چرا وسیع هدف قرار دادن می تواند بلیط به کاخ سفید

پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016 این تبلیغات سیاسی گفتگو کرده است تا حد زیادی متمرکز بر مزایا و اثربخشی دیجیتال microtargeting. نامزدهای ساخته شده اند کمپین
استراتژی های اطراف توانایی رسیدن به بخش خاص از مردم بر اساس جمعیت و منافع و رفتار است.

اما به عنوان ما به سمت 2020 انتخابات با ترین
تقسیم رای دهندگان در تاریخ اخیر بازگشت به گسترده تر با هدف قرار دادن فراگیر پیام می تواند ثابت کند یک راه موثر تر برای نامزدها به درایو پشتیبانی مشتاق به دست آوردن اعتبار و متحد
رای دهندگان برای تضمین پیروزی در ماه نوامبر.

وحدت ایده های موثر تر از یک رویکرد شکسته

توانایی microtarget باعث شده است تا نامزدها به خیاط ارتباطات
به جناح خاص خود را پایه شکستگی مبارزات انتخاباتی خود را پیام در تلاش برای گفتن هر زیر مجموعه ای از رای دهندگان به آنچه آنها می خواهند بشنوند. نامزدها باید با تمرکز بر مسائل فردی
ارزش توسط هر گروه به جای پیدا کردن یک شوهر ایده های مبتنی بر پیام برای متحد کردن آنها. این منجر به فقدان قابل توجه نوع جسورانه اساسی کمپین ایدئولوژی که
تولید هیجان و شور و شوق.

تبلیغات

تبلیغات

برای آینده انتخابات نامزدها باید در آغوش گسترده ای با هدف قرار دادن استراتژی است که نیروهای آنها را به تقطیر مبارزات انتخاباتی خود را است پیام به یک هسته ایده
یا ارزش است که طنین انداز با چند جناح از حزب خود ساختمان یک ائتلاف و رانندگی قوی مردم در انتخابات.

گسترده ای با هدف ایجاد آگاهی ملی
 
دموکراتیک ترین نامزد شده اند اعمال نفوذ microtargeting به صفحه اصلی در گروه های جمعیتی که منعکس کننده موجود خود را پایه. بایدن را صرف در Facebook,
مثلا اریب به شدت نسبت به یک مخاطب در حالی که ساندرز هدف قرار داده است بسیار جوانتر از سن براکت — هر دو هماهنگی با حامیان آنها با توجه به نیویورک تایمز. در حالی که این یک راه کارآمد برای نامزدها برای به دست آوردن اهدا کنندگان آن را نگه می دارد پیام خود siloed و هیچ کاری نمی کند برای گسترش پایگاه خود را.

بسیاری از نامزدها نیز تبدیل به بیش از حد تثبیت شده بر روی برد
بیش از بخش خاص از رای دهندگان به عنوان استراتژیک با ارزش است. این رویکرد می تواند منجر به نامزدهای بیگانه خود را گسترده تر حوزه و غفلت به طور بالقوه مهم گروه
رای دهندگان نادیده گرفته شده توسط سیاسی.

گسترده تر هدف استراتژی می تواند کمک به کمپین جلوگیری از این مشکلات و به جای اولویت بندی گسترده پیام وحدت باورها و
ارزش ها است. این مقیاس بزرگ توسعه می دهد نامزدها یک فرصت بهتر بودن در مرکز ملی گفتگو رانندگی به دست آورده رسانه ها و ساختمان شتاب.

مبارزات
نباید تخفیف کانال های سنتی

Microtargeting منجر به وابستگی شدید بر روی سیستم عامل های دیجیتال مانند Facebook و Google اما مبارزات نیاز به اهرم بیشتر
متعادل رسانه های مخلوط برای تضمین پیروزی است.

نامزدها خواهد بود و در خدمت قرار دادن تاکید بیشتری بر کانال, مانند تلویزیون و چاپ است که بسیاری از دیدن عنوان مطلب معتبر با توجه به دیوار
استریت ژورنال. این رویکرد نیز نشان می دهد تمایل به رسیدن به مخاطبان خارج از اکو اتاق های رسانه های اجتماعی. بر خلاف هدفمند دیجیتال خرید کانال های سنتی منعکس
تمایل به قرار دادن مطالب در چشم های عمومی به نمایندگی از بازگشت به یک مطلب واحد و یکپارچه آگاهی عمومی و ذاتی پاسخگویی به این مطالبات است.

خط پایین

یک
خروج از محبوب microtargeting رویکرد به تبلیغات سیاسی می تواند کلید موفقیت در این سال انتخابات ریاست جمهوری است. امروز در فضای سیاسی یک استراتژی است که
به دنبال متحد کردن رای دهندگان به مراتب شانس بیشتری برای موفقیت از یکی که بیشتر تقسیم آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im