گام بعدی برای John Lewis به عنوان آن ضعیف تیم بازاریابی چهره کریگ Inglis’ خروج ؟

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

طولانی خدمت epolicy از John Lewis’ افسانه ای تبلیغات مجموعه ای ترک ماه آینده. خبر می آید به عنوان یک ضربه عمده به یک تیم بازاریابی در حال حاضر سوال که چه آینده پس از ورودی ‘سر با نام تجاری’ به صورت مشارکت رفتگان حتی قبل از شروع.

مشتری مدیر کریگ Inglis پیوست بالا-خرده فروش در خیابان 12 سال پیش و مجموعه ای در مورد تایتانیک تغییر در استراتژی بازاریابی قرار دادن تمرکز بر روی ليزينگ ایده های خلاقانه است. در این روند او تاسیس سالانه لحظه در فرهنگ بریتانیا در اطراف John Lewis’ مشهور کریسمس آگهی.

اما نقش او در این سازمان شده است در زیر نور افکن در اواخر. فقط چهار ماه پیش در پی یک پوند 26m قبل از مالیات از دست دادن کارفرمایان اعلام C-suite بازسازی است که می تواند در بازاریابی برای هر دو جان لوئیس و مارک Waitrose هم تحت پائولا Nickolds به عنوان مدیر اجرایی تجاری است. که در آن Inglis مناسب خواهد بود و در این masterplan بلاتکلیف باقی مانده بود و در آینده نقش خود بود که در نگاه مشاوره و روند آن همچنان ادامه دارد.

سپس در یک شوک حرکت صرف هفته بعد دوباره org داد Nickolds اعلام کرد او می روم و از او می خواهم حتی آغاز شده است.

با توجه به طولانی تصدی Inglis ممکن است مناسب با توجه به جای خالی به عنوان رئیس مشترک تجاری است. اما زمانی که او پیاده روی دور فقط در هشت هفته جورج مارتین در حال حاضر مشتری مدیر در Waitrose را پیدا خواهد کرد خود این شرکت اکثر ارشد بازاریاب.

“از آن شده است یک افتخار به کار برای John Lewis همکاری با آن دو مارک های فوق العاده ای که به من اعتماد به نفس خواهد رفتن از قدرت به قدرت” گفت: Inglis در خروج خود را. “من تا به حال یک سفر شگفت انگیز را در طول 12 سال گذشته و من احساس می کنم در حال حاضر زمان مناسب برای من به سعی کنید چیزی جدید در خارج از همکاری است.”

و خیلی سوالات در حال حاضر خواسته بودن بیش از آنچه با نام تجاری استراتژی مهم برای بازسازی پس از یک سال از ملال انگیز فروش خواهد شد.

این Inglis تاثیر

زمانی که Inglis پیوست و در سال 2008 John Lewis مواجه شد تعدادی از مسائل. در میان “شرایط رو به وخامت” در آن زمان اساسی آن سود شد که سال 26 درصد. با نام تجاری درک بود و همچنین نیاز به بهبود.

“قبل از او پیوست, John Lewis دیده می شد به عنوان یک بیت شیک و قشنگ دور و نه برای هر کس” را به یاد می آورد نیل هندرسون مدیر ارشد اجرایی در آژانس تبلیغاتی St Lukes, که با این نسخهها کار برای خرده فروشان مانند بسیار.

Inglis’ طرح اقدام به مرتب کردن خروجی خلاق خود را. در طی یک سال او ساخته شده حرکت خطرناک از انتصاب آدم و حوا DDB (سپس دلیر شروع به کار در آژانس صحنه) به عنوان تبلیغات خود را شریک و مجموعه ای در مورد تعمیرات اساسی از این رویکرد است. تمرکز گرفته شد دور از فشار دادن محصول و به جای Inglis دفاع و پشتیبانی عاطفی و متفکر داستان سرایی بر اطراف طولانی مدت وعده نام تجاری ‘هرگز آگاهانه Undersold’.

“او قدرت نام تجاری” اضافه شده Henderson. “او تبدیل شده است.”

این بود که به خصوص مشهود در آن کریسمس استراتژی های تبلیغاتی که تحویل داده و در حال حاضر فراموش نشدنی نقاط مانند ‘صبر’, ‘خرس و خرگوش و سال گذشته ‘تحریکی ادگار’. این خیلی موثر است که باد از بودجه بازاریابی در یک جشن jerker اشک است و یک تاکتیک در حال حاضر شبیه سازی توسط CMOs در تمام شیوه ای از مارک های. اما در میان خلاق کپی و گربه های بی امان فشار فروشندگان سنتی رو به رو شد استراتژی مسلما از دست درخشش خود را.

“با نام تجاری مدرن قصه گویی تا به حال باور نکردنی در سنگ بستر از ‘هرگز آگاهانه Undersold’. اما در این سن از مجموع خرده فروشی’; هنگامی که خریداران دسترسی به آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند در بهترین قیمت آنها با انگیزه به پیدا کردن آن است که دیگر توتم آن می گوید:” راب فروشندگان, رئیس, رشد, افسر در خاکستری لندن است که شمارش Marks & Spencer در میان مشتریان است.

“و در شرایطی که مانند بسیاری از آن بالا خیابان همسالان, John Lewis است و در عین حال یکی دیگر از خرده فروش که به ‘stuck in the middle’; نه ارائه در قیمت محدوده و راحتی مانند آمازون و یا بعد و یا ارائه افزایش تجربه است که طول می کشد خرید مدرن به عرصه سرگرمی است. خرید در جان لوییس به نظر نمی رسد که تغییر مقدار برای یک نسل اما این نسل از خریداران کاملا متفاوت هستند.”

