شلاق به دیوانگی

یک بار دیگر ما در بی سابقه ای خاک. با توجه به CDC COVID-19 برای اولین بار جهانی بیماری همه گیر از سال 2009 H1N1 شیوع. در حالی که Facebook اطراف بود در سال 2009 آن را قطعا
نیست به صورت فراگیر و یا موثر به عنوان آن امروز است. که برای ماده, نه H1N1 در مقایسه با زمانی که به COVID-19. که COVID-19 اول درست همه گیر در سن اجتماعی
رسانه ها.

در حالی که ما در حال شمارش به سرعت در حال نصب انسانی و اقتصادی هزینه های همه گیر در یک روز به صورت روز سوم وجود دارد نوع آسیب را در نظر بگیرید. وجود خواهد داشت یک شناختی
هزینه برای این عنوان است.

پس بیایید شروع با باز کردن بسته بندی روانشناسی یک بیماری همه گیر. سپس ما اضافه کردن رسانه های اجتماعی به لنز آن است.

عاطفی سرایت مستعار “توالت
مقاله سندرم”

آیا شما کاغذ توالت در فروشگاه های محلی خود را? من نه. چرا ؟

پاسخ کوتاه این است که هیچ
منطقی پاسخ دهد. وجود اختلال در زنجیره تامین از کاغذ توالت. اگر شما تمایل به سهام تا در چیزی به نبرد COVID-19, ضد عفونی کننده دست خواهد بود یک انتخاب بسیار بهتر. جستجو به عنوان شما ممکن است وجود دارد بدون هیچ دلیل منطقی چرا مردم باید کشیدن کاغذ توالت توسط palletfull از محلی Costco.

تبلیغات

تبلیغات

واقعا وجود دارد تنها یک توضیح; وحشت است
مسری است. آن را به نام احساسی سرایت. و وجود دارد یک توضیح تکاملی برای آن است. ما تکامل یافته به عنوان گله حیوانات و هنگامی که ما تهدیدات آمد از محیط زیست اطراف ما از آن ساخته شده حس
به وحشت زمانی که شما را دیدم همسایه خود وحشت. کسانی که در پهلوها از گله عمل به عنوان یک سیستم هشدار دهنده برای بقیه. هنگامی که شما را دیدم وحشت به شما شانس بسیار خوب است که
شما در مورد به خورده پایمال شده یا دفن شده در زیر یک rockslide. ما متصلند به زندگی می کنند در اصل از “میمون می بیند.”

در اینجا نکته دیگر در مورد
عاطفی سرایت: آن کار نمی کند به خوبی اگر شما باید به زمان به فکر می کنم در مورد آن. دست پاچه پاسخ به تهدیدات از محیط زیست خود را تنها به صرفه جویی در زندگی خود را اگر آنها رخ می دهد فورا.
انتخاب طبیعی تضمین کرده آنها دور زدن آهسته تر و منطقی تر پردازش حلقه از مغز ما.

اما در حال حاضر اجازه دهید به درخواست رسانه های اجتماعی لنز به این. قبل از مدرن ابزار ارتباطی
اختراع شد و عاطفی سرایت محدود بود محدودیت های فیزیکی نزدیکی. احساسات می تواند به گسترش اجتماعی گره مرتبط با نزدیکی فیزیکی, اما آنها به ندرت پرش در سراسر روابط
یکی دیگر از گره بود که از هم جدا شده و فاصله.

پس از آن آمد Facebook, یک پلت فرم کاملا مناسب به سرایت عاطفی. از طریق آن احساسی متهم پیام می تواند گسترش مانند آتش سوزی
بدون در نظر گرفتن که در آن گیرنده ممکن است — ایجاد آبشار وحشت در بین تمام گره ها در یک شبکه اجتماعی است.

در حال حاضر ما آبشار از وحشت باعث — تعريف — غیر منطقی پاسخ.
و این خطرناک است. به عنوان وارتون مدیریت استاد Sigal Barsade گفت: در سال های اخیر, پادکست “من می خواهم استدلال می کنند که احساسی سرایت مگر اینکه ما یک نگه بر آن است که تا حد زیادی تقویت آسیب های ناشی از
COVID-19.”

