چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما در نظر پایداری به عنوان یک شیوه زندگی ،

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

بیش از چند سال گذشته ما زمان را صرف مشاهده تورم گفتگو در اطراف پایداری. جامعه ما و سیاست تبدیل شده است توسط یک بحث است که در این به اصطلاح سن از خشم احساس می کند که polarising به عنوان Brexit.

فراتر از سرفصل به دست آورد توسط رسانه ها گرتا Thunberg و سیاستمداران ما تا چه حد ایده های اطراف پایداری فیلتر پایین به زندگی روزمره از مصرف کنندگان ؟ چگونه پیام های جذب, اگر در همه به مصرف کننده آگاهی ؟ و چگونه به نوبه خود این پیام موثر بر رفتار مصرف کننده?

به عنوان مارک های جدید و قدیمی – به دنبال تعامل با این موضوع را در تلاش برای نشان دادن مواضع اخلاقی است که چین با تغییر مصرف کننده انتظارات positing روشن نام تجاری چشم انداز آینده ای پایدار است که اثبات یک جزء کلیدی از یک داده با نام تجاری فرهنگی, استراتژی, اگر صرفا تجاری خود را یک.

است پایداری به سادگی یک مد زودگذر عبور “روند” است که تحت درمان با همان درجه از tokenism و disposability که مترقی مسائل انجام داده اند در سال های اخیر ؟ بحث بالا می برد برخی از ملاحظات کلیدی برای علامت های تجاری. آیا تهدید وجودی تبدیل به فرهنگی (و اجتماعی) فرصت ؟ آنچه که خود را با نام تجاری پایدار بینش? آیا شما مایل به ایجاد با مصرف کنندگان و جوامع به منظور اطمینان حاصل شود که در دراز مدت نامزدی? این شاید مهم به این سوالات را بپرسید. برای درمان این مسئله پایداری به عنوان یک روند عبور احساس ضد. و یا چیزی وجود دارد که بسیار عمیق تر در بازی از نقطه نظر تفکر در مورد دراز مدت استراتژیک موفقیت بیش از سریع برنده است.

بسیاری هنوز هم احساس می کنید قیمت از دسترسی به محصولات سازگار با محیط زیست. به عنوان مثل وجود دارد ذاتی تنش بین ما اجبار به مصرف و پایداری در آن معنای واقعی.

در من روز به بعد من سعی کنید برای کمک به سریع مد اغلب به عنوان یک روند جدید خواهد آمد. اما من در یک موقعیت که در آن من می توانید خرید تمام سازگار با محیط زیست دوستانه لباس تا خود را در مورد کوچک برنده است. اگر من میخوام خرید سریع مد من خرید قطعات من می توانم برای یک مدت زمان طولانی.

پایدار جایگزین برای شیوه زندگی, محصولات اغلب گران تر در بازار است. بسیاری از مردم صحبت می کنیم پیشنهاد کرد که برای مثال لباس های ساخته شده از پایدار/مواد سازگار با محیط زیست اغلب خواستار یک برچسب قیمت بالاتر. آن است که این premiumisation از محصولات سازگار با محیط زیست است که در خدمت به انکار دسترسی به مصرف متوسط; ما اخلاقی و معنوی آگاهی چپ پرسیدن که آیا دموکراسی از محصولات سازگار با محیط زیست است و حتی یک چیز است. این جنبش – که ما در حال حاضر همه گفته بودن ما پاسخگو – در واقع رانندگی بیشتر به مردم ،

تا به حال ما رو درک “پایداری” صرفا تحت شرایط زیست محیطی. آنچه روشن است آن است که شروع به در جدید و معنی عمیق در زندگی روز به روز ما رفتارها و نگرش است.

به سادگی این است که در مورد دادن مصرف کننده بیشتر احساس انتخاب; ارائه گزینه قابل دوام است که آنها را درگیر در یک فرایند تصمیم گیری است که مهمتر هم راستا با ظهور سیستم ارزش. آن را با توجه به ارزش این است که یک نظام ارزشی است که هنوز هم نیاز به تعریف بیشتر وجود دارد و در نتیجه به عنوان یک نقش حیاتی برای برندها به ارائه ابزار و زبان را قادر خواهد ساخت که مصرف کنندگان به انجام این کار.

