که برنده از دست می دهد که بدون یک بازار تعریف تلویزیون چشمگیر?

تلویزیون و آگهی های چشمگیر نیست فقط در مورد بسته بندی شده تئاتر محکم صحنه سخنرانی با نخست-زمان استعداد و اواخر شب احزاب بی سینی از کار افتاده d’oeuvres و نوشیدنی.
آن را شروع تفنگ برای خریداران ارتکاب به صرف بیش از 20 میلیارد دلار در آگهی های تلویزیونی (برای یک زن و شوهر از صد تبلیغ در مجموع) به پخش در سراسر یک نمره از شبکه های تلویزیونی را بیش از
پس از آن دوازده ماه است.

چشمگیر ممکن است شناخته شده برای آن تب و تاب اما واقعا در مورد موقعیت: مبارزه برای برتری نسبی و یک سال از حقوق لاف زدن در میان بالا
خریداران و شبکه های. که بهترین قیمت ؟ که بیشترین حجم ؟ که به فروش می رسد بیش از آنها می تواند ارائه است ؟ که سمت چپ رو با تکه خواهد شد و در حال حاضر نیاز به مبارزه با آن را در پراکندگی بازار ؟

بنابراین در صف مقابل است که در مورد خیلی بیشتر از میلیاردها دلار متعهد در این فرآیند است. آن است که بالای آبشار برای کل $70+ میلیارد دلار سالانه آگهی های تلویزیونی صرف. همه چیز که
به شرح زیر در صف مقابل — پراکنده ورزشی, محلی, پیوند, نوجوان, نوجوان ، — جریان از سوابق چشمگیر مجموعه.

تبلیغات

تبلیغات

چه اتفاقی می افتد در یک سال مانند این که “موکول upfronts می تواند جدید عادی” ؟ زمانی که
خریداران مانند افق Chief Investment Officer دیو Campanelli می گوید: “من فکر نمی کنم وجود دارد به معنای واقعی کلمه هر فرصتی چشمگیر اتفاق می افتد که در حالت عادی مه/ژوئن
جدول زمانی”?

در اینجا افکار من در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد بدون بازار-تعریف صف مقابل و همچنین به عنوان که برخی از برندگان و بازندگان ممکن است:

این صف مقابل
خواهد بود و شکسته.
عدم جمعی “شروع تفنگ” برای این فصل و یا خلبان نشان می دهد در تولید و یا هر حس که در آن زندگی ورزشی خواهد بود در پاییز و زمستان منجر به
شکسته در صف مقابل. آن را نمی خواهد به رول کردن مانند یک سمفونی سازهای زهی به دنبال برنجی و کوبه ای. این اتفاق خواهد افتاد بخش در یک صدای ناهنجار و خشن ،

این خواهد بود یک
از مزایای بزرگ به خریداران و فروشندگان با قوی رهبری که رهبری از طریق مخل لحظات مانند 9/11 و بحران مالی است. آن را دشوار خواهد بود برای تازه است.

آن
خواهد بود هر شبکه (client) برای خود.
تقریبا هر کس در تلویزیون تبلیغ کسب و کار است که آمار مصرف در سه ماهه دوم و بیشتر انتظار می رود بهتر در Q3. کسانی که تلویزیون شرکت خواهد هر چیزی را انجام دهید
و همه چیز را به عنوان مقدار پول متعهد و صرف به عنوان امکان پذیر است.

انتظار نداریم که شبکه های به نظاره نشست. این خواهد شد بسیاری از سازمان ها (و مشتریان) در یک نقطه سخت به
متعهد در برابر ناشناخته ها برنامه های آینده — و یا پرداخت قیمت از گران پراکنده به عنوان چیزهایی که تبدیل شدن به بیشتر شناخته شده است.

من گمان می کنم این باعث خواهد شد که مشتریان فردی به دفع
برای خود. برخی می خواهند برای مرتکب در حال حاضر. برخی می خواهند به صبر از سال است. برخی می خواهند برای نشستن دو نفر چهارم و نوبت خود را در صف مقابل به تعهدات تقویم سال — که منجر به حتی بیشتر
شکستگی های چشمگیر است.

پراکنده حرکت از بازگشت از این روند به جلو. برای اطمینان بیشتر پول صرف خواهد شد در پراکنده در طول سال آینده. وجود دارد خواهد بود فقط بیش از حد
مقدار عدم قطعیت آن را به بازی کردن هر راه دیگر. پراکنده نمی شود فقط فرزند خوانده از بسیاری از مشتریان اصلی تلویزیون آگهی خرید اما w
بیمار تبدیل شدن به اصلی تلویزیون آگهی خرید در
خود را است. این را به نفع شبکه های سازمان ها و مشتریان با مخاطبان بیشتر و مشاهده اطلاعات بیشتر و قاچاق اتوماسیون. آن صدمه دیده است کسانی که بدون آن است.

شما چه فکر می کنید ؟ که چه کسی برنده و چه کسی از دست می دهد اگر ما یک بازار تعریف چشمگیر در این سال ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im