آنچه که آینده از مارک های در بسته اکوسیستم?

با بسیاری از مصرف کنندگان با استفاده از خدمات با دیواره باغ – همچنین به عنوان شناخته شده بسته اکوسیستم آن را تعجب آور است که انتظارات مصرف کننده باید معطوف به تقاضا همان بدون درز دیجیتال تجربه در صنایع با توجه به 4C بینش معاونت درآمد کارل شوالیه.

صحبت کردن در طول درام دیجیتال تحول جشنواره در طول یک پانل بحث و گفتگو در مورد چگونه مارک های پل با دیواره باغ برای رسیدن به عبور از کانال قوام و فن آوری های مورد نیاز برای انجام درست آن شوالیه گفت که بسته اکوسیستم های مفید برای تلفیقی اطلاعات مربوط به نام تجاری است کاربر را هدف قرار داده اما این برندها باید یک ایده روشن از دقیقا همان است که خود مخاطبان است و درک اهمیت حفاظت از حریم خصوصی خود را.

سازمان دیده بان جلسه کامل در اینجا.

“من در یک لینک, کنفرانس به تازگی جایی که من صحبت در مورد چگونگی خدمات برای نصب و راه اندازی یک وام مسکن نباید بی شباهت به نصب و راه اندازی یک لیست پخش Spotify در; این سیستم عامل مثل این که واقعا تنظیم انتظارات ما,” او اضافه شده است.

تجربه مشتری باقی می ماند اولویت

مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای مشکوک از چه مارک با استفاده از هویت خود – و به درستی. “ما آن را مدیون کاربران ما را به اطمینان حاصل شود که خود را خصوصی و بدیهی است که اطلاعات حساس نگه داشته است بسیار امن” با توجه به ضربه محکم و ناگهانی رئیس بازاریابی بین المللی علوم, اندی, اضطراب سخت و ناگهانی. برندها نیاز به دقت فکر می کنم در مورد چگونه آنها می توانند به محافظت از مصرف کننده حریم خصوصی – چیزی که می تواند خیلی بیشتر به راحتی موفق و تضمین شده در ورود به محیط زیست مانند بسته ecosytems. اما به جای احساس ترسیده بودند این ایده از فروپاشی دیواره باغ Performics اجرایی بریتانیا و سر از محصول EMEA Mykim Chikli نشان می دهد که سازمان های مترقی و تبلیغ کنندگان می تواند خلاقانه تر زمانی که به دنبال کردن نتایج آنها می خواهند و از آنها می پرسد به نظر تجاری مشارکت.

شوالیه موافق است: “آن را در مورد به رسمیت شناختن ارزش واقعی آن را به ارمغان آورد که همکاری است.” او احساس می کند که تا زمانی که وجود دارد این است که سود متقابل برای هر دو طرف مانند نام تجاری به دست آوردن بی طرفانه و بینش ارزشمندی در مشتریان خود را می تواند کمک به بهبود تجربه مشتری و اجازه می دهد تا نام تجاری برای ساخت بیشتر شخصی مصرف کننده در ارتباط است.

Chikli اضافه شده است که سیستم عامل مانند Facebook, Google و ضربه محکم و ناگهانی در حال انجام یک کار خوب از اتصال مصرف کنندگان به تبلیغات در داخل خود بسته اکوسیستم. “آنها فعالانه حفاظت از مصرف کنندگان خود را,” او می گوید. “به عنوان یک عملکرد بازاریابی سازمان ما در واقع با قرار دادن تبلیغ کننده و مصرف کننده در ارتباط با یکدیگر و مطمئن شوید که خواسته های خود را مطابقت” است که او در ادامه به اضافه کمک می کند تا با ردیابی اندازه گیری.

اندازه گیری همه چیز است

“ما چگونه ارزیابی اثربخشی رسانه های ما کانال در ارائه نتایج کسب و کار است و بدیهی است که یکی از مهم ترین چیزهایی است که تبلیغ کنندگان سعی خواهد کرد به درک زمانی که آن را می آید به رسانه ها سرمایه گذاری می گوید:” اضطراب سخت و ناگهانی.

“مشارکت کلیدی هستند زیرا بدیهی است که وجود سطح معینی از نتایج که ضربه محکم و ناگهانی نمی بینم مانند یک معامله در یک خرده فروشی و یا آفلاین محیط زیست به جای آنچه در آن آهنگ های آنلاین.” او اضافه می کند که می توان آن را به چالش کشیدن پیگیری تمام, خرید, سفر, به خصوص اگر آن منجر به آفلاین خرید همین دلیل است که او نشان می دهد با استفاده از شخص ثالث داده ها اجازه می دهد که برای شکل گیری بدون متخلف در مشتری حفظ حریم خصوصی و امنیت. “ما واقعا در مواجهه با یک وضعیت که در آن در نهایت ما ترجیح می دهم به استفاده از ما حزب برای اولین بار داده های این صنعت نمی خواهید سیستم عامل های رسانه های به علامت خود را مشق می گوید:” اضطراب سخت و ناگهانی. “بنابراین نیاز به برخی از نوع سوم حزب استقلال درگیر است.”

با توجه به شوالیه ها این است که نقش 4C نقش به عنوان همبند موضوع در سراسر چندین بسته اکوسیستم. این شرکت دامنه پلت فرم شمع به آمازون, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, ضربه محکم و ناگهانی و توییتر. فراتر از اندازه گیری برندها و سازمان می تواند با استفاده از سلف سرویس نرم افزار برای به دست آوردن مخاطبان هوش, مدیریت دارایی های خلاق, فعال کردن مبارزات و بهینه سازی برای اهداف کسب و کار. و از آنجا که تمام فعالیت های طول می کشد محل در بسته اکوسیستم مصرف کننده حفظ حریم خصوصی محافظت شده است و تجربه مشتری است همگانی.

سازمان دیده بان کامل انتقال دیجیتال جشنواره جلسه اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im