با توجه به اطلاعات عرضه شده به درام توسط YouGov, John Lewis’ ‘با نام تجاری Buzz’ نمرات (که نشان می دهد چگونه این کشور احساس می کند در مورد یک شرکت مثبت یا منفی) شده اند در کاهش مداوم پس از هدف قرار دادن یک قله در سال 2012.

“Inglis’ خروج استارک یادآوری برای همه ما که ‘نام تجاری’ تنها بخشی از پازل بازاریابی برای فروشندگان در تلاش برای حرکت سریع تغییر در خود صنعت” فروشندگان همچنان ادامه دارد.

“بدون تعهد خود را به خلاقیت و فرهنگی, شهرت, John Lewis ممکن است به راحتی باید spiralled به سرعت در حال منسوخ شدن مانند بسیاری از دیگر سنگر از خرده فروشی. او مطلقا قرار داده و آن را به قلب, انگلیسی فرهنگ به خصوص در کریسمس. بیشتر از هر نام تجاری در کشور و برای که او باید به درستی مورد تحسین قرار گرفته به عنوان یک زن شجاع و رویایی مشتری. اما شاید فقط شاید فشار ارائه فیلمهای آگهی سال پس از سال است پریشان از برخی از ریشه و شاخه رفع آن روبرو هستند John Lewis.”

چه بعدی برای John Lewis’ گیج تیم بازاریابی?

باقی مانده تیم بازاریابی در حال حاضر پیدا کردن خود را در یک موقعیت از انتظار برای دیدن آنچه که در آینده نگه می دارد. یک سخنگو گفت که استخدام به جای Nickolds به عنوان مدیر اجرایی با نام تجاری است که هنوز در جریان است. به جای آن که خواهد بود یک تصمیم برای شارون سفید هنگامی که او جایگزین چارلی ماسل شائولز به عنوان رئیس بعد از این سال.

در حال حاضر این گزارش تیم به Waitrose بازاریاب جورج مارتین.

در کوتاه مدت زمان Inglis’ استعفای مزاحم است. به عنوان St luke’s هندرسون اشاره معماران و طراحان در سراسر آگهی زمین هستند و در میان آماده سازی کریسمس تبلیغات دادخواستها. این دادخواستها خواهد بود گرفتن امضا و تعهد عظیم آماده برای خرده فروشی را مهم ترین زمان از سال خواهد بود و در راه این ماه است.

“من نمی دانم که آن زمان می توانست تصور وجود دارد خواهد بود در توسعه اسکریپت در حال حاضر با توجه به این که امضا شده در اوایل ماه مارس. کریسمس نه تنها یک آگهی است بسیار زیاد تولید در سراسر بسیاری از کانال های. وجود فشار برای دریافت کالا تولید شده و درایوهای زمان. به طوری که آنها درست در ضخامت از آن,” او می گوید.

اما در دراز مدت خروجی در حال ضربه ای بزرگ برای ورودی سفید و او نیاز به جذب به سرعت و هنگامی که او از صندلی.

“چالش های است که مشارکت چهره ها واقعا قابل توجهی از تغییر پویا از خریداران به ساختار هزینه های به کار در خیابان بالا” می افزاید: کاترین شاتل ورث بنیانگذار خرده فروشی مشاوره زرنگ و دانا.

“یک مشتری بزرگ مدیر بسیار مهم است به فرمان سازمان از طریق این آب متلاطم. آن را عادلانه می گویند که خروج خود را برگ سوراخ خمیازه, در کسب و کار است.”

هر کس که رئیس جدید به ارمغان می آورد را به سرعت پای خود را زیر میز. اگر آن را خارج استخدام سال اول ممکن است به سادگی یک مورد از طریق گرفتن زمان خرده فروشی تقویم صدمه ندیده است.

اما در زمان آنها بدون شک می خواهید به خود را علامت گذاری روی نمادین با نام تجاری. در مواجهه با پرداختن به انواع چالش هایی که John Lewis, است, این امکان وجود دارد که هر بازاریابی جدید رئیس ممکن است به سرعت پرتاب کردن سعی کردم-و-آزمایش مدل, قرعه کشی یک خط را تحت سلف میراث و در روند اتکا به آدم و حوا زیبایی.

Inglis’ رابطه قوی با آژانس بود که اغلب موضوع صنعت هیاهو – به طوری که adland را شایعه آسیاب رفت و به اوردرایو در سال 2018 در هنگام خروج از موسسان جیمز مورفی و دیوید گولدینگ برای راه اندازی فروشگاه خود را با مته سوراخ حدس و گمان که John Lewis بازاریاب ممکن است پیوستن به آنها را.

و بنابراین این سازمان نیز انتظار با نفس bated به دانستن سرنوشت آن اگر و هنگامی که – با نام تجاری جدید کارفرمایان خود را برای طولانی ترین خدمت مشتری هستند طلیعه.

“ما در حال حاضر در یک مکان مختلف با خرده فروشی رفتن را از طریق یک زمان سخت در فشار یک مدیر بازاریابی برای پیدا کردن یک راه جدید را بزرگ می گوید:” هندرسون.

“وجود خواهد داشت بسیاری از سوال اگر [احساسی, فیلمهای تبلیغاتی] حق است و رویکرد در حال حاضر. و اگر شما با آژانس شما باید برای بررسی آن است. سازمان های که چوب با آنچه که آنها در گذشته انجام نمی آخرین طولانی است. جالب است لحظه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>