و یا اگر شما یک نام تجاری مانند Oatly شما نمی خواهید به صحبت فقط و منحصرا در مورد پایداری و به جای تمرکز بر روی موقعیت محصول خود را به عنوان یک نام تجاری شیوه زندگی به جای. پس از همه, در زمانی که محیط زیست-اضطراب بافندگی سنگین تا چه حد خواهد مصرف کننده درگیر در پیام رسانی است که تنها در خدمت به تهدید و بالا بردن خود را در حال حاضر حاد حس اضطراب ؟

چه معنی آن را به ثروتمند در عصر سازگار با محیط زیست-اضطراب ؟

چگونه مارک های خدمات و موسسات تنظیم ما تا موفق شوند ؟ حداقل آنها به ما احساس عاطفی است که ما در برخی از راه, زندگی به این تازه کشف ارزش ها و اخلاق و یا به ما یادآوری می کنند که ما مشتق عمیق تر احساس تعلق اگر ما بخشی از گسترده تر جنبش است.

ما به انجام برخی تحقیقات با یک هزاره کوهورت در انگلستان برای پیدا کردن خود را در رابطه با امور مالی شخصی و نتایج تاکید نیاز خود را برای بیشتر راهنمایی. موسسات مالی در حال سرزنش برای انکار آنها هیچ حس واقعی از مالی آموزش و پرورش. از لحاظ ساختاری این مدل مالی برای بانک ها و نه افراد موفق – مصرف کنندگان هر دو احساس می کنم و این را می دانند.

که در آن ثروت استفاده می شود تعریف شده توسط ما چقدر به دست آورده آن را در حال حاضر بسیار بیشتر در مورد احساس امنیت و کنترل و همچنین به عنوان قادر بودن به زندگی یک شیوه زندگی متعادل. با این که ما در حال بازتعریف آنچه “رشد” به معنی ما – یک جامع تر طرز فکر بیش از یک هدف پولی.

من استفاده می شود به نگرانی در مورد موفقیت مالی زمانی که من جوانتر بود اما در حال حاضر آن را در مورد شاد بودن در خودم و در نظر گرفتن گام های کوچک برای رسیدن به اهداف من است. موفقیت به معنی ثروت اما نه به این معنا که یک میلیونر فقط بیشتر در مورد اینکه از نظر مالی توانمند و ذهنی و معنوی ثروتمند.

پایداری است که در مورد بیش از فقط مصرف – آن را به یک سیستم باور

اگر ما می توانید شروع به مقابله با تغییر آب و هوا آن را به یک تاثیر مثبت در بسیاری از چیزها در جهان است. به منظور انجام این کار وجود دارد نیاز به تغییر در سیستم های سطح و که به معنی تجدید نظر در چگونه ما پول ما چگونه ساخت جوامع و چگونه ما سیاست است.

آن است که این ایده از یک شیوه زندگی متعادل است که باز کردن درب به یک آینده پایدار. برای نسل جوان, پایداری تبدیل به یک طرز فکر برای بقا ارتجاعی مکانیسم مقابله ای در جهان از عدم قطعیت است. آن است که نه تنها فقط در مورد حفظ جهان اطراف آنها را نیز در مورد چگونه افراد حفظ خود. برندها باید از نظر پایداری به عنوان دروازه ورود به یک فرصت برای توقف آن مشاهده شود باید به عنوان تنها راه حل است. بلکه این گفت و شنود در اطراف پایداری باید به عنوان دیده می شود بسیار مورد نیاز فوری برای رانندگی هر دو مصرف کننده و نام تجاری رفتار تغییر و اختراع مجدد است.

تحت این سیستم باور آن بسیار مهم است به درک که مصرف کنندگان با الهام از پایداری; آن است که صرفا یک پایه انتظار. در این دوره – و به آن نقطه – برندها نیاز به ابعاد مختلف و نه فقط یک منحصر به فرد چهره, حرکت فراتر از پایداری به معنی الهام بخش معنی دار رشد و بازسازی در زندگی مصرف کننده و جوامع آنها به دنبال به خدمت می کنند.

را د Groot رئیس بینش در فیل اتاق.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>