گام بعدی برای BuzzFeed خبر ؟ ‘ما هرگز فقط پیتزا و بچه گربه ها’

BuzzFeed شادی و حقیقت’ فلسفه مجموعه پیتزا و بچه گربه virality به عنوان بعید است bedfellows به سخت هدف قرار دادن اخبار. اما در furloughing کارکنان آن خواهید بود کمتر ‘حقیقت’ از انگلستان و استرالیا. می تواند BuzzFeed, فلسفه نگه داشتن درست در مواجهه با این مشکلات ؟

در مه, BuzzFeed بود در میان اخبار جهانی سازمان furloughing کارکنان (68). در BuzzFeed در انگلستان و استرالیا, کامل, اخبار تیم بودند furloughed (10 و چهار کارکنان به ترتیب). و در حالی که VC-بودجه سازمان قطع کرده و حدود 200 پرسنل در 2019 در ده ها تن در سال 2020 و سازندگان محترم اتاق های خبر شاید باعث حتی بزرگتر اعتراض.

تأمل در این چند ماه گذشته جیمز sputnik us رئیس محتوا برای اروپا می گوید: “ما نبوده است سیستم ایمنی بدن به اثرات coronavirus. و بنابراین ما تا به حال به برخی از تصمیم گیری سخت. آن را واقعا سخت بود برای خداحافظی به آن دسته از کارکنان به دلیل تمام کار های شگفت انگیز آنها انجام داده ایم در طول سال. آنها انجام داده ایم بسیار برای ساخت نام تجاری ما است.”

BuzzFeed در سال 2003 تاسیس شد و تا زمانی که مردم شده اند با خواندن مطالب در وب از آن شده است وجود دارد تلاش به نوبه خود سود. در سال 2018 را دیدم و زیان های بزرگ در انگلستان است. بعد در 20018 و به 2019 آن را تعطیل ادارات در فرانسه و اسپانیا. در ضمن آن کسب و کار در آلمان در حال حاضر برای فروش. با وجود این مشکلات BuzzFeed در سطح جهان مدعی باریک سود در نیمه دوم سال 2019. قبل از Covid-19 آن را نیز پیش بینی مدتها در انتظار سود در سال 2020 است.

با وجود آن بزرگ مقیاس بزرگ و به رسمیت شناختن نام تجاری, BuzzFeed تا به حال آن مشکلات است. وجود دارد باقی می ماند, اما ایمان در مدل کسب و کار خود. Sputnik us می گوید: “مسیر رو به جلو برای ما است که در واقع تا حدودی بدون تغییر. ما از دست داده ایم قطعه از ماشین اما دستگاه ادامه خواهد داد برای اجرای آن را به عنوان بود.”

او در شکار برای قاتل که محتوای دیجیتال استراتژی است که هنوز هم شامل ایجاد محبوب محتوای ویروسی و روزنامه نگاری. به طور فزاینده ای افسرده طبیعت از اخبار بدان معنی است که ‘حقیقت’ ممکن است نیاز به متعادل کردن توسط برخی از ‘شادی’ بعد از همه. تن شکاف ممکن است گسترش و که ممکن است یک چیز بد برای BuzzFeed.

خبر بد

بنیانگذار یونس Peretti است که در نظر گرفتن حقوق و دستمزد در حال حاضر اشاره کرده است که اخبار آن بال به آخرین سود بال BuzzFeed. قبل از همه گیر رکود این بود که تکمیل شده توسط مارک ویدئوها و فروش آن خوشمزه لوازم آشپزخانه. BuzzFeed است که نه تنها در تلاش برای monetise اخبار. مطمئن بازاریابان باید فقط شروع به قرار دادن تبلیغات در coronavirus داستان (یعنی بیشتر داستان) به دلیل نگرانی های ایمنی با نام تجاری اجرای یک صنعت گسترده یخ.

در BuzzFeed وجود دارد باقی می ماند “بزرگ اخبار کارکنان… به اکران در آمریکا” با آن تحقیقات تیم به رهبری بازگشت سردبیر علامت Schoofs که رفتگان در سال 2018 داشتن دیده می شود نه کاهش.

“ما هرگز فقط پیتزا و بچه گربه ها می گوید:” sputnik us. “ما نیاز به خلق و خوی است که با چیزی که سخت هدف قرار دادن چیزی با دندان. ما تحقیقات تیم همواره مسئول شگفت انگیز بیل های اتحاد جماهیر شوروی و که رفتن به تغییر دهید.

“آن را عادلانه می گویند که برخی از ما مطالب سرگرم کننده, اما BuzzFeed هنوز هم می توانید جدی است.”

نه همه سخت هدف قرار دادن محتوا نیاز به اخبار.

Sputnik us صحبت کردن به درام زیر اعتراضات را برانگیخت با قتل جورج فلوید و BuzzFeed منتقل شده است با سرعت به انتشار قطعات مورد چگونه برای حمایت از سیاه و سفید, کسب و کار به اشتراک گذاشته شده است کتاب توسط نویسندگان و به کاوش در سیاه و سفید زندگی می کند توجه به تجربه.

آن را ممکن است کمتر در جمع خبرنگاران گفت اما معتقد است که می توانید آن را نزدیک به این فرهنگی لحظات بیش از هر کسی.

