هنگامی که شما در یک شبکه آژانس گروه بدون در نظر گرفتن مالکیت آن شما اغلب برخی از رفتار آشنا بودن بازی کردن. مشتاق به همه چیز به همه کس رانده شده توسط یک تقاضا برای رشد از طریق M&A, چیزی است که هر آژانس رهبر را تجربه کرده است در برخی از زمان. اما چه نقطه ای از آن ؟ در ذهن من آن را بسیار دیوانه به فکر می کنم که شما به تنهایی می تواند این سازمان برای هر مشتری. برخی ممکن است حتی اسمش را غرور.

شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد تحول در صنعت ما و نیاز به تعویض میراث مدل را بهتر منعکس کننده نیازهای مشتری. واقعیت این است که بسیاری از برندها هنوز هم در تعامل با آژانس در تا حد زیادی سنتی است. من معتقدم که بسیاری از سازمان ها تمایل به تبدیل ریشه در یک کسب و کار FOMO: این ترس از از دست رفته در کسب و کار جدید به خاطر شما لازم نیست ارائه یک رقیب خدمات.

“آنها در حال صحبت کردن با مک کینزی ، گه. استخدام برخی از مشاوران است.

“ما نیاز به یک سازمان است که درک آمازون است.’ سریع ساخت یک بازار است. (سلب مسئولیت: ساختمان یک بازار است نه سریع).

‘مطمئن شوید که ما می توانیم منبع تمام تلفن خود را برای شما.’

فکر می کنم که یکی از آخرین یک شوخی ؟ شما شگفت زده می شود.

من شخصا دوست دارم که به فروش می رسد. اما من آن را دوست دارم زمانی که به کسی می داند که تو رفتگی در دیوار خود و موضوع خود را. من هرگز از خرید هر چیزی که من نامشخص در مورد فروشنده خاص منطقه از تجربه و تخصص.

دانستن نقاط ضعف خود را به مدت طولانی برگزار شده است به عنوان یک صفت مثبت اما نه به قیمت از دانستن آنچه شما خوب هستید. چگونه مشتریان قرار می دانم که در آن به نوبه خود و یا چه ” خوب ” به نظر می رسد مانند (اجازه دهید به تنهایی ‘بزرگ’) اگر کارشناسان در حال حاضر اين مجتمع از نظر چشم انداز? یک نقطه وجود دارد که در آن پیام از حال عمومی می رسد رقت و برعکس یک نقطه که در آن بیش از حد بسیاری از متخصصان نتایج در siloes. تنوع خدمات بزرگ است تا زمانی که این گزاره است معتبر. زیرا کسانی که متخصص گزینه ؟ آنها به سرعت با شما تماس اگر آن نمی باشد.

عمده شرکت های برگزاری شده اند خاراندن سر خود را در مورد چگونه به متنوع سازمان ها و فرهنگ ها با هم. مهم این است که برای حفظ خود فرد تخصص و تخصص – به درخشان در هر چیزی که انجام می دهند و حتی بیشتر از مجموع قطعات خود را زمانی که آنها گرد هم می آیند برای حل یک مشتری مشکل بدون توجه به نظم و انضباط

اما نه همه سازمان های مانند این رفتار. برخی از ساخت از یک موقعیت است که آنها می توانید انجام دهید همه چیز خود به خود و در حالی که آن را به خوبی ممکن است درست باشد – می تواند منجر به سردرگمی است. ادغام واقعی در تجربه من این است که به آسانی پرورش از یک درک عمیق از مشتری که در آن تنها منجر به توسعه روابط و می توانید با ساخت تیم چند رشته ای از متخصصان در اطراف آنها.

بسیاری از بازاریابان با تجربه خرید اینترنتی از سازمان های راش به تنوع دست اول. اما ما به اندازه کافی برای تغییر وضعیت موجود ؟ من می خواهم بگویم نه. تحقق است که یکی از اندازه متناسب نیست همه آسان است به سقوط بر – شاید کمتر آسان به اجازه رفتن از (زمانی که خود را میراث مدل است به انجام همه چیز). پس چه کار کنیم ؟ چگونه ما را به چشم انداز آسان تر به حرکت برای یک بودجه بازاریابی دارنده?

ما نیاز به تعریف پارامتر. ‘دیجیتال’ است تبدیل به یک catch-all هنگامی که آن را واقعا پیچیده تر از آن است امروز. که فقط یک مثال واضح از منطقه که در آن ما نیاز به وضوح بیشتر برای کمک به مشتریان از طریق قطع سر و صدا. وجود دارد در حال حاضر خیلی در انتخاب و آن را به اضافه تقریبا هر روز.

من فکر می کنم ما به عنوان سازمان که نقش اساسی در ارائه این وضوح. اگر ما می خواهیم در نظر گرفته شود به عنوان شریک و نه از تامین کنندگان این چیزهایی که ما نیاز به آدرس امروز. در برخی موارد ما خواهید بود با دادن مشاوره است که در نتیجه کسی که انتخاب ما در حال رفتن به یک رقیب و یا انتخاب یک مدل متفاوت است. چرا ما نباید? شما نمی تواند همه چیز را به هر کس.

استو Lunn است که مدیر عامل در Havas رسانه های منچستر

استو Lunn است که صحبت کردن در Havas رویداد رسانه ای تعیین استاندارد در صبح روز چهار شنبه 11 مارس در منچستر. برای ثبت نام علاقه ای به حضور در اینجا ثبت نام.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im