چه ظهور esports وسیله ای برای مارک های

صدها نفر از طرفداران هیجان زده بسته بندی در ترکیدن ورزشگاه. یک کلاس تیم با بازیکنان جوان و جوایز بزرگ. این چهره از esports امروز. به عنوان یک قدرت بسته بندی شده تجربه بازی esports تعاملی ترین و جامعه-محور سمت صنعت بازی های ویدئویی.

بیایید یک قدم به عقب قبل از Covid-19 و ببینید که در آن صنعت بود که در آغاز سال. با توجه به تحقیقات شرکت NewZoo, 2019 شد یک نقطه عطف سال برای رشد esports صنعت با برآورد مخاطبان پایگاه 453 میلیون. NewZoo همچنین پیش بینی که esports رسیده است به بیش از یک میلیارد دلار درآمد علامت برای اولین بار مطابق با درآمد بالا پرداخت ورزش های سنتی مانند NBA. با رشد جدید راه در آمریکا و چین و هند esports صنعت ادامه خواهد داد به ماندن صعودی و آن را جذاب تو رفتگی در دیوار برای سرمایه گذاران است.

و در حال حاضر: Covid-19 تا تار خط بین ورزش های سنتی و esports با تغییرات به احتمال زیاد به گذشته به مراتب فراتر از همه گیر خود برسد. برای مثال مسابقه غول های فرمول یک و نسکار در حال گرفتن حوادث مجازی شامل افراد مشهور رانندگان و پخش در آسمان ورزش و روباه. همه این به این معنی فرصت های بیشتر برای برندها به اهرم esports به ساخت نام تجاری میل مشتری, وفاداری و فروش درایو. بیایید شیرجه رفتن در و ببینید که چگونه.

بزرگ paybacks از حمایت های مالی

منبع: یوتیوب screengrab/مسترکارت

سودآور تجاری مشارکت را برای سهم قابل توجهی از esports درآمد. در سال 2019 بیش از $450m در esports درآمد آمد از این نوع معاملات است. Esports حمایت مالی مشابه کار به کسانی که در سوپر باول یا NBA: کالا, نام تجاری, آرم, و غیره. در چند سال گذشته هر دو بومی و غیر بومی مارک های شنود گذاشته اند به esports’ مخاطبان از طریق کمک های مالی از جمله مشارکت.

پپسی را سریع یکی از اولین علامت های تجاری برای ورود به esports هنگامی که آن را حمایت موشک لیگ قهرمانی سری. به زودی پس از مسترکارت چند سال همکاری با بازی ضد شورش به حمایت از لیگ از افسانه ها در سال 2018 شد اولین همکاری از نوع خود است. اینتل با نام تجاری نه به طور سنتی همراه با, بازی, تاریخ ساخته شده که آن را حمایت از سرپرستی لیگ. مارک های دیگر مانند مرسدس بنز در همکاری با پرشین تشخیص قدرت به سادگی در حال حاضر بر روی صفحه نمایش بزرگ در طول یک esports رویداد.

ارتباط خود را با حق بیمه حوادث برندها می توانید با استفاده از نفوذ رو به رشد esports جهان به طور مشابه به چه نام مانند پپسی آدیداس و کوکا کولا مترادف با طب سنتی, رویدادهای ورزشی, با توجه به ماهیت مشارکت فعال خود را. امکانات تالار: جدید فیزیکی برنامه های آموزشی برای esports ورزشکاران مارک تکرار زندگی در جریان مانع از راه دور در جریان حوادث, حمایت جالب, و بیشتر.

به عنوان esports تبدیل به بیشتر به طور گسترده ای به تصویب رسید جدید بین المللی فرصت های حمایت کمک خواهد کرد که مارک های رسیدن به مخاطبان گسترده تر در نظر گرفتن محصولات خود را بیشتر و بیشتر.

تجربی دید تجاری

در سال 2019 اکثریت esports طرفداران بين سن 18-24 یک شماره با بیش از 60% از سال 2018 است. مشاهده عادات از این گروه جوان هستند کاملا متفاوت از ورزش های دیگر مخاطبان است. در واقع esports مخاطبان در حال حاضر 10 برابر بزرگتر از تعداد افرادی که به تماشای 2019 سوپر باول.

IAB در بر داشت که 43 درصد از esports طرفداران سالانه یک خانوار درآمد از $75,000. این قدرت هزینه های جذاب است به خصوص برای مارک های که می خواهند برای به دست آوردن مشتریان جدید است. جوان نسل وای و Gen Z’ers می خواهید بیشتر معتبر تعاملات با مارک های. در برندها شروع به رسمیت شناختن است که به منظور تجدید نظر به این جمعیت آنها نیاز به پیدا کردن راه های تبلیغاتی است که در حال آلی و معتبر در طبیعت است. Esports این را به آنها.

ورزش های سنتی بسیار محدود ارائه شده از نظر تبلیغات تجاری–معمولا محدود به بیلبوردهای کشباف و آگهی های بازرگانی. Esports ارائه یک بزرگتر بوم. برای مثال ژیلت بازی داد با Twitch اجازه می دهد تا streamers به همکاری با ژیلت برای ایجاد محتوای سفارشی. طرفداران آن را می دهد یک حس نزدیکی با مورد علاقه خود را streamers از طریق “بیت برای تیغه” برنامه.

