در سال 2019 به ICO اعلام کرد که آنها می خواهم شناسایی طیف وسیعی از مسائل مرتبط با صنعت تبلیغات با رویکرد جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی به صورت real-time مناقصه (RTB) اهداف است. من معتقدم که اصلاحات پس از این مکاشفه را بر تبلیغ و PPC تیم در آینده است.

RTB یک حراج که در آن تبلیغ می توانید پیشنهاد برای مخاطبان آنها می خواهند به هدف از طریق بورس. این مزایده رخ می دهد صدها میلیارد بار در هر روز; نشت آنلاین عادات کاربران اینترنت به اطلاعات کارگزار اکوسیستم.

این ICO گزارش گفت که RTB آن را به عنوان در حال حاضر عمل است و در بسیاری از موارد نه سازگار با اتحادیه اروپا را GDPR به عنوان به خوبی به عنوان دیگر حریم خصوصی قوانین و مقررات.

چه چیزی تغییر کرده است ؟

صنعت داده شد شش ماه به تمیز کردن آن عمل می کنند و پس از آن نقطه ICO گفت: این امر بررسی پیشرفت ساخته شده است.

از آنجا که این, اعلام, شده اند وجود دارد مختلف تحولات و پیشرفت در صنعت تبلیغات در طول ماه های اخیر – که بسیاری از آنها را تحت تاثیر, تبلیغ بیش از چند سال آینده.

گوگل اعلام اخیر است که آن را نوار متنی دسته بندی مطالب از پیشنهاد و درخواست است که قطعا مهم بیانیه از قصد. ابتدا در ماه فوریه سال 2020 گوگل متوقف خواهد شد از جمله محتوای متنی دسته بندی مانند “ورزش” و یا “آب و هوا” در پیشنهاد و درخواست. گوگل اشاره کرد نگرانی های حریم خصوصی را به عنوان دلیلی برای این که این دسته بندی نشان داد در یک درخواست پیشنهاد می تواند مورد استفاده برای ایجاد پروفایل در مورد فردی کاربران است.

اما شجاع (امن مرورگر وب بر پایه کروم) از استدلال کرد که گوگل حذف متنی با هدف قرار دادن دسته ها هیچ تاثیر مواد بر RTB نقض داده چرا که گوگل سیستم RTB را حمل بر پخش اطلاعات شخصی دیگر که هنوز فاش کردن اطلاعات یکسان.

روند فعلی برای RTB مستلزم سیستماتیک حریم خصوصی eviscerating سرعت بالا تجارت از داده های شخصی مردم به منظور هدف قرار دادن آنها را با تبلیغات است. بنابراین درخواست این صنعت به خود تنظیم است که دقیقا برای حل زیاد است.

“آینده RTB است که هر دو در تعادل و در دست تمام سازمان های درگیر ،” ICO توضیح داد — که اگر نظارتی اجرای نیاز صنعت خرید. فقط زمان خواهد شد بگویید اگر ICO در واقع می تواند اعمال محدودیت در صنعت – که در آن نقطه آن را به طور موثر شروع دوباره.

این به چه معنی برای تبلیغ?

این حرکت همراه با سرکوب کوکی های شخص ثالث را مجبور ad tech صنعت در مسیر تغییر قابل توجهی بیش از چند سال آینده. برای تبلیغ این ممکن است به معنی اتکای کمتر بر hyper تغییرات سلیقه ای است و بیشتر تاکید بر هدف قرار دادن متنی در کنار ایستاده معماران و طراحان است.

در یک حریم خصوصی-اولین دوره عملکرد بازاریابی به تنهایی کافی نخواهد بود. این یک فرصت برای برندها به ادغام تیم های خود را و شکستن سنتی سیلوهای بین تکنولوژی رسانه ای و خلاق بخش است. تبلیغ باید اولویت بندی خلاق تخصص در افکار مرحله و نه به عنوان یک پیچ و مهره ای-در چاره اندیشی موقت است.

بن و چوب و همکاری مدیر در هالم.

// در این مقاله برجسته

هالم

ما چند برنده جایزه سرویس کامل آژانس های دیجیتال مستقر در انگلستان و یک شریک قابل اعتماد برای برخی از بزرگترین شرکتهای ملی و بین المللی علامت های تجاری.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de