چه روند در ق… و چه معنی است برای مارک ها ؟

چه جهان مانند برای بازاریابان از طریق لنز ق? آن را پر از کیک سورئال نقاشی ورزشگاه صفحه اصلی و تعداد زیادی از مصرف کننده بینش. درام با همکاری ق بازاریابی علوم تیم برای یک ماهانه دو بار در چه روند و آنچه در آن به معنی برای علامت های تجاری. در اینجا چیزی است که ما کشف کرده ایم تا کنون.

کیک که شبیه به لپ تاپ. کیک که شبیه سر کاهو. آه! کسانی که کیک خوشمزه. پس از آن وجود دارد این است که هنرمند سایپا Wray نقاشی خود و نقاشی خود و نقاشی خود را… آیا این به سادگی عجایب روند در ق و یا آنها منجر شاخص های بازار?

برای مارک های که می دانید که به کجا نگاه و چرا ق جوامع در حال حاصلخيز است. به رسمیت شناختن است که وجود دارد یک فرصت برای بازاریابان و برای Reddit خود را به سرمایه گذاری پلت فرم راه اندازی کرده است یک بازاریابی علوم تیم به رهبری جک کخ قبلا از Spotify در LinkedIn و Electronic Arts.

کخ تیم مصالح میلیاردها ارسال upvotes “همه آنچه اتفاق می افتد در میان ما 430 میلیون بازدید کننده در سراسر 130,000 جوامع,” او می گوید. “ما به جهان در مورد جهان خود را از طریق لنز از ق و داده های ما.”

او همکاری با رئیس استراتژی تجاری خواهد کدی که نظارت یک تیم مسئول برای پیدا کردن “خانه” برای برندها در ق. و این که فقط این ترفند واقعا اگر redditors نمی مانند یک نام تجاری دخالت آنها در حال رفتن به شرکت و یا بدتر, آنها ممکن است آن را زباله. اما اگر آنها را مانند آن را با نام تجاری فقط ممکن است تبدیل شدن به بعدی Jimmy john’s. ساندویچ های زنجیره ای ایجاد شده خود را الگوی رفتاری با ضعیف کشیده آگهی ایجاد شده در مایکروسافت رنگ است که به عنوان خوانده شده: “من کار از خانه بدون تیم طراحی. امیدوارم این انتقال Jimmy john’s, است, باز, برای تحویل.” بسیاری از تحسین کپی مسخره…در حالی که همه معتبر آگاهی با درگیر مخاطبان ایجاد شده بود در یک زمان حیاتی برای نام تجاری.

پس از آن وجود دارد Netflix بکشد. در حالی که آن را نمی ممکن است کمک کرده اند با درآمد Netflix به ثمر رساند و یک ضربه با redditors با رها کردن کل گوگل درایو جدید شواهدی وجود دارد که نمی توان آن را به آن احیای نشان می دهد اسرار حل نشده. این راند طرفداران عمیق تر به این موارد سری و با نام تجاری.

وجود دارد مقدار زیادی از نمونه های دیگر از نیسان متحد بانک و اقتصاد را انتخاب کنید. پس چه همه آنها مشترک است ؟ کخ و کدی می گویند آن را جوش پایین به این سه چیز:

عمل آنها در روند فعلی به عنوان آنها رخ می دهد (مانند افرادی که در شکل سریع). r/homegym بود +255% سنبله در نمایش ها برای هفتۀ منتهی به 13 ژوئیه. این انبار و حمل و نقل موضوع نقش مهمی در توجه را بالا محتوا مانند صفحه اصلی بدنسازی ایجاد شده به عنوان یک سورپرایز برای یک عضو و یک زیرزمین ورزشگاه حک شده از یک دهه از گرد و غبار و عنکبوت. “گفتگو منتقل شده از به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد پخت نان به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد راه اندازی یک باشگاه بدنسازی خانگی می گوید:” Cady. “این فقط در مورد تجهیزات. این چیز کمی است که آن را احساس می کنم مثل یک سالن مانند آگهی ها بر روی دیوار. این نوع بینش عملی برای برندها به در آمده و در بخشی از یک مکالمه در یک راه مثبت است.”

آنها را ضربه بزنید به هدف اما نه از نوع بازاریاب معمولا مورد بحث است. شرکت های خودرو, برای مثال, می توانید به هدف واقعی از اتومبیل مانند یک شور و شوق برای مسابقه (به عنوان مثال r/نسکار r/Formula1) یا r/overlanding (که در آن مردم را در وسایل نقلیه خود را آفرود). “جوامع در حال اتصال در اهداف و اقدامات به دلیل آن می گوید:” کخ. “این باعث ایجاد داده های ارزشمند برای بازاریابان و مخاطبان خاص با یک علاقه خاص.”

آنها صحبت اصیل, حتی اگر آن را یک woof, فریاد زدن و یا یک الگوی رفتاری است. مستقیم به مصرف کننده سگ رفتار شرکت Aspca چیزی است که انجام چند مارک های همیشه در حال انجام با موفقیت با استفاده از یک الگوی رفتاری در مقابل مخاطبان خود را از اینترنت صاحبان حیوان خانگی. در واقع Aspca موفق شد تا آن را در بر داشت خود را در صفحه اول تحقیق/FellowKids بودن تحسین یک جامعه به طور معمول با تمرکز بر skewering مارک’ تلاش در صحبت کردن به اینترنت مخاطبان است. “آن را در مقابل صاحبان حیوان خانگی در جوامع مانند r/rarepuppers زبان خود را زبان موجود در فرهنگ خود می گوید:” کخ. “جوامع باز به صحبت کردن با برندهای اگر آنها واقعا پیدا کردن ارزش در ارتباط است.”

اما آنچه در مورد کیک و مرد است که نقاشی خود را به بی نهایت? این هم بخشی از یک روند بزرگتر. در واقع وجود دارد یک 12 درصد سنبله در هنر و صنایع دستی مورد علاقه گروه 21 درصد افزایش در چاپ 3D و 28 درصد افزایش علاقه لگو. به نظر می رسد افرادی که پناه (با نام مستعار به دام افتاده است) در داخل و پیدا کردن جدید و موثر راه برای ویژگی های خود را در خانه خلاقیت. فرصت بازاریابی و یا مد زودگذر است ؟ شما قضاوت کنید.

bark box

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de