وقتی که می آید به حفظ تمرکز من در زندگی بدترین دو جهان است.

به غیر از فقط چند ماه از من از خواب بیدار شده ام و هر روز از من 25 سال گذشته در حال اجرا یک سرمایه گذاری-بودجه tech
راه اندازی که در آن هر گفتگو نشست و حرکت بازار به نظر می رسد به وعده آنلاک حتی بیشتر بیکران فرصت است. همه چیز شگفت انگیز است.

به اضافه این که من یک
ابدی خوش. همه چیز ممکن است.

اما وقتی که همه چیز هم شگفت انگیز و ممکن است آن را همیشه آسان نیست برای حفظ تمرکز لازم برای در حال اجرا یک کسب و کار خوب.

خوشبختانه سرمایه گذاران وجود داشته باشد.

کسانی که واقعا خوب در سرمایه — است که به مراتب کوچکتر تعدادی از کسانی که ادعا می کنند VC در پروفایل LinkedIn و کسب و کار
کارت — تمایل به بسیار خوب در کمک به مردمی مثل من تعادل لجام گسیخته خوش بینی با تمرکز. و اگر ما خوش شانس ما VCs ما یاد می دهد برای تبدیل شدن به حتی بیشتر متمرکز به عنوان بازار شکل گرفتن سفارشات
رشد و کسب و کار ما را در مقیاس واقعی.

تبلیغات

تبلیغات

اما متمرکز ماندن ندارد به معنی تکرار چه کار کرده دیروز یا حتی دیروز موفق محصولات. ساختمان و
شرکت های در حال رشد در بازارهای تحت تکنولوژی-متولد اختلال نیز یک تمرین یادگیری است که نیاز به انعطاف پذیری و دقت و دیماه توجه به جزئیات است. برنده شدن به معنی تحقق است که شما
هرگز ماندن همان شما همیشه بهتر-و یا شما در حال بدتر شدن است.

بهترین فرمول برای گرفتن بهتر است برای تست یادگیری و بهینه سازی, حتی اگر تنها در مقادیر کم و
قطعات کوچک از کسب و کار شما. اگر مشتریان خود را نیازهای در حال تحول است بنابراین باید محصولات خود را. به عنوان اگاه بنیانگذار اسکات کوک همیشه می گوید: “سقوط در عشق با مشتریان خود مشکلات نیست
محصولات خود را.”

شما نمی توانید در آزمون یادگیری و بهینه سازی بدون تلاش چیزهای جدید. اجازه ندهید یک دیوانه و امروز تمرکز شما جلوگیری از فردا رشد داشته است. و بله, پیدا کردن
که تعادل آنجا هنر به عنوان علم است.

در طول سال از طریق سه آمدن من نیز آموخته شده است وجود دارد یک تعادل ظریف بین نظم و انضباط و نوآوری است. هر بار که من فکر می کنم من یک
قانون جدید برای کمک به راهنمای راه ما را به آینده وجود دارد دلیل برای فرار از آن-و یا حداقل آن را تست کنید.

این است که چگونه شما افزایش وفاداری خود تمرکز: به طور مداوم پرسیدن سوال
به چالش کشیدن فرضیات و ماندن مایل به ایجاد تغییرات به بازار دیکته.

چگونه در مورد شما ؟ آیا شما به عنوان متمرکز-و انعطاف پذیر — به عنوان شما نیاز به?

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de