به عنوان سختگیرانه تر اجتماعی فاصله اقدامات برای مکانهای عمومی و فعالیت های اجتماعی معرفی شده توسط دولت ها در سراسر جهان برای کاهش خطر بیشتر انتقال محلی از coronavirus رستوران ها مجبور به کاهش خود را در مناطق ناهار خوری و یا توقف عملیات در دسترس نباشد.

آنها در حال تبدیل شدن به تحویل مواد غذایی به عنوان یک راه برای حفظ کسب و کار خود و نگه داشتن در خدمت مشتریان که توصیه شده است به ماندن در خانه. این امر منجر به افزایش تقاضا برای بایگانی اطلاعات و تحویل.

تحویل مواد غذایی شرکت Deliveroo دیده است بیش از 600 رستوران جدید پیوستن به پلت فرم از اواخر ژانویه به منظور گسترش فروش خود را از طریق تحویل.

از مارس 1 است و 50 درصد جهش در تعداد رستوران یو پی اس ثبت نام نسبت به ماه قبل است.

“ما در حال تشویق آنها به استفاده از رستوران ایرانیان (که قبلا به نام رستوران خانه) یک پورتال آنلاین فراهم می کند که اطلاعات و بینش خود را چگونه تحویل خدمات در حال انجام و همچنین به عنوان یکی دیگر از پورتال تماس با فروشنده خود را راه اندازی بازاریابی ارائه به مصرف کنندگان در Deliveroo برنامه” یک Deliveroo سخنگوی توضیح می دهد که به درام.

“ما همچنین می توانید استفاده از داده های ما و بینش به نگاهی به آنچه مشتریان سفارش بیشتر در هفته های اخیر و کار با رستوران ما شرکای مربوطه منو مهندسی به ارائه غذاهای که ایمنی-تقویت مثلا.”

سخنگوی اضافه می کند: “برای مثال دانه است که ارائه یک احساس خوب سالاد با مواد تشکیل دهنده مانند ماهی قزل آلا و کلم پیچ و کلم بروکلی در حالی که Selegie لوبیا سویا ارائه شده است لو هان Guo داودی چای گیاهی با هیچ افزودنی اضافی به طور انحصاری در Deliveroo.”

چگونه F&B صنعت می تواند در مقابله با کروناویروس

به طور مشابه به چگونه این بیماری همه گیر را مجبور کسب و کار به کار انعطاف پذیر اتخاذ سیاست هایی که مردم از این فرصت برای مواد غذایی و آشامیدنی (F&B) صنعت را به فکر می کنم در مورد چگونه به دیجیتالی تبدیل و آینده کسب و کار خود را به عنوان آنها در مقیاس کسب و کار خود را در طول این دوره است.

فعلا در F&B در بخش فن آوری مانند هوش مصنوعی است که به طور سنتی تنها استفاده می شود برای ساده کردن عملیات.

وقتی که می آید به درک مواد غذایی روند F&B کسب و کار خواهد منافذ بیش از مطالعات مصرف کننده خواهد بود که یک فرایند دشوار به عنوان آنها را به طراحی این مطالعه پیدا کردن مردم به بررسی tabulate نتایج و سپس تفسیر آن داده ها و رسیدن به نتیجه گیری خود را.

استفاده از هوش مصنوعی همراه با anonymised جستجو و دیگر اطلاعات آنلاین معنی F&B کسب و کار می تواند انبوهی از اطلاعات پردازش شده در زمان واقعی به عنوان هوش مصنوعی به بررسی صدها هزار نفر از نقاط داده ها به ارائه آنچه در اصل یک سرشماری از جمعیت در زمان واقعی است.

“تقاضا برای بایگانی اطلاعات و تحویل حال افزایش است و با گسترده قفل فراز و سلول های در حال اجرا در بسیاری از نقاط جهان” توضیح می دهد که ایان Chapman-بانک, مدیر اجرایی, هوش مصنوعی راه حل های شرکت Sqreem که با این نسخهها کار با F&B کسب و کار به صورت دیجیتالی تبدیل عملیات خود را.

