آنچه که ون راه اندازی به این معنی برای علاقهمندان به بازی و تبلیغ

در طول چند سال گذشته و به ویژه طی چند ماه گذشته از COVID-19 گیر بازی گرفته است کانون توجه در جهان سرگرمی.

محتوای بازی است
وجود داشته و رونق در همه جا از مایکروسافت آمازون با کشش یوتیوب و حتی Facebook.

حال آریل شاخ و بن Kusin همکاری مدیران اجرائی تصویری بازی و سرگرمی جدید, شبکه, ون,
در حال آماده سازی برای راه اندازی بسیار پیش بینی خود را پلت فرم در آگوست 5th این سال است.

شاخ یک امی و برنده و تولید کننده مشغول به کار به عنوان esports مدیر تولید
در بازی ضد شورش و Blizzard Entertainment در حالی که Kusin که قبلا کارگردانی رسانه های جدید در Vivendi Games که با هم ادغام شدند با اکتیویژن برای تبدیل شدن به اکتیویژن بلیزارد در سال 2008.

چند هفته پیش ون اعلام کرد صف 20+ ساعت از برنامه نویسی اصلی میزبانی توسط سازندگان محتوا است که به برخی از مورد علاقه مردم streamers و پارسه دسترسی به
با کیفیت بالا تولید studios ساخته شده توسط ون در کالیفرنیا و شهر نیویورک است.

تبلیغات

تبلیغات

نام های بزرگ خود را با برنامه نویسی در ون شامل التقاطی streamer TheSushiDragon با 200k پیروان در
حرکت یا کشش ناگهانی 23k در توییتر و 72k مشترکین در یوتیوب و همچنین سابق بازیگر پورنو روشن بازیگر/DJ/فعال ساشا گری که 1.3 m followers on Instagram, 35k مشترکین در یوتیوب و 520k
پیروان در حرکت یا کشش ناگهانی.

ون در ابتدا با ارائه جزئیات بیشتر در مورد توزیع گذشته از طرح خود آن را یک “post-کابل 24/7 gaming network” که عبور بیش از چند
سیستم عامل از جمله خطی تلویزیون. در حال حاضر با توجه به تنوع آن به تازگی اعلام کرد که برای آن August 5th, راه اندازی, ون برجسته خواهد شد به صورت رایگان در آمازون Twitch, YouTube, Facebook
بازی و توییتر.

تلویزیون متصل, سیستم عامل, شامل, اما نه محدود به, VIZIO تلویزیونهای هوشمند Comcast را Xumo جریان خدمات سینکلر STIRR و
DistroTV به نمایندگی از بیش از 30 میلیون خانواده های ایالات متحده — به عنوان به خوبی به عنوان خود
سایت: VENN.tv.

برای علاقهمندان به بازی و تبلیغ کنندگان به طور یکسان این توزیع
می تواند تمام تفاوت را. زمانی که بازی های جدید جریان سیستم عامل مانند میکسر (RIP) راه اندازی آنها دشوار به دریافت زمین تا حدودی به دلیل بینندگان بودند حاضر به مهاجرت از سیستم عامل بر خلاف
بینندگان تلویزیون که استفاده می شود به تماشای کانال های متعدد.

پارسه آنقدر عادت کرده اند به غول مانند کشش و یوتیوب که حتی زمانی که میکسر امضا دور Twitch بزرگترین ستاره مانند
نینجا و جنازه و مخاطبان خود را به سختی به دنبال تنها تغییر بینندگان خود را به اشتراک گذاری با چند دهم درصد در مقایسه با رقبای اصلی, حرکت یا کشش ناگهانی و یوتیوب.

توسط
توزیع در سراسر کانال به صورت رایگان به مکان های آشنا ون است که نه تنها با تکان دادن خنثی پرچم در جریان جنگ بین Facebook, بازی, حرکت یا کشش ناگهانی, یوتیوب (و در حال حاضر شاید Trovo, بازی, ناشر
غول Tencent به تازگی اعلام کرد که پلت فرم) بلکه واقعا استقبال از واقعیت ثابت شده است که مصرف کنندگان رسانه ها عادت نیست تغییر دهید.

علاوه بر این تبلیغ با ون را
مجبور به انتخاب بین کدام پلت فرم برای رفتن به یا که به طور انحصاری امضا streamer به حمایت.

من با صحبت دیو Eichenstein, معاون رئيس جمهور از کسب و کار
توسعه در ون و از او خواسته در مورد مفاهیم برای تبلیغ. “هنگامی که مردم می گویند ‘تلویزیون’, آنها فکر می کنم بسیاری از چیزهای مختلف از جمله خدمات جریان خطی محتوا
و غیره,” او گفت:. “در پایان روز هر کس می داند تلویزیون به عنوان یک شکل از رسانه های ما متمرکز بر آوردن مردم با هم در مرکز اتاق نشیمن خود را تلویزیون
صرف نظر از آنچه پلت فرم استفاده می کنند که تلویزیون به تماشای ون محتوای” او گفت:.

با درخواست پارسه به پرداخت عین حال یکی دیگر از هزینه اشتراک و یا برای رفتن به یک سایت جدید و یا سایت
برای دریافت محتوای آنها می خواهند برای دیدن (حداقل برای زمان حال) ون است به حداکثر رساندن پتانسیل خود را به قرعه کشی در یک موجود مخاطبان و ساخت بر آن از طریق کانال های که در آن بینندگان می دانم و
عشق.

تبلیغات به بزرگسالان 18-34 و جوان همواره دشوار است از طریق رسانه های سنتی در هزاره. با این حال ون ارائه یک فرصت منحصر به فرد
برای تبلیغ و مارک آن را به عنوان مکان همه تاکید بر همیشه گریزان Gen Z و هزاره مخاطبان است.

ون منحصر به فرد است که در آن شارژ خواهد شد هزینه های حمل و نقل به آن توزیع کنندگان
و آن است که یک بخشی از آن 12 دقیقه در هر ساعت برنامه نویسی موجودی با شرکای خود.

با توجه به Eichenstein ون است که “بسته بندی ما مطالب را به 30 به مدت 60 دقیقه بلوک به طوری که
ما می توانیم با مارک های به ادغام آنها را به پارچه از برنامه نیست و فقط باید آنها را پاپ آپ برای یک 15 – به-30-دوم تجاری است.”

میان خیلی esports و بازی,برنامه نویسی
تبلیغ بر داشت کشش عمیق تر از طریق ادغام با نام تجاری با رویدادهای بازی مثمر ثمر باشد. AB InBev, مسترکارت, State Farm و بیشتر باید حمایت کل نشان می دهد esports بخش یا بازیکن
مصاحبه ها و حتی محصولات سفارشی مانند یک لیگ از افسانه decaled کارت اعتباری برای ارتباط با مخاطبان خود را — ون در نظر دارد در مقیاس بالا اما بدون محدودیت توزیع.

توسط مهاجر دور از کابل یک access-point مدل و از انحصار برخی از جریان پلت فرم محتوای تبلیغ که در کار با ون توانایی رسیدن به سراسر که همان
آرایه وسیعی از سیستم عامل های توزیع.

اما بزرگترین سوال باقی مانده است — خواهد شد بازی های ویدئویی کشت و تلویزیون فرمت ترکیب با هم با موفقیت به ارمغان بیاورد
هم ون نمودار از بازی? هر گونه تبلیغ به دنبال رسیدن به این کلید مخاطبان باید برای آن دعا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de