پس از سال ها از فرسایش, آگهی, هزینه های صنعت است
ابتدا برای به دست آوردن سهم در مقابل پول مصرف کنندگان پرداخت به طور مستقیم برای رسانه ها به خصوص در ایالات متحده

روز جمعه ما گزارش انتشار PQ رسانه های 2019 مصرف کننده رسانه ها صرف
برآوردها نشان می دهد که آنها عقب مانده تبلیغات رشد سال گذشته است. اما ایالات متحده به داده ها را نشان می دهد و حتی برجسته تر از shift سمت ad-پشتیبانی از رسانه ها.

در حالی که تبلیغ سهم صنایع
از رسانه های جهانی هزینه های رز فقط یک دهم از یک درصد در سال گذشته در ایالات متحده آن را گسترش 3.7%.

علاوه بر این در حالی که هزینه های مصرف کننده است که بیشتر در غالب بخشی از
مخلوط در سراسر جهان آگهی صنعت است منبع غالب رسانه های هزینه در ایالات متحده

تبلیغات

تبلیغات

روند قابل توجه است برای تعدادی از دلایل به خصوص که در آن سیگنال های انرژی و زنده دلی
تبلیغات به عنوان اساسی مدل کسب و کار برای رسانه ها. حقیقت این است که وجود انواع جدیدتر و ظهور مدل های زیر که از جمله بسیاری از اشکال جدید رسانه ای و همچنین هزینه های غیر مستقیم
مدل های مانند مادری مارک سرگرمی و قرار دادن محصول ،

برعکس وجود دارد برخی جدیدتر و غیر مستقیم — و من می خواهم استدلال می کنند و تا حدودی هنوز هم نامحسوس — انواع رسانه ها
بودجه در طرف مصرف کننده از معین است که به احتمال زیاد هنوز در حال درستی به خود اختصاص داده است.

به طور خاص بسیاری از رسانه های جدید مدل های — به ویژه کسانی که از دیجیتال
سیستم عامل — در حال حاضر پول در اوردن مصرف کنندگان داده ها به عنوان یک شکل از پرداخت و پروکسی برای فعال کردن تبلیغ به هدف قرار دادن آنها را به طور موثر حرکت در یک هویت بر اساس و به طور فزاینده کوکی-کمتر دیجیتال
بازاریابی جهانی.

من فکر نمی کنم هر کسی قرار داده است واقعا خوب اعداد در اطراف این مدل پرداخت و آن را به احتمال زیاد است که نه خط مستقیم ریاضی, اما من قصد دارم به حدس زدن
آن را به خوبی به میلیاردها. زیر است که وجود دارد در واقع مدل های جدیدتر که پرداخت مصرف کنندگان به صراحت برای داده های خود هویت و حق تبلیغ. آنها در اشکال مختلف آمده اما
در صریح ترین انواع آنها سقوط تحت رده جدید در آگهی صنعت است که برخی از آنها خواستار “پاداش انتخاب کردن در تبلیغات” که در آن مصرف کنندگان پرداخت می شود به صراحت برای
درست به هدف و/یا تبلیغ.

گاهی اوقات کسانی که پرداخت به صورت صریح و روشن ارزش پولی اما بیشتر از نه, آنها شکل داد و ستد است که در آن مصرف کننده
رضایت به تبلیغ در ازای دسترسی به رسانه ها و یا برخی از شکل از خدمات رسانه ای.

مسلما تمام آگهی رایگان-پشتیبانی از سیستم عامل های دیجیتال — گوگل
کل مجموعه Facebook و بسیاری از برنامه های اختصاص داده شده — با استفاده از این مدل است.

و مسلما در گسترده تر اساس همه ad-پشتیبانی از رسانه ها استفاده کرده است که مدل: ie. مردم با دادن دسترسی به
رایگان یا بسیار یارانه محتوای رسانه ای در ازای معرض تبلیغات. تفاوت تاریخی “قرض گرفته شده بهره” مدل و امروز به مراتب صریح تر
هویت مبتنی بر هدف قرار دادن مدل این است که مردم را صریح داده است که داد و ستد مانند مشتقات.

من مشغول به کار بر روی خود من برگشت-از-پاکت تجزیه و تحلیل این
مدل و من هنوز هم کمی گیر بنابراین اگر شما برخی از ایده های-و/یا داده ها-نحوه درست قرار دادن برخی از ابعاد این چیزی که من امیدوار به رسیدن به یک واقعا خوب
معیار برای بخشی از رسانه ها است که پرداخت می شود یا تحت توسط مردم معامله داده های خود را در مقابل این بخش هستند که برای پرداخت به صراحت توسط تبلیغات و یا افرادی که پرداخت پول برای آن.

به عنوان
همیشه شما می توانید یک نظر ترک اینجا و یا رسیدن به من در joe@mediapost.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de