“به کمک F&B مارک های برنامه ریزی بهتر, ما قادر به تحکیم و تجزیه و تحلیل داده ها برای کشف که در آن و آنچه که مردم به دنبال. که بدان معنی است که ما می توانید ببینید که زمانی که تقاضا خوشه که در آن از آینده است و برای چه نوع از مواد غذایی است.”

او ادامه می دهد: “این کمک می کند تا مواد غذایی و ارائه خدمات ساده کردن عملیات و افزایش بازده در مواجهه با منابع محدود در طول این دوره است. شرکت همچنین می توانید محدودیت اتلاف مواد غذایی را با دقت پیش بینی تقاضا در حالی که استفاده کارآمد تر از محدود منابع انسانی برای آمادگی برای مواد غذایی و تحویل و مانند آن.”

یک چنین F&B شرکت در حال حاضر انجام این جزر & جریان گروه به آن معتقد است میزان داده های در دسترس امروز است و تنها ادامه خواهد داد به رشد است. این به معنی آن است که هیچ چاره ای اما برای ساخت آن داده ها قابلیت های مربوطه باقی بماند و نگه دارید تا با رقبای.

آن آشپزخانه تاریک به نام بسته بندی Bstrd با استفاده از رفتاری داده و قابلیت های تجزیه و تحلیل الگوی طراحی شده توسط Sqreem با ترکیب تخصص از تحلیلگران سرآشپزها معماران و طراحان و کارشناسان تجاری در جزر & جریان گروه آشپزخانه تاریک و آزمایشگاه.

با ضربه زدن بر روی بیش از 200 ، 000 فردی نقاط داده ها به نقشه رفتارها و گرایش های متمایز از گروه های مصرف کننده در سنگاپور, آشپزخانه تاریک و آزمایشگاه قادر به تجزیه و تحلیل مشتری سفر, پیش بینی تقاضا و نقشه رفتاری قصد خرید.

آشپزخانه تاریک آزمایشگاه مورد مطالعه طعم مواد تشکیل دهنده ترجیحات مصرف کننده و روند و قادر به دقت اشاره کردن وعده های غذایی است که کارگران در دفتر مرکزی کسب و کار منطقه می خواستم.

آن را یافت که مشتریان هدف مانند طعم از محلی راحتی مواد غذایی مانند غذاهای فروشنده دوره گرد وجار زن و که آنها در مورد مراقبت از سلامت روند. مشتریان نیز ترجیح می دهند به مصرف مواد غذایی خود را در راحت و بدون سر و صدا به شیوه ای.

“ما با استفاده از هوش مصنوعی به سادگی مفاهیم توسعه برندها, اطلاع رسانی, بازاریابی, تصمیم گیری و حتی کمک به شرکت های کلیدی استراتژیک و کسب و کار تصمیم گیری” Philipp K. Helfried ارشد سرمایه گذاری افسر جزر & جریان گروه می گوید درام.

“نه تنها با استفاده از هوش مصنوعی به ما بینش است که ما با در نظر گرفتن حدس و گمان از محصول و نام تجاری و ایجاد منوی آن می توانید حتی بیشتر و کمک به ما در درک زمانی که برای رسیدن به مخاطبان ما و از طریق آن بازاریابی یا تبلیغات کانال.”

او می افزاید: “به عنوان مثال نام تجاری, موقعیت, اهنگ و هویت برای قرار دادن Bstrd ساخته شده بود را به ایستادگی کردن از جمعیت و ناشی از بینش به دست آورد.”

برای Deliveroo آن را با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های برای مطابقت با عرضه و تقاضا برآورد سوار عرضه در هر منطقه بر اساس داده های تاریخی و قابل پیش بینی شرایطی برای اطمینان از ما حق تعدادی از سواران در جاده ها در جای مناسب در هر زمان.

