آنچه ممکن است با آدرس دهی? شاید بیش از شما فکر می کنم

این هیچ راز است که نشانی است که هنوز هم کار بر روی چالش ها از جمله ایجاد واحد اندازه گیری و مجوز استاندارد را قادر می سازد مقیاس و باز کردن موجودی ملی.

گروه های صنعت از جمله پروژه پارو و در Addressability معطوف به مقابله با این مسائل است.

اما در این میان برخی از بازیکنان در حال هل دادن به جلو با ابتکاری پیاده سازی.

مورد در نقطه: کادیلاک کار با Dentsu Aegis شبکه. این تیم با استفاده از این سازمان در سراسر کشور پایگاه داده و کادیلاک را اول داده ها برای شناسایی ویژگی های نشان می دهد
کمترین گرایش به آینده خریدار یک کادیلاک.

پس از اجرا نتایج در برابر پایه مشتری با نام تجاری پدید آمده با 10 میلیون (ناشناس) چشم انداز فیزیکی
آدرس گزارش داگ ری رئیس رسانه و آمریکا سر از رسانه ها در Dentsu Aegis در طول VAB رهبری نشست.

هنگامی که این “آینده صاحبان” گرایش فایل اجرا شد
در برابر پولک مدل premium Suv ها مشخص شد که این مصرف کنندگان شد 19 بار بیشتر احتمال دارد به خرید یک کادیلاک از هر خودرو لوکس در آینده — گریه به دور از تکیه بر یک
سنتی لوکس نسخه ی نمایشی مانند مصرف کنندگان 25 تا 54 با ‘X’ درآمد.

تبلیغات

تبلیغات

“ما دریافتیم ما مشتری — و نه فقط یک SUV لوکس’ مشتری” ری تاکید کرد.

“بنابراین در حال حاضر ما می خواهم به بیرون رفتن و پیدا کردن کسانی که 10 میلیون چشم انداز addressably” و با توانایی مدیریت فرکانس, او گفت:. “اما ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما با استفاده از
راست خلاق است. بنابراین ما در حال حاضر ملاقات با چهار شرکت های مختلف را با هم خلاق رسانه ها و فن آوری” برای کمک به مد و پیاده سازی یک “اساسا متفاوت”
بازاریابی مدل کادیلاک.

این تلاش بخشی از نردبان جدید بازاریابی ابتکار محور در یک “راه خود را از” مانیفست جدید کادیلاک CMO ملیسا Grady.
این عرضه در سه لکه در طول این سال جایزه اسکار از جمله
در پخش پیش نمایش یکپارچه سازی. (یک نقطه بود از Leo Burnett دیترویت در همکاری با Dentsu Aegis قیراط و دو نفر از AOR Leo Burnett دیترویت.)

“برای نام تجاری
ساختمان ما نیاز به اتصال مردم به هدف از این نام تجاری از طریق فرهنگی لحظات مانند جایزه اسکار” ری ادامه داد. “اما ما همچنین نیاز به پیدا کردن کسانی که 10 میلیون بالا-گرایش
مشتریان در هدفمند ترین راه و تحویل مناسب و خلاق است.”

همین روند در حال حاضر شده است مورد استفاده برای ایجاد گرایش برای مدل های بیوک و شورلت بنابراین “در حال حاضر ما می خواهیم به رفتن
و رسیدن به آن دسته از مشتریان با تبلیغات مختلف,” او اضافه شده است.

“داشتن مخاطبان این رویکرد به ما اجازه می دهد نه تنها خرید خطی متفاوت; در حال حاضر ما یک بخش که می تواند ما را به
نشانی,” Grady به تازگی تایید برای ترجمه. “در حال حاضر به جای تلاش برای انجام مدل سازی ما به ما نشانی از همکاران و بگو:” در اینجا ما مخاطبان است. این
چیزی است که ما می خواهم برای فعال کردن’… من نمی نیاز به نگاه به طور یکسان مدل من نمی نیاز به داده های خود را. در اینجا مخاطب من. چگونه شما می رویم برای کمک به افزایش و رسیدن به فرکانس? و چگونه
می تواند به شما کمک کند به من نشان می دهد متفاوت است؟'”

مثال دیگر: از طریق همکاری های جدید با ad-tech شرکت MVPDs و تلویزیون مجموعه تولید کنندگان کشف به زودی قادر خواهد بود به ارائه
تبلیغات مختلف برای همان نام تجاری به ملاحظه گروه های مخاطب در یک نشانی, جهان, جان Steinlauf کشف ارشد ایالات متحده فروش تبلیغات افسر گزارش شده در طول VAB رویداد.

Steinlauf با استفاده از یک مثال فرضی است که در آن یک خودرو با نام تجاری تصمیم به تبلیغ در یک کشف شبکه ای سری در این سال سه ماهه اول.

حدود 40 میلیون نفر از
شبکه 90 میلیون خانه های آدرس دهی را فعال کنید و اگر این برنامه دارای 2 خانوار امتیاز این بدان معناست که 800.000 خانه خواهد بود, او گفت:. این برند می توانید انتخاب کردن به “حک کسانی که خانه
به چهار سطل 200,000 هر, و ما می توانیم توزیع چهار های مختلف تبلیغات — یکی برای هر سطل” Steinlauf گفت. “این چیزی است که من تماس بگیرید ‘کپی انشعابات.'”

باقی مانده غیر نشانی خانه های که در حال مشاهده پیش نمایش ممکن است دیدن یک زمینه تبلیغ از نام تجاری همان. “یا شاید ما ممکن است به یک پاسخ مستقیم تبلیغ و بگو: شما می توانید
غیر addressables در هر هزینه به ازای هر واحد فروش ما,” او اضافه شده است. “این در حال آمدن است به دلیل مشارکت ما زده در شش ماه گذشته.”

در ad-tech
جبهه علامت است انجام نشانی کمپین آزمون با برندها و دیدن مقیاس است که ممکن است افزایش قابل توجهی در مورد هر شش ماه گزارش دیگر روزنامه نگار, Nicolle Pangis,
مدیر عامل شرکت علامت است.

علامت دارای جعبه تنظیم بالا داده در 38 میلیون از 80 میلیون خانوار در سراسر 120 شبکه های کابلی. “ما را که داده ها و پوشش هر ملی, خرید که یک نام تجاری است
انجام می شود بنابراین ما می توانید ببینید بیش از قرار گرفتن در زیر قرار گرفتن در معرض و بدون قرار گرفتن در معرض” او گفت:.

“آنها همچنان به خرید ملی, اما در حال حاضر آنها می توانید ببینید که در آن آنها [از دست رفته مخاطبان] یا
در معرض بیش از حد. یک بار آنها را که اطلاعات آنها می توانید بر روی آن عمل در مبارزه بعدی. و سپس آن را دوباره و دوباره به طوری که آنها به طور مداوم در حال تصفیه.”

در حالی که آن را هنوز هم در اوایل روز ، این نتیجه نشان می دهد “وعده از این همه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im