در اینجا نیز نهفته است یک فرصت بزرگ برای غیر بومی مارک های که تا کنون در آنجا ماند و دور از تو رفتگی در دیوار esports بازار است. نگاهی به عنوان مثال خانه های لوکس فرانسوی Louis Vuitton, که به تازگی اعلام کرد که با همکاری بازی شورش است که در آن طرح آیتم های مجازی در لیگ از افسانه است که بازیکنان می توانند به خرید با پول واقعی در این بازی است. رفتن یک گام بیشتر, لوکس, مد, خانه صرف 900 ساعت ایجاد یک سفارشی در مورد جایزه برای لیگ esports نهایی.

Esports در فرهنگ پاپ و فرصت های خلاق برای برندها

با esports همگرایی بازی و فرهنگ پاپ گرفته اهمیت است. از بینندگان از esports در حال رشد است گسترده تر و گسترده تر به خصوص به عنوان نام های مشهور در صنعت موسیقی مانند دریک و Travis Scott, شریک خود را با, منجر مسابقات esports. Esports نیز پویا تر از طبیعت ارائه بازیکنان و streamers نزدیک کانال برای رسیدن به طرفداران زنده از طریق تعاملات و چت درون بازی و همچنین از طریق رسانه های اجتماعی.

علاوه بر زنده جریان از بازی ها در سیستم عامل های مانند کشش و میکسر نیز منتقل پویایی است. بازیکنان نه تنها درگیر در فعال esports بلکه باید این فرصت را به ارتباط برقرار کردن با طرفداران به طور مستقیم. این کاهش مجازی فاصله بین طرفداران و بازیکنان است.

منبع: توییتر/نینجا

و علامت های تجاری در حال حاضر به رسمیت شناختن است که streamers مشهور هستند خود را در زمینه. گاهی اوقات حتی یک اشاره از یک نام تجاری توسط این پارسه به اندازه کافی برای ارسال فروش آسمان موشک! نگاهی به عنوان مثال زمانی که نینجا شکست رکورد فروش (و وب سایت!) یک لباس با نام تجاری فقط با ذکر آن در جریان است. محبوبیت خود را نیز led آدیداس برای ایجاد امضای کفش با محبوب streamer که به فروش می رسد در کمتر از یک ساعت پس از راه اندازی.

این محبوبیت رو به رشد از لیگ و bankable “ستاره” ایجاد کرده است بیشتر راه های خلاق برای برندها برای افزایش به یاد بیاورید و میل. زنجیره غذایی وندی مثلا ترویج آن “تازه یخ زده” ایدئولوژی با اجرای آنلاین شیرین کاری به جریان زندگی در حرکت یا کشش ناگهانی و حمله به مناطق از نقشه با مارک شرکت های رقیب. برگر کینگ هم ترویج اندازی آن غیر ممکن گنده برگر در یک همکاری با محبوب streamer FaZe قبیله که تولید چالش ویدئوها و یکپارچه تست طعم و مزه.

دنیای مجازی ارائه بی نهایت بیشتر فرصت های خلاق از دنیای واقعی است. این به این معنی است که به زودی این صنعت خواهد بود شاهد و رانندگی کاملا جدید و ابتکاری برای تبلیغات در esports. بر خلاف سنتی در عرصه این روش می توان دقیقا اندازه گیری و تنظیم به درایو بالاتر به رسمیت شناختن نام تجاری و نام تجاری میل و می تواند در خدمت به متحد کردن آنلاین و آفلاین کمپین های ایجاد نقاط تماس در سراسر مدرن کاربر روزانه تجربه می کنند.

تبلیغات در esports — و راه پیش رو

Esports شده است مصرف آن در جریان اصلی است و به رشد و حتی بزرگتر. در 2019, 6.6 میلیارد ساعت صرف تماشای esports ویدئوها در سراسر جهان است. با توجه به گزارش های کسب و کار خودی ها esports بازار در مسیر به پیش افتادن از $1.5 میلیارد دلار توسط 2023. به دور آن بررسی های اخیر توسط فولی و Lardner LLP و Esports ناظر نشان داد که همراه با حمایت تبلیغات در esports یکی از عوامل رانندگی برای رشد درآمد. “پرش از 41 درصد در سال 2018 به 51 درصد در سال 2019 نشان دهنده رشد دخالت هر دو بومی و غیر بومی مارک” ذکر شده در این گزارش است.

رشد تبلیغات در بازی های ویدئویی و esports بدان معنی است که برندها هم اکنون می توانید رابط به طور مستقیم با قبلا سخت به رسیدن به مخاطبان است. و مارک نیازی به رفتن بیش از حد خارج از منطقه راحتی خود را به بهره مندی از esports ارائه می دهد و تبلیغ هر دو آشنا و جدید راه خود را برای رسیدن به مخاطبان هدف. راه آشنا ممکن است شامل نشان دادن تبلیغات بر روی اشیاء است که وجود دارد, در, سنتی, زندگی واقعی, رویدادهای ورزشی,: تابلوهای تبلیغاتی, کشباف, آگهی ها در اطراف حاشیه زمین بازی, بالن, و بیشتر. راه های جدید شامل توانایی برای تبلیغ در esports بازی خود یک فرصت است که برگ های اتاق را برای نامحدود امکانات خلاقانه.

Esports در حال افزایش و نه کاهش در هر زمان به زودی. تبلیغ در حال حاضر در حال بدست گرفتن بخشی در این هیجان انگیز مجازی حوادث و ایستاده برای بهره مندی از همکاری بیشتر به عنوان سال گستراند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de