نام تجاری ایمنی است که یک چالش جدید و در عین حال از آن باقی مانده بالا از ذهن برای برندها و همچنان برای به دست آوردن توجه جهانی.

مارک هنوز تجربه با نام تجاری مسائل ایمنی امروز و در حالی که ذینفعان صنعت را خواستار شفافیت و پاسخگویی از فن آوری فروشندگان و تبلیغ شرکای استانداردهای جدید برای نام تجاری ایمنی مهم برای حفاظت از مارک های ما از ارتباط با نا امن و غیر قانونی و محتوای نامناسب.

یک پیش بینی از eMarketer پیش بینی کرد که رسانه ها تبلیغ صرف در ما برسد تقریبا $259bn این سال است. بازاریابان باید ماهر تر از همیشه در چگونه آنها سرمایه گذاری خود را programmatic آگهی دلار در سال 2020 است. غفلت به انجام این کار می تواند عواقب گران قیمت. تحقیقات از CMO شورای اسلامی نشان می دهد که 48 درصد از مصرف کنندگان را رها برندهای اگر تبلیغات خود را به نظر می رسد بعد به محتوای نامناسب و یا خبر جعلی.

به عنوان تیم خود را تنظیم نام تجاری خود ایمنی استراتژی برای سال آینده آن کمک می کند تا به مکث و از آنچه نام تجاری ایمنی است و چگونه ارزیابی درجات مختلف از نام تجاری ایمنی می تواند کمک به تبلیغ ناشران و سیستم عامل با هم کار کنند برای پیدا کردن یک راه حل پایدار است که نه تنها شفاف بلکه مقیاس پذیر و موثر است.

آنچه با نام تجاری امنیت ؟

نام تجاری ایمنی مجموعه ای از استراتژی ها و اقدامات برای حفاظت از برندها از ظاهر شدن در محیط های ناامن. هدف نهایی این است برای اطمینان از ارزش ويژه برند و اعتماد مصرف کننده دست نخورده باقی می ماند.

یکی از رایج ترین تکنیک های تبلیغ تکیه بر این است که یک لیست سیاه که اسناد تمام دامین یک نام تجاری به عنوان حکومت تبلیغاتی کانال. علاوه بر این کلید واژه ها در فهرست سیاه را نگه می دارد یک رکورد از کلمات برای جلوگیری از در نظر گرفته است که خارج از محدوده.

به عنوان مثال نصب نگرانی از ظهور خبر جعلی خواسته است تا بازاریابان به اقدام برندها کار کرده اند با آگهی تایید همکاران به ممنوعیت محتوای خود را از ظاهر شدن در این سایت های غیر قابل اعتماد و یا در کنار مطالب حاوی کلمات خاص یا عبارات مانند “نژاد پرستی” و یا “بمب”.

اما بازاریابان مدرن به طور فزاینده ای در تحقق یک لیست سیاه به تنهایی کافی نیست.

چرا لیست سیاه می افتد کوتاه

لیست سیاه بود و فن آوری راه حل انتخابی برای یک زمان طولانی. در حالی که آن را مفید آن نیز می تواند بیش از حد گسترده ای به عنوان شرایط مشترک گاهی اوقات می تواند بلوک امن و با نام تجاری محتوای مناسب و آن را دشوار است به سفارشی برای نیازهای منحصر به فرد هر تبلیغ. این می تواند کاهش تبلیغ رسیدن و با ارزش هدر آگهی دلار – تبلیغ کابوس.

واقعیت این است که محیط های که 100% با نام تجاری ایمن فقط وجود ندارد. وجود دارد نه یک هدف ساده مجموعه ای از “با نام تجاری ایمن” و “نام تجاری ناامن” محیط.

البته برخی از محتوای نا امن است برای همه علامت های تجاری مانند سخنرانی نفرت یا تروریسم. اما مطالب دیگر کمتر آشکار است. برندها نیاز به تصمیم گیری در مورد مناسب خود را بر اساس ارزش ها و مصرف کنندگان آنها را به امید رسیدن به.

که در آن فهرست سیاه نتواند علامت. به عنوان مثال کلمه کلیدی برای مسدود کردن اصطلاح “چاقو” به احتمال زیاد محافظت از تبلیغ از داستان در مورد جرائم مربوط به چاقو. هنوز هم آن را نیز بلوک تعداد زیادی از پخت و پز صفحات و یا حتی استعاره در مورد چیزی است که کاهش مانند یک چاقو است. همان می رود برای URL رشته مسدود کردن. برخی از آدرس های غیر descript و می تواند در نتیجه افزایش نام تجاری خطر و یا تبدیل به فرصت های از دست رفته.

