل کاربران خود و ارائه آنها را بسیار متناسب با محتوای خود را بر اساس دوست داشتن و دوست نداشتن می تواند یک استراتژی خوب است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im