چه چیزی را از گوگل رسمی از اجرای nofollow روز رسانی

گوگل رسمی از اجرای بدون دنبال به روز رسانی به صورت خزنده و نمایه سازی اهداف را آغاز کرده است پس از اعلام آن در تاریخ 1 مارس.

برای کسانی که آن را از دست رفته غول فن آوری نشان داد که هیچ-به دنبال ویژگی لینک خواهد تکامل برای تبدیل شدن به یک اشاره در ماه سپتامبر. این امر منجر به یک لینک در حال حاضر مشخص شده به عنوان یک هیچ-به دنبال آن جستجو ممکن است نظر و یا حذف به جای پتو را نادیده گرفت.

همراه با مقدمه ای از دو لینک جدید ویژگی های حمایت شده و UGC, این, اخبار, سیگنال برای اولین بار به روز رسانی بدون دنبال لینک صفت پس از معرفی آن در سال 2005.

اگر چه گوگل گفت: این به روز رسانی نباید آورد در مورد تغییر قابل توجهی به خود رتبه بندی اجرای این نشان دهنده گوگل مایل به درک بهتر لینک های که در زمان بدون شک منجر به تغییرات SERP.

در این به روز رسانی بر نیاز به صورت هدفمند و خوب فکر کردن ساختمان پیوند استراتژی برای اطمینان هر لینک یک نام تجاری می سازد داده می شود حق اعتبار توسط گوگل برای حفاظت مثبت جست و آگاهی نام تجاری نتایج. با چنین قوی و هدفمند استراتژی ساختمان پیوند شما همچنین باید در نتیجه باید توانایی گریز و یا با دقت اشاره کردن لینک های خاص و این می تواند شامل لینک با لینک مذکور ویژگی های.

این به روز رسانی در نهایت خواستار برندها به ارزیابی مجدد لینک خود را در استراتژی های ساختمان که به احتمال زیاد (امیدوارم) خدمت کرده دیجیتال تلاش های روابط عمومی. اگر شما در حال حاضر به کارگیری هدفمند استراتژی ساختمان پیوند آن زمان که شما انجام دهید و توصیه من خواهد بود گرفتن دیجیتال روابط عمومی و سئو به یک اتاق به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

تاثیر تغییر

از جستجوگرها دیدگاه Builtvisible سر از جستجوگرها خواهد نای می گوید: “در حالی که بسیاری از تمرکز برای این به روز رسانی خواهد بود که تاثیر بالقوه بر روی لینک های خارجی آن نیز مهم است که به اذعان rel=”nofollow” شده است به طور گسترده ای مورد استفاده در لینک های داخلی برای کنترل خزنده و نمایه سازی.

“قبلا هیچ-به دنبال یک بخشنامه – مجموعه ای از دستورالعمل ها است که گوگل همیشه اطاعت و قابل مقایسه با یک robots.txt نپذیرفتن یا روبات متا تگ. در حال حاضر آن را تبدیل به یک قوی ‘اشاره’ بسیار شبیه یک تگ متعارف. این روشن است در زبان در اسناد و مدارک جدید که می گوید که در پیوند با استفاده از این ویژگی را “به طور کلی نمی توان دنبال کرد”.

“با توجه به این که متعارف برچسب ها اغلب نادیده گرفته شده توسط گوگل که آنها در حال استفاده می شود به عنوان یک روش برای کنترل نمایه سازی ما را به شدت توصیه می کنند که مارک توجه گوگل مشاوره برای جلوگیری تکیه بر nofollow لینک صفت و تبدیل به یک رویکرد جایگزین در اسرع وقت.

“که گفت: ما همچنین احساس می کنید که این ویژگی را ادامه خواهد داد به طور مفید و ساز و کاری برای کاهش خزنده. در نهایت, آن است که یک سیگنال است که می تواند ارائه شده توسط مدیران سایت – در کنار دیگران مانند لباس رسمی روحانیون و تنظیمات درون جستجو کنسول پارامترهای URL ابزار برای نفوذ Googlebot رفتار.”

اولیویا Wiltshire ارشد دیجیتال روابط عمومی مشاور در Builtvisible.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im