در بسیاری از راه های آن پایین می آید تا بدانند حق تعادل بین حفاظت از نام تجاری و در مقیاس. و لیست سیاه اغلب نتواند برای پیدا کردن فرمول درست.

چرا سفارشی نام تجاری ایمنی پاسخ

همانطور که ما قبلا بحث برخی از محتوای نا امن است برای برندها بدون توجه به آنچه. وجود دارد یک لیست پیش فرض از حساس دسته بندی های مورد استفاده در آگهی های صنعت فن آوری برای ردیابی و حذف صفحات که شامل موضوعاتی مانند جرم و جنایت, درگیری نظامی, وقاحت, محتوای بزرگسالان ،

استاندارد این بخش ارائه off-the-shelf با رویکرد تجاری ایمنی اما فاقد نکات دقیق وظریف و ظرافت برندها نیاز به حداکثر خود برسد و مقیاس.

به جای علامت های تجاری باید ایجاد سفارشی نام تجاری ایمنی بخش است که به حساب خاص خود را نیاز دارد. در غیر این صورت پتو محرومیت می تواند زیر در خدمت مبارزات انتخاباتی خود را بی ارزش و محدود که در تبلیغات خود قرار می گیرد.

درک درست متن

درک این زمینه در نظر گرفته شده از صفحه در زمان واقعی می تواند کمک به مارک های بهره مند از هر دو ایمنی و مقیاس. پیشرفت در فن آوری های متنی حداکثر رساندن تاثیر هر دلار صرف شده و در نتیجه بیشتر با نام تجاری تبدیل و افزایش پتانسیل برای جذب مشتری.

در یک جهان در حال تحول محتوا تنها راه برای درک درست متن است به شیرجه رفتن عمیق و تجزیه و تحلیل محتوا در سطح صفحه. خزنده مطالعه و طبقه بندی هر یک از دارایی ها در هر صفحه به درک مکالمه می تواند کمک به بازاریابان تصمیم گیری آگاهانه در مورد که در آن تبلیغات خود را قرار داده و بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای جذب مصرف کننده توجه است.

برش لبه فن آوری های استفاده از ماشین آلات پیشرفته-الگوریتم های یادگیری برای تعیین اینکه آیا محتوای یک صفحه مناسب است نه تنها بر اساس ضوابط در این صفحه اما در این زمینه که در آن آنها استفاده می شود تا نقاط کور وجود دارد. آنها همچنین کمک به تبلیغ ساخت مدل های که با خود نام تجاری خاص نیاز دارد نه فقط generic دسته.

چرا آن کار می کند برای برندها

سفارشی نام تجاری ایمنی راه اثبات شده برای بالا بردن استراتژی های تبلیغاتی خود را. چرا ؟ آن طول می کشد را به حساب یک نام تجاری ذهنیت. برای مثال آنچه که “با نام تجاری مناسب” به Warby Parker ممکن است خارج از محدوده برای یک شرکت مانند اولی است.

فقط به عنوان هر فرد متفاوت است, برندها نیز معتقدان صفات منحصر به فرد و تفاوت های ظریف. که آیا آنها را بدون خطر رویکرد و یا می خواهید بیشتر از طول و عرض تا آنجا که در آن آنها می خواهید تبلیغات خود را به نظر می رسد هر دو در انواع برندها می توانید اجتناب از خطر در حالی که گسترش خود را در رسیدن به متنی با استفاده از هوش.

و با وسعت سفارشی نام تجاری راه حل های ایمنی در دسترس تبلیغات آنلاین می شود به تدریج امن تر از همیشه قبل از.

نام تجاری ایمنی در سال 2020 و فراتر از آن

نابجا و منحرف آگهی ها تهدیدی برای شهرت از بزرگترین علامت های تجاری. اما با نام تجاری ایمنی نیست فقط چیزی که باید آغاز شود زمانی که یک رویداد ناگوار رخ می دهد.

یک نام تجاری قوی ایمنی استراتژی نیاز به یک رویکرد است که اجتناب از سهل انگاری به طور مستمر نظارت و در واکنش به همیشه در حال تغییر محتوا و قرار دادن پیام های خود را در مناسب ترین مکان برای بهترین تعامل با مصرف کنندگان است.

به دنبال به جلو به 2020 و فراتر از آن در نظر گرفتن چگونه شما می توانید یک رویکرد پیشگیرانه به نام تجاری ایمنی. اعمال نفوذ متنی هوش همکاران می تواند به شما کمک کند اعتصاب تعادل بین تناسب و برای رسیدن خاص خود را با نام تجاری و کمک به شما را از محتاط به اعتماد به نفس در حال برنامه ریزی جهان است.

درک عاقلانه است معاون رئیس جمهور در زمینه Oracle Data Cloud.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im