کجا AT&T از اینجا بروم ؟

کجا AT&T — و متنوع ارتباطات/شرکت های رسانه ای — در آینده ؟

راندال استفنسون خروج به عنوان مدیر عامل شرکت AT&T پس از سال های اخیر از
سرگرمی/تلویزیون ادغام به نظر می رسد یک جای خوب برای شروع است.

تاریخچه آشغال با مشکل معاملات از گسترش افقی از یک کسب و کار موجود. شروع با زمان
وارنر خرید AOL بیش از دو دهه پیش.

در سال گذشته 21st Century Fox که در آن می تواند همه چیز را به هر کس و به عقب کشیده, فروش نیمی از کسب و کار خود را به والت دیزنی.

شما
ممکن است فکر می کنم Comcast پارسیان — نه سال پس از خرید NBCUniversal تصویب شد — همیشه موفق بوده است. اما آن را همیشه آسان است. Comcast به عنوان یک کابل شرکت توزیع در حال حاضر به طور کلی
تصویری, موبایل و تلفن, ارتباطات, شرکت, تا به حال به شکل یک راه برای کار با انواع تلویزیون/فیلم-محور کسب و کار. که همیشه آسان مناسب از یک “خلاق” محتوای نقطه
نظر به خصوص با پایه های ارتباطی/توزیع عملیات.

تبلیغات

تبلیغات

والت دیزنی — برای تمام خرید خود را در طول سال پیکسار, Marvel, لوکاس فیلم و نیمی از Fox TV/دانلود فیلم کسب و کار — shies
دور از افقی حرکت می کند. به طور خاص, این بدان معناست که نه وارد شدن به سنتی پرداخت TV توزیع بازی.

البته دیجیتال D2C کسب و کار با دیزنی+ ESPN+ و Hulu به نظر می رسد
به سمت راست حرکت می کند.

AT&T هنوز
تلاش برای تعیین این بخش باشد. اما آن را برای اولین بار نیاز به کشف کردن برخی از اساسی آن “لوله” مسائل شروع با که در آن DirecTV به عنوان یک نام تجاری در جریان است که در ادامه به شدید
مشترک ضرر و زیان است.

یک کلید نشانه ای است که این شرکت گفت: DirecTV که قرار بود برای جلوگیری از همه گسترده مبتنی بر تبلیغات تجاری — تنها با تمرکز بر بازاریابی به روستایی یا مناطق حومه.

به نوبه خود
AT&T تلویزیون جدید خود را مبتنی بر اینترنت قرارداد مبتنی بر پرداخت خدمات تلویزیون (یکی که رقابت بیشتر با طب سنتی, کابل, ماهواره مخابراتی اپراتورها) انجام نشده بسیار است. نه AT&T تلویزیون در حال حاضر سابق سرویس DirecTV در حال حاضر یک جریان غیر قرارداد پرداخت خدمات تلویزیون که در رقابت با شرکت هایی مانند زنجیر TV, Hulu + برنامه های زنده تلویزیونی, در میان دیگران.

هیئت منصفه هنوز بیش از WarnerMedia
— آن شبکه های تلویزیونی (ترنر و HBO) و آن movie studio. این شرط بندی بزرگ است حق بیمه خود را, جریان ویدئو پلت فرم HBO Max که راه اندازی در مه.

مثبت است HBO همچنان قوی
درخواست نام تجاری برای مشترکین.

اما برخی از تحلیلگران نگران هستند که اینکه در تمام WarnerMedia مطالب را به یک سرویس — HBO, برنامه نویسی, برادران وارنر فیلم/نشان می دهد تلویزیون و دیگر ad-پشتیبانی از محتوای
از Turner — ممکن است رقیق کردن نام تجاری.

نقاط قوت در اینجا است که HBO حداکثر این است که این ادعا یک کتابخانه عظیم از محصول شاید از مقدار بزرگتر به مصرف کنندگان است. خط پایین این است که آن قیمت بالاتر
$14.99 یک ماه است که از دیزنی+ ($6.99/ماه) و سه گانه اپل TV+ ($4.99/ماه).

بیشتر نقاط قوت: با کوتاه مدت جریان خوشه با توجه به Covid-19 HBO Max وارد یک جهان گرسنه برای
بیشتر تلویزیون/تصویری گزینه های.

اضافه کردن در کمتر متوجه داستان: AT&T در حال رشد Xandr آن پیشرفته, تبلیغات, کسب و کار, ادامه, برای پیدا کردن رشد قوی است.

اما فراموش نکنید که بدهی.
تعداد زیادی از آن. برخی از 150 میلیارد دلار در حال حاضر ناشی از معاملات بزرگ در دستیابی به TimeWarner و DirecTV. در حال حاضر AT&T است که بسیاری از حرکت قطعه. – نه همه رفتن در همان جهت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de