چه خواهد شد, حوادث و تجربی مانند پس از مستند?

در کسب و کار از حوادث در سال 2020 معادل داشتن سهام در فیلم های پرفروش در سال 2010. Covid-19 دارای طرح میتوانست راه ما زندگی می کنند, کار و معاشرت سریع تر از شما می توانید می گویند: “Netflix و لرز” و این رویداد صنعت شده است ضربه سخت است. واقعا سخت است.

تجربه اقتصاد خواهد بود به ارزش $12bn توسط 2023 و تا زمانی که در این سال آن را در حال رشد 8 ٪ در سال است.

حوادث مردم را هم. آنها آموزش توانمند سازی و الهام بخشیدن به مخاطبان است. حوادث می تواند جرقه جنبش های اجتماعی. آنها می تواند به افزایش سود و ایجاد آگاهی نام تجاری.

اما حوادث نیز پنجم بزرگترین آلوده کنندگان در این سیاره ارسال بیش از 4bn تن زباله به محل دفن زباله و ساطع 3bn تن CO2 در هر سال است.

به عنوان یک نتیجه از مستند ما شاهد نمایشی جهانی کاهش آلودگی و انتشار گازهای گلخانه ای. کیفیت هوا افزایش یافته و Instagram تغذیه جمعیت با قدرشناسی از طبیعت است.

در حالی که این به هیچ وجه نباید تضعیف ویرانگر انسانی هزینه از ویروس و همچنین عواقب آن بر اقتصاد جهانی – این است که اغلب گفت که از یک بحران می آید فرصت برای تغییر و تحول است.

با استفاده از این در ذهن می تواند از آن زمان به kickstart یک تغییر سریع به سمت ساخت صنعت ما بیشتر پایدار ؟ اگر چه می تواند چشم انداز این رویداد صنعت مانند پست-مستند?

Hybridisation

خلاقانه برندها در حال حاضر چرخد و رویدادهای خود را مجازی تجربه اتصال با مشتریان خود از طریق آموزشی و همایش آنلاین. به عنوان ما از همه گیر خواهیم hybridisation از حوادث زندگی می کنند, اتصال کوچکتر و موضعی حوادث به مخاطبان گسترده تر از طریق جریان آنلاین.

این است که نه تنها مقرون به صرفه در یک زمان بی ثباتی اقتصادی آن را به صورت تجاری و سازگار با محیط زیست پایدار ارائه فرصت برای مشارکت توده و توزیع محتوا در مقیاس جهانی در کنار کاهش انتشار کربن است.

سفر

تا زمانی که ما یک واکسن جهانی برای coronavirus آن را بعید است که رویدادهای بین المللی برگزار خواهد شد. ممنوعیت سفر, تغییر سیاست های کشور به کشور و خطر ابتلا به مردم بیش از حد بزرگ است. حرکت از این بیماری همه گیر هزینه سفر هوایی ممکن است افزایش معنی این روند به صورت بین المللی در دسترس مجازی حوادث ممکن است ادامه یابد.

هنگامی که سفر می کند تبدیل به عملی دوباره کربن جبران توافق باید با مشتریان و ساخته شده به بودجه از ابتدا سرمایه گذاری در پروژه هایی مانند احیای جنگل.

مواد و تولید

وجود دارد به احتمال زیاد خواهد شد محدودیت های که در آن مواد می تواند خریداری شده از خارج از کشور. هزینه حمل و نقل را تقریبا به طور قطع افزایش پس از Covid-19. کسب و کار نیاز به دنبال تامین کنندگان محلی در حالی که تجدید نظر در چگونه آنها را به دست آوردن منابع مورد نیاز به منظور طراحی و ارائه رویدادهای خود را.

در حال حاضر زمان به فراتر از به سادگی ممنوعیت نی های پلاستیکی و آوردن مواد نوآورانه به جدول که اصلا باعث آسیب دراز مدت مانند میسلیوم کامپوزیت. اتمام رهبران صنعت مانند Ecobooth و لبخند پلاستیک که در حال تبدیل پلاستیک آلودگی را تولید می سازد.

اجتماعی پایداری

اجتماعی پایداری ترویج رفاه مردم و جوامع و باید در قلب هر تصمیم گیری است که ما را و هر رویداد را اجرا کنیم. شفافیت و ارتباط روشن در اطراف بهداشت و ایمنی خواهد بود خواستار در هر رویداد در حال حرکت رو به جلو به معنی اطلاعات مورد نیاز از شرکت کنندگان در حال رفتن به کشش محدودیت های حریم خصوصی.

دسترسی به رویدادهای زندگی می کنند خواهد بود تنگ تر درخواست ممکن است در مورد سلامت و سفر اطلاعات کارکنان و شرکت کنندگان است. یک سیستم ممکن است به محل قرار داده برای ارزیابی خطر. با این نتیجه هنوز به طور شناخته شده در ایمنی, گذرنامه, مدارک واکسن گواهی یا تست, در سایت, این منطقه حساس که نیاز به تنظیم شود نزدیک است.

حرکت رو به جلو

این بررسی کسب و کار هاروارد به تازگی مشخص شده است که مدارک و شواهد از شرکت های که باعث پایداری هسته ای خود را به استراتژی کسب و کار در حال پاداش وفاداری خود را از کارکنان و مشتریان و سرمایه گذاران و جوامع که در آنها به کار گیرند. شرکت های که پیش رو نگاه کنید تا ببینید که چگونه Covid-19 پایدار و نوآوری در تغییر آب و هوا می توانید درایو نوآوری و الهام بخش جدید مدل های کسب و کار و محصولات و خدمات آینده را تعیین برندگان و بازندگان در بازار است.

کسانی که رستگار را درک پایداری نمی تواند وجود داشته باشد در یک خلاء و استفاده از این زمان برای سرمایه گذاری در آموزش تیم خود را در شیوه های جدید کار قرار داده است که اقتصادی ، اجتماعی ، زیست محیطی و فرهنگی نگرانی در قلب چگونه آنها تحویل حوادث. آموزش مجاز تحت کردند به طوری که این نیز می تواند یک راه مفید برای حفظ روحیه تیم

راه کار که قبلا دست نیافتنی به نظر می رسید در حال حاضر احساس می کنید در دسترس است. در حال حاضر زمان برای سازماندهی مجدد و بازسازی تمام است که ما می دانیم – به ارزیابی مجدد شرکت ما ارزش ها و اولویت ها و به عوض ما روش نسبت به تولید رویدادها.

Selina دونالد یک پایداری مشاور رویداد تولید و از بنیانگذاران لامپ

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de