چه رأی داده خواهد میراث تلویزیون-فیلم شرکت های مشتری جلب کردن برای جریان تلاش?

اگر بیشتر تئاتری فیلم شیفت به حق بیمه streamers از در-تئاتر نمایش آن می تواند تغییر (یا کاری) تقریبا همه چیز — سودآوری بازاریابی و مصرف کننده استفاده.

را
تبلیغات به عنوان یک مثال است. سنتی تئاتر بازاریابان’ box-office داده است که به طور گسترده ای گزارش شده در مصرف کننده را فشار دهید پس از یک آخر هفته باز. آن-همراه با بسیاری از تبلیغات تلویزیونی — شده است
کلید ابزار کسب و کار در بیشتر راه بیش از یک.

برای تولید کنندگان و تاریخی باز آخر هفته اطلاعات بیشتر به راحتی می توانید تعیین زمانی که و که در آن یک نسخه جدید از “Avengers” “داستان اسباب بازی” و “جنگ ستارگان” باید در آینده منتشر خواهد شد.

همچنین در نظر بگیرید کسانی که جعبه دفتر گزارش های خبری در روز دوشنبه صبح برای مصرف کنندگان است. این ممکن است به نظر می رسد مانند کسب و کار/اخبار مالی اما
در عمل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کشیدن مردم به تئاتر. همه مصرف کنندگان کسب و کار را درک جزئیات, اما آنها درک بزرگ دلار است.

اما برای فیلم streamers —
Netflix و Hulu آمازون و جدیدتر و آینده streamers مانند دیزنی+ اپل تلویزیون+ HBO حداکثر و طاووس — این می تواند تغییر کند. این خدمات نمی شکستن این نوع از اطلاعات هفته به هفته — و آن را به نظر نمی رسد آنها
تا به حال خواهد شد.

تبلیغات

تبلیغات

در بخشی از این دلیل است که کسانی که streamers دو عنوان هر دو توزیع محتوا و تلویزیون/فیلم تولید. این شرکت های مختلف اهداف بلند مدت از تئاتر.
Streamers ها باید در درجه اول سیستم های بسته که آن را به مصرف کننده داده ها.

در مقابل برای یک برنامه تلویزیونی Netflix بکشد می تواند به تعیین آنچه خاص مشاهده/فعالیت رخ داده است که آیا تلویزیون
سری خود را حفظ کرده است مشاهده استفاده و اینکه آیا باید آن را ادامه ساخت قسمت.

در حال حاضر برای چند دهه, شبکه های تلویزیونی انجام داده اند همان چیزی که در استفاده از Nielsen ratings. اما کسانی که
اعداد تخمین می زند و هر کس با استفاده از شخص ثالث معیارهای.

برای اینکه عادلانه Netflix از زمان به زمان است dribbled کردن برخی اطلاعات نشان می دهد تلویزیون و فیلم. اما کمی وجود دارد
قوام. حتی پس از آن, Netflix اندازه گیری فقط تعداد بینندگان که دیده می شود هر سرگرمی مطالب به صورت “دو ثانیه و طولانی تر است.”

در اینجا می آید آینده است.

جدید میراث-بر اساس فیلم/تلویزیون شرکت با streamers — مانند دیزنی+ (والت دیزنی), HBO Max (AT&T), طاووس (NBC Universal) یک CBS همه دسترسی (ViacomCBS) — بازاریابی جدید فیلم/تلویزیون
نشان می دهد تغییر خواهد کرد. در راه غول های رسانه ها استفاده کرده اند نیلسن اطلاعات به عنوان اساس تبلیغات — آن از جمله تلویزیون و جعبه اطلاعات فیلم — تغییر خواهد کرد.

چه خواهد شد این نگاه
مانند ؟ آن را احتمالا نمی خواهد به شدت در مورد تلویزیون های رتبه بندی و یا جمعیت. اطلاعات دیگر نقاط در نظر گرفته خواهد شد. شاید حتی دلار و سنت است. اگر ما خوش شانس واقعی — از آن خواهد شد فقط در تئاتر
فیلم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im