چرا با شتاب و Gojek ادغام می تواند مختل تبلیغات در جنوب شرق آسیا

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

وجود شایعات اخیر در اطراف ادغام ممکن بین شتاب و Gojek و جنوب شرق آسیا و دو تک شاخ که قبلا پشت سرگذاشته بارگذاری. بالاتر GrabCar قیمت کنار ادغام می تواند آنچه را در منطقه کسب و کار نیاز دارید.

دیجیتال است که در مورد برای تبدیل شدن به سخت تر

این outsized تاثیر Facebook و گوگل ثابت کرده است که دشوار است برای شکستن. در دریا آنها در حال حاضر فرستاده ناشر حاشیه به سقوط آزاد. آمده 2022 زمانی که گوگل کروم بلوک کوکی های شخص ثالث ناشران سنتی را پیدا خواهد کرد آن را حتی سخت تر برای اضافه کردن ارزش خود را برای محتوا. تنها بزرگترین دارندگان اول داده ها قادر خواهد بود به فرمان حق بیمه برای توانایی خود را به بخش و هدف است.

است که برنامه هایی مانند Facebook یا YouTube. و یا به طور بالقوه گرفتن+Gojek.

گرفتن تبلیغ ارائه شده است که هنوز هم در حال تولد

با شتاب در حال حاضر ارائه می دهد GrabAds برای تبلیغات در برنامه و همچنین به عنوان خارج از خانه و در ماشین و گزینه های. از همه جا از GrabPay و GrabRewards بدان معنی است که آنها در حال حاضر می دانیم آنچه که میلیون ها نفر در جنوب شرقی آسیایی ها در حال خرید, که در آن در چه زمان و چگونه بسیاری از نقاط پاداش سنجش زمان. که برای آخرین مایل در مورد-به-پرداخت لحظات اما برای آگاهی و به خاطر این امر می تواند به خوبی قادر به هدف فراتر از اتومبیل و در نرم افزار ads. پوسته پوسته شدن GrabAds بیشتر به یک برنامه ریزی شبکه نمایش و یا DMP می تواند ایجاد یک قدرتمند جایگزین برای duopoly.

شتاب و Gojek ادغام خواهد بیشتر غنی سازی این داده ها. به طور مشترک آنها را بیشتر از منطقه خصوصی استخدام بازار حمل و نقل. به صورت مکرر کاربران است که نشان می دهد که آنها زندگی می کنند که در آن کار می کنند و که در آن آنها را به صرف پول است. ترکیب قدرت نسبی خود را در هر بازار می تواند ایجاد گریزان منبع مکان دقیق داده شده است که فاقد این منطقه است.

جنوب شرق آسیا باید بیشتر محلی و سریع

دیگر عوامل این سال ساخت این مورد بیشتر است. زمانی که coronavirus ترس فروکش کسب و کار با داده ها در منقضی مشتریان تحویل سرویس استفاده و سفر الگوهای کلیدی در احیای در فروشگاه بلند. به عنوان رسانه های سنتی حاشیه ادامه به ساییده شدن کار با دیجیتال برای اولین بار کسب و کار است که سهام مشابه مخاطبان باعث می شود برای یک همکاری سودمند متقابل. و به عنوان تبلیغات غول های تحت بررسی در غرب دریا در حال رفتن به توقف در حال حرکت است.

با شتاب و Gojek ساخته شده است ثروت خود را در راه حل های موضعی. که مقر اصلی آن در اینجا به معنی آنها منافع خود در منطقه را افزایش می دهد و در کار با قانون های محلی. یک ترکیب نهاد از جهان به سرعت در حال رشد اینترنت در منطقه می تواند ماشه برای رقابتی تر دیجیتال و اکوسیستم.

به جنوب شرقی آسیا بالغ اینترنت به آن نیاز دارد آن را غول اینترنت به نوآوری برای بازار در trickle-down راه حل ها و سیاست های از FAANGs و خفاش ها. با شتاب و Gojek در حال نزدیک بودن آن است.

Sean Cheo دیجیتال و محتوای استراتژیست مستقر در سنگاپور است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>