تکه تکه و سریع در حال حرکت

Sputnik us همچنین معتقد است که “تکه تکه سریع-حرکت” BuzzFeed است که هنوز هم “به خوبی می چرخاند که برای آینده دیجیتال آینده”. از سال 2003 بوده است موقعیت برای این آینده مانند قیراط طلا بر روی چوب – فقط دور از دسترس است. اما شاید نزدیک.

انتظار کمتر منطقه-اخبار خاص اما BuzzFeed هنوز هم تولید انگلستان محتوای او می گوید. انگلستان کانال یوتیوب فقط نقض 100,000 پیروان فقط در یک سال.

مانند بسیاری از عناوین BuzzFeed, آمار رکورد مخاطبان در طول این بیماری همه گیر. کرک این مسائل و سخت هدف قرار دادن اخبار در حال تمام کردن. بسیاری آموخته شده است این چند ماه گذشته.

یک خوش بین sputnik us مذاکرات عاشقانه در مورد چابکی شرکت ارائه چند نمونه. اولین مجلس از #What2Watch یک بررسی تلویزیون نشان می دهد در توییتر بود که به معنای واقعی کلمه تن به تن در یک DM. سامسونگ حمایت شده است که فصل اول. این بار برایان اسکات و Dionne اعطای میزبانی سه قسمت اجرا با تسکو از خانه. به جای به طور کامل کارکنان استودیو آن را یک بار قوی تر, سبز, صفحه نمایش قرار داده و آنها را در استودیوی مجازی. با وجود آشکار محدودیت تا کنون فصل دو شده است outperforming فصل یک

Sputnik us سوالات اهمیت استودیو. “این است که نه بدتر نشان می دهد هر وسیله. ما از دست رفته برخی از چیزهایی که ما فکر می کنیم مورد نیاز, اما پس از آن رو به واقع تمرکز بیشتر روی مسائل که اهمیت. برخی از این چیزهایی که واقعا hangovers از تلویزیون عصر.”

کار کردن با مارک های

این BuzzFeed محتوای دستگاه ساخته شده بر اساس بومی تبلیغات در حال حاضر به نظر می رسد به همان اندازه به بازاریابی و مارک محتوای فیلم ها. در گیر BuzzFeed را بسیاری از مشتری تشریفات. خوشمزه غذا عمودی و بنیاد برای گسترده تر مدل کسب و کار هنوز هم cranks از مارک محتوا.

در خانه و آشپزخانه شاخه ایستاده اند و “کیفیت غیر قابل تشخیص است می گوید:” sputnik us. مشتری مکالمات سریع تر و کمتر بی فایده بیش از حد.

“مشتری مصوبات در آینده بیش از واتساپ که باعث می شود ما تعجب می کنم که چرا ما تا به حال به هدر رفتن یک مشتری روز کامل قبل از. آنها را به نشستن در اتاق سبز, نوشیدن, قهوه چت, زمانی که آنها می تواند احتمالا صرف وقت خود را در چیز دیگری است.”

در اوایل مستند, مشتری دیگری نبود مشتاق شنیدن عذر و بهانه در مورد مشکلات تولید و به جای دریافت خوشمزه اولین انیمیشن تصویری که انجام شده در تاریخ همتراز با قبل از تاسیس فرمت های.

و در نهایت یکی دیگر از نشانه ای از شور و شوق موج های بزرگی در خرده فروشی آنلاین. BuzzFeed و عمودی آن لذت می برد سیل ترافیک از طریق لینک های وابسته به آمازون (اگر چه آمازون کاهش نرخ آن برای یک زمان). محصول دور یو پی اس در حال رانندگی “ثبت درآمد” ادعا می کند sputnik us.

با همه گیر و جهانی جنبش قرار دادن شرکت های چند ملیتی در ناهموار, فوت فتیش داده ها مانند BuzzFeed می تواند کمک به آنها در تصمیم گیری. “ما به خوبی می چرخاند و چون از دو راه ارتباط ما با مخاطبان ما – ما واقعا آنها را درک و آنها را در درک ما است. ما فقط رسیدن به ما و مخاطبان ما نمایندگی آنها را از طریق محتوای ما.” هدف آن ضربه بزنید شرکای خود را به این روند چه که حق گرفتن مارک محتوا و یا حتی تولید محصولات سفارشی که برای مخاطبان است.

Sputnik us است شاداب خلاق و نوآوری او دیده می شود این چند ماه گذشته و این واقعیت است که مشتریان کمک های مالی این جایزه است. آن علامت های تجاری که در حال باز کردن ذهن خود را به راه های جدید کار می تواند کمک به BuzzFeed توسعه راه های جدید از صحبت کردن با مخاطبان و پیدا کردن بهترین مدل برای آینده او ادعا می کند. “آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر prefigures جهان همه ما در حال رفتن به زندگی در در 10 سال به هر حال.”

Sputnik us آمده است: “ما در حال شروع به دیدن بسیاری از جنبش هیجان انگیز در صنعت – حرکت به سوی جریان نسبت به بازی بیشتر نسبت به فرم های تعاملی تصویری. و ما در حال تجربه در تمام این آبهای خودمان است.”

BuzzFeed عشق برای نوآوری های دیجیتال به احتمال زیاد بیشتر از خطرات بالا اما امیدوارم آن را ببینید پاداش بالا به زودی بیش از حد – مبادا وجود داشته باشد بیشتر کاهش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im