چه در حال حاضر ؟ برخی از بینش از چین

بیایید اعتراف چیزی برای ما بیگانه در صنعت: ما نمی دانیم که آنچه در شش ماه آینده نگه دارید. با مطالعات اجتماعی نشان می دهد فاصله و یا ‘سرکوب’ اقدامات بالقوه لازم است تا یک واکسن در دسترس است – خود را به طور بالقوه 18 ماه و یا بیشتر به علاوه غیر قابل پیش بینی از یک رویداد مدرن بدون سابقه, ما همه پرواز تا حدودی کور.

در حالی که ماندن قرار داده است مشاوره, ‘تنگ نشسته است یک گزینه نیست. خوشبختانه ما یک نور به راهنمای ما در این سفر: چین است. به عنوان چین می بیند جدید COVID-19 عفونت در ادامه به رها کردن و زندگی شروع به نوبه خود برخی از نرمال آن را تبدیل به یک goldmine از اطلاعات در مورد رفتار مصرف کننده و رسانه های مصرف در سراسر شیوع تثبیت کننده و بازیابی مراحل بحران. در حالی که هیچ دو بازار یکسان هستند آن را ارائه می دهد شاید آغاز یک نقشه راه برای بازیابی برای مارک ها و شرکای خود را به طور یکسان است.

در چین این بود جای تعجب نیست, آفلاین, خرده فروشی, گردشگری و بخش هایی که دیدم فوری ترین و آشکار مصرف کاهش طول اولیه شیوع و تثبیت کننده. آمار و ارقام جدید از چینی ها اداره ملی آمار نقطه به نقطه به طور کلی هزینه های کاهش -20.5% در سراسر ژانویه و فوریه هر چند برخی از کسب و کار مانند رستوران با -43.1% کاهش می دهد – به وضوح ضربه سخت تر از دیگران است.

شایان ذکر است که حتی شاید به خصوص – در این مرحله مصرف کنندگان مشتاق بودند برای کوچک روزانه بیرون از قبیل زیاده روی غذا و یا سرگرم کننده دیجیتال لحظات. مارک های سرمایه گذاری شده در این طریق تبلیغات و با بهره گیری کانال های دیجیتال به خصوص livestreaming است که کمک قابل توجهی به بخش هایی که دیدم دوباره بجای اول برگشتن. ابر کسب و کار خود را رونق گرفت و شده است وجود دارد یک انفجار در فیلم کوتاه مطالب.

در طول بازیابی مرحله به عنوان مصرف کنندگان فعالیت های روزانه و خرید خود را تمایلات بازگشت به حالت عادی چند دسته هستند که در حال حاضر پیش بینی برای دیدن تا بالا بردن – از جمله سلامت و بهداشت محصولات, سرگرمی, محصولات, پوشاک, محصولات زیبایی, مسافرت داخلی و هر دو کودکان و بزرگسالان آموزش و پرورش است. کلی سفر دسته است که انتظار می رود به دوباره بجای اول برگشتن به سرعت تغییر به مقصد به عنوان به زودی به عنوان آنها ظاهر می شود به امن را ببینید. Fliggy از Alibaba-متعلق به سفر آنلاین پلت فرم, گزارش, افزایش ترافیک وب سایت ایندکس شده به خصوص به شدت به سمت جستجو برای مقصد در سراسر آسیای جنوب شرقی.

در حال ظهور عادات

جالب است توجه داشته باشید برخی از عادات مصرف کنندگان توسعه یافته در طول شیوع دوره به خصوص در اطراف ایمنی و بهداشت. 52 درصد از مردم ادعا می کنند آنها شروع به تمرکز بر روی سلامت و محصولات است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن 41 درصد است که آنها در حال حاضر ترجیح می دهند سازگار با محیط زیست و محصولات ارگانیک و 35 درصد که تازه محصولات سالم تر هستند برای آنها مهم تر از همیشه قبل از.

فراتر از آن است که 30 درصد اعلام کرد که آنها در حال حاضر را انتخاب کنید برای خرید ‘اطمینان’ علامت های تجاری. به دنبال غرب ما در حال حاضر شروع به دیدن چنین مارک های ظهور – با شرکت هایی از جمله لوازم آرایشی شرکت LVMH و آبجوسازی BrewDog تولید ضد عفونی کننده دست, مک دونالد و Pret ارائه رایگان نوشیدنی های داغ به سلامت کارگران و سوپر مارکت های زنجیره ای ایسلند رزرو یک ساعت از خرید برای افراد مسن. همکار انگلستان سوپر مارکت Morrisons ساخته شده است که فوری پرداخت به آن کوچک تامین کنندگان و حتی تغییر نام تجاری خود را با هدف به ‘تغذیه ملت”.

وجود دارد بسیاری از نمونه هایی از شرکت های انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به. این است که چیزهای معنی دار. و در Havas ما شده است گفت: برای سال های سال است که مارک های معنی دار بهتر از بازار سهام – با 134 درصد به ما 2019 مطالعه است. در حالی که وقایع کنونی بدون شک دشوار است برای برندهای شاید آنها نیز نشان دهنده یک فرصت بی نظیر برای سیمان نقش خود را در زندگی مردم است.

تریسی باربر است گروه افسر ارشد بازاریابی در Havas گروه خلاق

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im