زرنگ و دانا در حال پخش در روزهای اولیه بررسی گیمیفیکیشن و دوم-صفحه تجارب است. زمانی که ITV لغو آخرین سری از عشق, جزیره, منابع اضافی رفت و به آن بازی موبایل به عنوان نام تجاری منجر کانال از تداوم تعامل و درآمد (آن را تحویل £25m در دو سال). ما با گرفتن ویل استیونز رئیس exec از Fusebox توسعه دهندگان پشت این بازی برای پیدا کردن که در آن بازی های ویدئویی سازگاری نشستن در سرگرمی های مدرن مخلوط.

عشق جزیره ITV نقدی گاو است دلخواهی ضربه به ارمغان می آورد که مخاطبان جوان را به تلویزیون-مشاهده محیط یک بار فرض از دست داد. در سال گذشته دو برابر شده و راه اندازی یک نسخه زمستان – بیشتر از یک چیز خوب. آن را خوش شانس بود آن را انجام داد. همه گیر کنسرو نسخه تابستان و زمستان پیگیری است تا در هوا. وضعیت ناامید بود و ITV شایعه با توجه به تیراندازی سری تابستان در انزوا در Cornwall. آن را انتخاب کنند.

در خرداد ماه سیمون Daglish معاون مدیر عامل تجاری در ITV توضیح داد: به درام چگونه پخش شد آشنائی جدید استفاده از درآمد به عنوان تبلیغ صرف در زمان شیرجه رفتن. سراسر عشق جزیره در خصوص فرصت های بزرگ در حمایت شد و در حال حاضر در حال بهره برداری است. اما رشد بود در تجارت الکترونیک و بازی.

بازی

عشق جزیره بازی موبایل راه اندازی شد در سال 2018 و در حال حاضر در فصل سوم. نقش بازی کردن بازی قلاب بازیکنان (برخی از 13 میلیون تا کنون) در این درام نشان می دهد. آنها وظیفه با ایجاد مسابقه بازی را از طریق حالات در جزیره ویلا و جفت کردن با همکار نشینان. این همه در مورد درام.

عنوان شده است در حال رشد آن نصب در نرخ حدود 500,000 تا یک ماه در مستند. تقریبا 90 درصد از بازیکنان زن هستند و اکثریت عظیمی هستند که سودآور 19-24 محدوده سنی. اما اکثر valuably برای ITV آن است که مخاطبان جهانی. تنها 30 درصد از آنها در واقع سازمان دیده بان نشان می دهد با این حال که ITV می خواهم برای دیدن که تغییر.

بازی یک رسانه ملک در حق خود می گوید Fusebox بازی ” ویل استیونز. “این ارقام به طور قابل توجهی بالاتر از هر نسخه از نمایش های کاملا یک راه طولانی است. برای زمینه, ژوئیه 2019 UK, Love Island live نهایی پخش شد به 3.63 میلیون نفر است.”

بر خلاف بسیاری از بازی های تلفن همراه است که ایجاد مصنوعی مشکل شیب دار-یو پی اس و یا آگهی وقفه عشق جزیره به جای تمرکز بر فروش اختیاری لوازم آرایشی و بهداشتی خرید. نگه داشتن کاربران درگیر کلیدی در اینجا و تهاجمی کسب درآمد تلاش خواهد خفه است.

“از نظر بهبود این بازی خواهد بود یک فرایند پیوسته و با یک تجدید تمرکز بیشتر فعالانه و راه های تعامل با کاربران می گوید:” Stephens.

در طول عمر خود بازی تحویل یک شیرین £25m مجموع درآمد $8.7 m از طریق فروش دیجیتال اقلام لباس به تنهایی. در حال حاضر متوسط درآمد هر روزانه کاربر فعال نشسته است در $0.88 با حدود 17 درصد از بازیکنان تبدیل به مشتریان پرداخت.

این برنامه کمک می کند تا به رشد عشق جزیره مخاطبان است. “عشق جزیره بازی در حال حاضر جهانی محصول در حق خود است. در حالی که آن را ناامید کننده نشان می دهد در بریتانیا لغو انگلستان تنها حساب برای 15% از بازی بازیکنان پس از آن محدود تاثیر است. برنامه های ما تغییر نکرده و ما خوشحالیم که برای راه اندازی یک جدید ‘فصل’ از این بازی این سال است.”

در مستند ITV است “دو برابر کردن” در مورد همکاری. آن را می بیند ارزش در گسترش و شنود گذاشته نشان می دهد تولید آین استرلینگ برای ایجاد یک منحصر به فرد یوتیوب سری. آن را نیز “به شدت سرمایه گذاری” در تلویزیون و تبلیغات دیجیتال برای ترویج بازی.

“ITV متوجه می شود که ما را تطبیق پذیری به عشق جزیره حق رای دادن به عنوان ما را به یک راه برای ایجاد بازده حتی زمانی که وجود ندارد نشان می دهد به هوا می گوید:” Stephens. اما مزایای وجود دارد که نشان می دهد آیا هوا بیش از حد است.

“قبل از نمایش راه اندازی در ایالات متحده در سال گذشته در CBS بازی در حال حاضر 2 میلیون نفر در بازار,” او می گوید. کاربران اطلاع داده شد زمانی که زنده تلویزیون تجربه شد در حال پخش. “این به CBS شروع به سر با یک آماده ساخته شده و به شدت درگیر مخاطبان در انتظار نشان می دهد به زمین یک دارایی ارزشمند برای هر گوینده.”

Fusebox است که به دنبال در رانندگی بیشتر سود برای دارندگان IP با استفاده از این بازی به عنوان یک ابزار بازاریابی برای رانندگی مخاطبان و بینندگان تلویزیون.

“وجود دارد یک فضا برای ‘همراه’ بازی و وجود یک فضای بازی که ساخت بر ارزش هسته IP. ما در کسب و کار دومی که در آن فرصت های نهفته در کوه در می رم این رابطه بر سر آن و سوال می پرسد: “چه می تواند نشان می دهد به عنوان یک کانال بازاریابی به درایو بازی؟'”

اما وجود دارد بیشتر جاه طلبی فراتر از تلویزیون های سری – که این بازی می تواند یک خانه آن تجاری و تجارت الکترونیکی فعالیت است. این می تواند بهترین خود را به نگه داشتن چشم در فصل آینده که به عنوان در حال حاضر تمام اقلام و لوازم آرایشی مجازی. آن را به شروع به فروش منحصر به فرد merch از طریق برنامه ،

“مستند است و بدون شک به ما کمک کرد رشد بسیار سریع تر از پیش بینی در شروع سال با مردم بیشتر زمان خود را غرق در بازی است. قطعا وجود دارد یک اشتهای واقعی برای فرار از واقعیات در حال حاضر و بازی ارائه نزدیکترین چیز به یک خورشید آغشته به تجربه تعطیلات است که بسیاری از ما خواهد شد در سال 2020 است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de