چه Facebook می توانند یاد بگیرند از Ryanair

در صورتی که شما آشنایی با بودجه خطوط هوایی Ryanair آن را در سال 1984 آغاز شده و پس از برخی از زمان آشفته در نهایت تبدیل به بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا است. آن مدیر عامل یک ایرلندی
به نام مایکل اولری که آغاز شده و در این شرکت هواپیمایی در سال 1987 به عنوان مالیات و مشاور مالی. او وظیفه بود با یک چرخش برنامه ریزی برای سودآوری در سال 1991. اولری رفت و به ایالات متحده را مورد مطالعه قرار
خطوط هوایی جنوب غربی و آمد به اروپا با یک استراتژی است که کپی شده و بسیاری از جنوب غربی به قطعات موفقیت.

نتایج مشهود بود. آنچه که آشکار شد این بود که
اولری اتخاذ یک موقعیت شخصی به عنوان مرد هر هواپیمایی مسافری و هر هواپیمایی/فرودگاه اجرایی عاشق به نفرت.

به نظر می رسید o’leary لذت می بردند نقش خود
به عنوان تبه کار, متلک صنعت و رایان ایر مشتریان با گفتن چیزهایی مانند که آنها می خواهم نظر شارژ مسافران برای استفاده از توالت یا که خلبانان آموزش داده شد به “ایجاد” آشوب به افزایش پردازنده الکل فروش. در مورد کارکنان خود را, او گفت: “کارکنان است که معمولا خود را بزرگترین هزینه. همه ما برخی از تنبل حرومزاده که نیاز به پا زدن کردن
پشت, اما هیچ کس می تواند خود را به آن را بپذیرد.”

تبلیغات

تبلیغات

رایان ایر تمرکز در خط پایین در همه هزینه ها و اولری را brashness, ترجمه رایان ایر
کارکنان کاملا بی ادب و وحشتناک به مشتریان خود را به عنوان به خوبی. A u. k. حمایت از مصرف کننده گروه گزارش داد که شرکت هواپیمایی رایان ایر بود حداقل دوست داشتم کوتاه-مسافت های هواپیمایی در اروپا و شش سال در یک ردیف. که
اولری فرض: “من اهمیتی نمی دهد گه اگر هیچ کس دوست من. من یک ابر اسم حیوان دست اموز یا یک aerosexual. من نمی مانند هواپیما.”

در پایان آن همه شروع به گرفتن
با رایان ایر کسب و کار. نه تنها وجود دارد قابل دوام فوق العاده کم هزینه حامل رقبا مانند EasyJet و Wizz Air اما منفی اطراف Ryanair نام تجاری تبدیل شد چنین مانعی که
آن شروع به صدمه زدن به خط پایین.

شما می توانید می گویند بسیاری از چیزهایی که در مورد مایکل اولری اما او در نهایت خواهد هر چیزی را به درایو کسب و کار رو به جلو است. او می دانست که
رایان ایر اعتبار تا حد زیادی رانده شده توسط او تا به حال تبدیل به یک مانع برای رشد. و به این ترتیب در سال 2014 او غیر قابل تصور: او اعلام کرد که شرکت هواپیمایی رایان ایر بود که “برای جلوگیری از علنی کردن, شاشیدن
مردم” و او استخدام شرکت هواپیمایی رایان ایر که تا کنون CMO در Kenny Jacobs.

Jacobs مجموعه ای از موقعیت های هواپیمایی به عنوان دوستدار خانواده به عنوان اعداد نشان داد که تنها 20 درصد از آن
مسافران شد گروه خانواده و Ryanair دیدم این به عنوان یک فرصت رشد. تا سال 2018 آن را به حال تبدیل به اطراف و تبدیل به یکی از سریعترین رشد شرکت های هواپیمایی در جهان است.

چرا سهم من از این
داستان با شما ؟ چون به نظر می رسد شبیه بهمن (نقطه عطف؟) اتفاق می افتد با Facebook.

برای بیش از حد طولانی به نظر می رسد Facebook تا به حال به سادگی نمی مراقبت در مورد — و
در بسیاری از موارد هدفمند رفته در برابر — چه مصرف کنندگان بازاریابان سیاستمداران سهامداران و هر کس دیگری گفت که انتظار می رود از یک شرکت از اندازه آن و اهمیت است.

زوکربرگ است
شاید هیچ o’leary در استفاده از رنگارنگ زبان به توهین و تحقیر کسی است که دارای ایده های متفاوت از او. اما روشن عدم شناخت و کاملا برای تمسخر ارزش ها و
انتظارات از Facebook کامل اکوسیستم است در نهایت شروع به گرفتن تا با شرکت.

تبلیغ مانند پاتاگونیا شمالی اری و Verizon عموم
مجلس ماهانه تحریم. و Dentsu متعلق به آژانس 360i توصیه مشتریان خود را به انجام همان. بیشتر می تواند به دنبال. زوکربرگ خود رسیده “اولری 2014” لحظه. بیایید ببینید
اگر او همان کسب و کار محور تواضع به نوبه خود در اطراف کشتی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *