چرا سازمان نیست فقط ‘دست’ کسب و کار جدید

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

چند هفته پیش در حالی که خواندن آخرین اخبار و مقالات صنعت, من در سراسر یک تیتر است که اغلب استفاده می شود و در عین حال عذاب من هر بار که من آن را ببینید. بدون فکر کردن بیش از حد در مورد آن من اخراج کردن زیر ارسال در LinkedIn.

من نمی غالبا پست در LinkedIn بنابراین کاملا شگفت زده شده بود در پاسخ که من بود – من تا به حال به وضوح زده وتر با دیگران در این صنعت است.

Watching my phone نور با ‘دوست’ و ‘دیدگاه’, من شروع به تفکر عمیق تر در مورد این که چرا من تحریک شده بود خیلی. شروع با آشکار است. سازمان قرار داده و با خون و عرق و اشک به رزین – کار به ساعت اندکی از صبح فدا کردن تعطیلات آخر هفته و تعطیلات, خانواده, جشن ها و بیشتر. نه به ذکر است هزینه های مالی است که می تواند صدها هزار دلار در هزینه های منابع. و سپس در ماه بعد (و معمولا پس از خسته کننده مذاکرات) یک موفقیت است که ‘دست’ به آژانس. که زبان باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند سازمان را بسیار نقش منفعل در تمام مراحل کار و از همه مهمتر در نتیجه.

بنابراین در حالی که من گله در ابتدا کارگردانی در روزنامه نگارانی که فقط انجام کار خود را – است که برای نوشتن تیتر که قرعه کشی در بیشترین تعداد خوانندگان – من واقعی سرخوردگی بود که با درک و نگرش است که آژانس استعداد هستند و طبقه دوم به مشتریان و زمین مشاوران. که آن را قابل قبول است (و در برخی موارد انتظار می رود و یا تشویق) برای درمان این سازمان به عنوان زیردستان به جای همسالان. *پاورقی: این اعمال نه به تمام مشتریان. من شخصا از کار با بسیاری از مشتریان شگفت انگیز است که شرکای واقعی.

از من 20+ سال تجربه کار با بزرگ و کوچک مشتریان در سراسر بسیاری از بازارهای مختلف الگوهای مشابه رخ می دهد. مشتریان است که درمان خود را در آژانس به عنوان تیم برابر در تلاش برای درایو رشد کسب و کار, احترام به سهم و تخصص آنها را (به عنوان به خوبی به عنوان درمان آنها را مانند انسان) همیشه تا پایان با یک تیم بهتر است. زمانی که سازمان احساس ارزش توسط مشتریان آنها می خواهند برای ادامه که احساس مثبت. آن را مانند نسخه حرفه ای از یک دونده بالا: شما کار سخت و تحویل کار خوب شما مشتری پاسخ با اذعان و قدردانی; بعد از آن شما احساس خوب و می خواهید به انجام حتی بهتر کار بعدی به بعدی “بالا”. و این چرخه ادامه می دهد و حتی بهتر کار هر زمان در اطراف.

بنابراین آنچه را که من می خواهم برای دیدن ؟ مشتریان سرمایه گذاری کمی از وقت خود را در سازمان های گسترده تر در چالش های کسب و کار در حال احترام از جدول زمانی خود را و چالش و تعامل با آژانس تیم در یک انسان سطح. وقتی این اتفاق می افتد مزایای ملموس: بیشتر proactivity بیشتر اشتیاق برای رفتن بالا و فراتر از آن کاهش حجم معاملات در این تیم بیشتر خلاقیت در حل مسئله ،

اوه آره, و ما می بینیم برخی از عناوین که بهتر منعکس کننده خسته کننده واقعیت های برنده شدن در کسب و کار جدید ؟

آلیسون Coley مدیر عامل شمال آسیا در Wavemaker.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>