این اجازه می دهد تا پلت فرم را سوار عرضه برنامه ریزی تیم که مسئول عملکرد عملیاتی تحویل شبکه باید همیشه آماده در تمام طول سال برای هر گونه افزایش.

Deliveroo همچنین سرمایه گذاری در اعزام اختصاصی الگوریتم فرانک برای فعال کردن کارآمد تحویل روند. اقدام به عنوان یک مرکز عصبی, فرانک طراحی شده است به در نظر گرفتن عوامل مختلف از جمله سواران پروفایل, فاصله, آب و هوا و مدت سفارشات به ارزیابی کارآمد ترین راه برای اطمینان از توزیع سفارش رسیدن به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در طول دوره شلوغ.

“پس از آن معرفی شد در سال 2017, آن کمک کرده است به منظور بهبود زمان تحویل برای وعده های غذایی نزدیک به 20 درصد با سنگاپور که یکی از کارآمد ترین Deliveroo بازارهای جهانی” به Deliveroo سخنگو می گوید.

“سواران در حال حاضر می تواند کامل تر تحویل در هر ساعت به عنوان آنها سفر با مواد غذایی به طور متوسط فقط شش دقیقه اجازه می دهد آنها را به پول بیشتر و بدون کار اضافی ساعت. هدف ما این است که همیشه برای تحویل غذا به مشتریان درب خانه به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است.”

این سخنگو در ادامه به توضیح این تجربه شخصی که شامل یادگیری ماشین مدل است که پیش بینی یک کاربر ترجیح داده شده رستوران بر اساس داده های تاریخی و نشان می دهد کسانی که در رستوران ها به رتبه بالاتر است. “آنها پس از دیدن بیشتر از انتخاب های غذایی آنها می خواهند و به کمتر از کسانی که آنها را نمی خواهید. از یک رستوران چشم انداز AI همچنین کمک می کند تا با برآورد کلی رستوران زمان آماده سازی ارجاع همان ظروف از سفارشات قبلی به نوبه خود به کاهش کلی سوار زمان انتظار در رستوران.”

F&B, صنعت, پس از coronavirus

در بالا با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل برای یادگیری مشتریان خود رفتارهای طول و فراتر از coronavirus همه گیر هوش مصنوعی نیز می تواند به طور بالقوه مورد استفاده در F&B در صنعت به منظور بهبود پایداری صنعت توسط بهینه سازی زنجیره غذایی از سمت راست بسیار بالا تمام راه را به پایین به کاهش زباله های مواد غذایی در رستوران خود را.

استفاده از هوش مصنوعی داده برای تست کردن ایده های جدید و مفاهیم در ظرف هشت تا 12 هفته با آشپزخانه تاریک مفهوم به معنی توانایی آزمایش و شکست سریع می تواند به هموار کردن راه برای جوانه زدن مواد غذایی کارآفرینان خواهد بود و در نتیجه پر جنب و جوش تر F&B صحنه در دسترس نباشد.

آن را نیز امکان پذیر است که با استفاده از هوش مصنوعی نیز می تواند به طور بالقوه باز کردن درب برای عبور و صنعت برنامه های کاربردی. برای مثال اگر کسی در پزشکی, رژیم غذایی, AI می تواند کمک به جفت او و یا او را با مناسب رستوران ها و یا ظروف.

وجود دارد بدون شک این تاریک و غم انگیز بار برای F&B در صنعت به عنوان fallout از همه گیر می تواند آن را از دست دادن میلیاردها دلار و کاهش میلیون ها شغل. آینده تصحیح کسب و کار خود را در حال حاضر خواهد آنها را نجات دهد در دراز مدت است.

این قطعه منتشر شد به عنوان بخشی از درام دیجیتال تحول جشنواره مداوم در طول ماه های مارس و آوریل است. پیدا کردن جزئیات بیشتر در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im