آیا شما یک تبلیغ? آیا شما یک سازمان و یا سازمان ؟ پس از آن من می خواهم به سرمایه گذاری است که شما اغلب خود را بدترین دشمن ایستاده در راه صاف و یکپارچه و با عملکرد خوب
آژانس-ارتباط با مشتری.

من می دانم که شما احتمالا فکر می کنم در غیر این صورت. و برای درصد کمی از شما آن است که احتمالا درست است که خود آژانس است و دیگر شریک مناسب برای شما.
که به طور معمول زمانی که مورد نیاز شما و یا کسب و کار است نقل مکان کرد و از جایگاه اصلی خود را به چیزی کاملا متفاوت است. اما برای بسیاری از آن را به آنها نمی, آن را به شما است.

یک مطالعه جهانی اخیر نشان داد که بسیاری از سازمان های مبارزه با مسائل مانند تغییر انتظارات مشتری در طول یک پروژه دامنه-خزش و تمایل به بیش از خدمات. اجازه دهید باز کردن این
سه و بررسی چگونه و از کجا شما — تبلیغ — احتمالا در گسل و در حال انجام آسیب به کسب و کار خود را. من می توانید به اشتراک گذاری بینش در اینجا بر اساس تجربه شخصی: من شده اند
هر دو یک آژانس/مشاور به عنوان به خوبی به عنوان یک مشتری. من به شما قول می دهم من گناه بوده است در هر دو طرف حصار درست مثل شما.

تبلیغات

تبلیغات

بیایید شروع با تغییر انتظارات مشتری
در طول یک پروژه است. در تجربه من این به طور معمول اتفاق می افتد به دلیل ارتباطات ضعیف. هم مختصر بود و روشن نیست و یا مردم ارائه مختصر مشخص نیست خود را به خاطر آنها باید
دریافت دستور العمل ضعیف از خود رهبری است.

من را دیده اند آژانس ارائه داده شده به رهبران ارشد آن به سرعت آشکار شد که آنچه ارائه شده بود در
همه آنچه تبلیغ می رود. وجود دارد و یا در نیمه راه در بررسی و مشتری نتیجه می گیرد که چه باید تحویل داده می شود کاملا متفاوت است از جایی که این سازمان رفته است. در حال حاضر آنها نیاز به
البته درست و انجام مجدد این کار در زمان کمتر از اصل برنامه ریزی شده چرا که نیمی از زمان صرف شده در جهت اشتباه است.

همانطور که می دانید سازمان در حال ارائه دهندگان خدمات. و
زمان در حال لاغر روابط بی ثبات و بازاریابان قاعده. همه این به این معنی است که سازمان تمایل به گرفتن یک نفس عمیق بکشید و ارائه آنچه مورد نیاز است در روشن یا انتظارات تجدید نظر شده. بنابراین
آنها overservice و به نوعی جذب این ساعت نیاز به انجام این کار. که یکی از منابع اصلی دامنه-خزش و فاجعه است برای سازمان سودآوری است.

من مطالعه سازمان,حوزه,
قرارداد تحویل و کار و فرآیندهای برای زندگی. من به شما قول می دهم که بسیاری از آژانس های یادگیری است که از مشتریان خود در حال بدترین مجرمین است. در طول زمان آنها شروع به لایه گذاری خود را در حوزه و
جدول زمانی برای جبران نقصان خود را.

چگونه می تواند به شما بگویم اگر سازمان شما در حال انجام این کار ؟ اگر سازمان شما به طور معمول جذب و آدرس خود را تغییر داده و
تغییر مسیر بدون صحبت کردن در مورد “خارج از محدوده” و یا “پس از اجرا از ساعت” آنها را جایگزین خود را ضعیف مدیریت آموزش روند. در طول زمان این می تواند منجر به
آژانس تیم که کمتر با انگیزه و همچنین سوخته.

رابطه بین بازاریابان و سازمان ها نیاز به درک به عنوان یک کسب و کار یکی است. سازمان باید بسیار
بیشتر در صف مقابل در مورد این واقعیت است که آنچه را که آنها در حال فروش است زمان بسیار با استعداد مردم. آنها باید با انجام یک کار بهتر در پیش بینی زمان مورد نیاز برای مدیریت یک مشتری که در حال توسعه یک
مشتری دامنه. شما فکر می کنم که تکنولوژی مدرن می تواند با آن کمک کند.

اما مشتریان نیز باید انجام دهید بهتر است که در بهترین منافع خود را. حق داشتن منابع سازمان
که با انگیزه هستند و برای موفقیت به مراتب سازنده تر از بی حال یا سوخته آژانس تیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im