چرا ما نیاز به آرامش خود را حفظ و حمل در

آرامش خود را حفظ و حمل در-شعار معروف از جنگ جهانی دوم بریتانیا — بیش از پیش پا افتادگی که به نظر می رسد خوب بر روی
یک تی شرت. این صدا روانی استراتژی برای بقا به ویژه هنگامی که در مواجهه با تهدیدات در یک محیط پیچیده. ما نیاز به فکر می کنم با ما کل مغز-و ما تنها می تواند انجام این کار زمانی که
ما نه وحشت.

دوباره دکتر Barsade هشدار آمریکا “یکی از چیزهایی که ما همچنین می دانیم که از ادبیات تحقیق این است که احساسات منفی به خصوص ترس و اضطراب باعث می شود ما
برای تبدیل شدن به بسیار سفت و سخت در تصمیم گیری ما. ما نه خلاق است. ما نه به عنوان تحلیلی بنابراین ما در واقع بدتر گیری.”

بیایید دوباره در نظر بگیرید Facebook عامل
(در این مورد Facebook بودن من پروکسی برای تمام رسانه های اجتماعی). منفی عاطفی پیام رانده ترس کلیک می شود و مشترک بسیاری در رسانه های اجتماعی. متاسفانه خیلی از افراد که پیام رسانی است در واقع ناقص و یا در بدترین حالت کامل ساخت. یک 2018 مطالعه از دانشگاه MIT نشان داد که اخبار نادرست گسترش شش برابر سریع تر در رسانه های اجتماعی از اطلاعات واقعی.

آن می شود
بدتر است. با توجه به تحقیقات پیو یکی از پنج آمریکایی گفت که رسانه های اجتماعی مورد نظر خود را منبع برای اخبار فراتر روزنامه ها. در آن 18 تا 29 این شماره یک منبع. هنگامی که شما
در نظر گرفتن عیوب ذاتی در روش داوطلبانه پرسشنامه, شما می توانید شرط می بندم تعداد واقعی بسیار بالاتر است.

آنها می تواند به شما اعتماد کند ؟

بیایید فرض کنیم ما باقی می ماند
آرام. بیایید بیشتر فرض کنیم ما می توانیم منطقی باقی می ماند. به منظور تصمیم گیری منطقی شما نیاز به اطلاعات واقعی.

قبل از سال 2016 می تواند به طور کلی تکیه بر منابع دولت به
ارائه اطلاعات قابل اعتماد. اما پس از آن بود. در حال حاضر ما زندگی می کنند در واقعیت اعوجاج زمینه که روزانه spews جلو ساخته شده داستان از حساب توییتر دونالد. J. Trump معروف
رئیس جمهور ایالات متحده است.

این دستکاری عمدی از حقیقت توسط کسانی که ما باید اعتماد فلج تاثیری در توانایی ما برای پاسخ به عنوان منسجم و متعهد جامعه است. به عنوان
به تازگی به عنوان فقط یک هفته و نیم پیش یک نظرسنجی دریافته است که دموکرات ها بودند دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان جمهوری خواهان می گویند که COVID-19 مطرح شده یک تهدید قریب الوقوع به آمریکا با فرمت منطقی که
یعنی جمهوری خواهان بودند و نیمی به عنوان به احتمال زیاد به انجام کاری برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

طرح من برای همه گیر

بدیهی است که ما در یک جهان از رسانه های اجتماعی. COVID-19
یا نه وجود دارد و نه رفتن. و در حالی که من هیچ ایده چه چیزی اتفاق خواهد افتاد با توجه به همه گیر من خیلی خوب حدس می زنم که چگونه این بازی را در رسانه های اجتماعی. رفتار ما خواهد بود
تقویت شده از طریق رسانه های اجتماعی و وجود خواهد داشت یک منحنی بل از کسانی که رفتارهای کشش از تشکرها برای فرشتگان. ما را بهتر از خودمان-و بدترین — بزرگ شده از طریق رسانه های اجتماعی لنز.

با توجه به این که در اینجا چیزی است که من برنامه ریزی برای انجام. من در حال حاضر ذکر شده است. من قصد دارم به
آرام نگه دارید. من قصد دارم به انجام damnedest را آرام و منطقی تصمیم گیری بر اساس اطلاعات قابل اعتماد (یعنی نه از رسانه های اجتماعی و یا رئیس جمهور ایالات متحده) برای محافظت از خودم
عزیزان و هر کس دیگری من می توانم.

دیگر برنامه ؟ من قصد دارم به بازخوانی همه چیز از Nassam
نیکلاس طالب. این زمان خوبی برای همه ما به قلم مو رنگ کردن در درک ما از نیرومندی و antifragility.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de