چه چشم انداز رسانه ها عرضه-و-تقاضا فرمول?

یک واگرا رسانه های بازار بین عرضه و تقاضا همراه با این بحران همه گیر. وجود دارد راه رسانه های بالاتر عرضه و انتظار پایین تر تبلیغات و تقاضا.

خواهد شد که معادله ماندن همان
سه یا شش ماه از در حال حاضر ؟

تلویزیون متمرکز بازاریابان در حال حاضر حس وجود خواهد داشت یک افت قابل ملاحظه در هزینه های از جمله رسانه های دیجیتال است. Facebook
و توییتر در حال حاضر اشاره کرد بالاتر اجتماعی-رسانه, مصرف, اما پیش بینی بسیار کاهش درآمد حاصل از تبلیغات برای سیستم عامل مربوطه آن.

اما نه هر کسب و کار است و آمار به همان اندازه: آمازون
Walmart, Target, و CostCo در حال دیدن بسیار بالاتر خرید مصرف کننده. مواد غذایی فروشگاه زنجیره داروخانه های زنجیره ای و دیگر ضروری مصرف کننده و خرده فروشان در حال انجام کسب و کار بزرگ — و همچنین به دنبال
بالاتر استخدام و فعالیت است.

با یک پرش — 3.3 میلیون نفر در حال حاضر از این کار می توانید ببینید کسانی که بالقوه کارگران تغییر به بسیاری از این کسب و کار از رستوران ها
میله سالن مو و بهداشت و درمان باشگاه که نگاه به در مشکل برای برخی از زمان.

تبلیغات

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد مصرف کنندگان در حال حاضر بالا آگاهی در مورد که در آن به نوبه خود برای نیازهای ضروری. همه یکی
نیاز به انجام است را ببینید خطوط در هدف Costco خارج شده و دیگر فروشگاه های مشابه.

سخت تر نتایج را از بزرگ رستوران های زنجیره ای تغییر به آنلاین را خارج و تحویل و خودرو
بازاریابان امیدوار کننده خرید آنلاین و تحویل ماشین. کسانی که بازاریابان صرف چند دلار در تلویزیون در حال حاضر.

Gibb Haljun مدیر عامل رسانه های سرمایه گذاری در GroupM می گوید: آنچه در تلویزیون
تبلیغ و بودجه در دسترس می تواند در درجه اول سر به شبکه های پخش-و دور از کابل شبکه. بیشتر طناب برش از مصرف کنندگان خواهد رسید حاشیه کانال با محدود رسیدن به نفع
گسترده تر رسیدن به شبکه.

علاوه بر این, با, بالاتر, حق بیمه, مشاهده تلویزیون, انتظار وصل تلویزیون به دست آوردن — همه با توجه به درک بهتر اسناد و کسب و کار نتیجه نتایج.

برای مثال
Beachfront یک تبلیغ ویدیویی مدیریت شرکت می گوید ماه بیش از ماه رشد از فوریه 22 مارس 22 دیده است آن طور متوسط روزانه “تبلیغات درخواست ها” را برای ایالات متحده به تلویزیون متصل سیستم عامل ظهور
105%; با همه آگهی های درخواست-از جمله دسکتاپ و تلفن همراه و دیگر — تا 51%.

شاید پس از آن اجتماعی-رسانه های تبلیغاتی — Facebook Twitter — فقط عقب مانده در حال حاضر. امیدوارم این
قوی تر خواهد شد در نتیجه در کوتاه مدت دوره.

شاید تلویزیون را به عنوان به خوبی. بازگرداندن برنامه نویسی ورزشی در تلویزیون کمک خواهد کرد شروع به پا زدن است که — یک عامل عمده در هر معادله ریاضی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de